Čítal/a si:
*"Páči sa ti niekto?" "Nie. Prečo?" "Ani trošku?" "Ani trošku" odpovedala "A tebe?" spýtala sa ma Lara. S tou otázkou som nepočítala "Možno trošku" "A kto to je Kláry?" "Hmm to je tajomstvo" "A poznám ho?" "Nebudem ti odpovedať" "Takže ho poznám?" "Nie to som nepovedala" "Ja viem kto to je" zaškerila sa "Okej okej ale nikomu to nehovor. Prosím" "Môžeš sa spoľahnúť" zasmiali sme sa.*
Február
Vraciam sa do triedy. Schytím tašku a prezúvam si topánky. "Ahoj" ozve sa Nataša "Čau" odpoviem. Nemám z toho najlepší pocit "Dáš mi prosím tvoje číslo?" "Eh okej" nadiktovala som jej číslo "Potom ti napíšu" "Jasné tak ahoj" "Čau" povedala a odkopla mi topánku, ktorú som si akurát chystala obuť. Pretočila som očami a šla som po tú topánku. Obula som si ju a vyšla zo školy.
Po chvíli som našla Matyáša. Držal v ruke mobil a niečo tam čítal a klikal "Nemal si byť po škole?" spýtala som sa ho lebo ho učiteľka z angliny nechala po škole "Jo ale učitelke se nechtelo tak mi řekla že se to víc krát nemá opakovat" "Nemáš pocit že prší?" pozrel sa hore "Jo akorát mi kvapla kvapka do obličeje".
Chvíľku na to sa spustil hrozný lejak. Keďže som bola veľmi lenivá tak sme išli ku Matyášovi. Boli sme mokrý ako voda. Vyzuli sme sa. Hodila som tašku na zem a vyzliekla si premočenú mikinu. Asi som si mala zobrať tú bundu. Zvalila som sa na gauč v obývačke. Matyáš išiel do svojej izby. Neskôr sa vrátil v teplákoch a v čiernej mikine.
"Čo budeme robiť?" spýtala som sa "Nevím. Mužme pozerat netflix. Vidíš když sme při tom nechtela by si si pozret Ita? (It ako horor p.a.). Já ho chtel pozerat s Dejrem ale on se posral hned na začátku" "Môžeme. Počuj myslíš si že sa Dominikovi páči Klára? Neviem prečo ma to práve teraz napadlo" "Chvíli sem si to myslel ale prí sem mu líbi ňáka jiná holka" zrazu nám obom prišlo upozornenie. Pozrela som sa do mobilu. Prišlo upozornenie z edupage (proste školskej stránky lul p.a.) "Ne už zase!" povedal Matyáš a prečítal to nahlas "Vážený žáci! Dovolujeme si vás pozvat na tradičný školský ples, který se bude konat 15. februára o osumnácté hodine v dome kultúry. Oblečte se vhodne. Poprosíme vás neoblíkejte si šaty nad kolena a krátky nohavice. Děkujeme. Účast je povinná! Skurvené školské plesy! Kto na ne chce jít? Nikdo kromne Nataši která za sebou táhne 10 metrový záves z obývačky ... aka závoj" zasmiala som sa "Do piči já to tak nesnášim! Proste kolem mě tam behá asi 5 holek které se mnou chtí tančit. Ale vlastne dvě už odišli ze školy a jednu sem dlouho nevidel. A jedna z nich si zlomila nohu. Takže tam bude jen Nataša" vtom mi zazvonil mobil. Volala mi mamka "Prepáč volá mi mama" zdvihla som to.
"Ahoj" "Čau kde si pre boha?" "U Mattyho" "Bála som sa o teba. Si v pohode? Nič ti nie je? Nie si hladná?" "Mami som úplne vpohode. Nič sa nedeje. Som asi o ulicu ďalej od teba" "Dobre moja. Čakám ťa do 10 minút doma. Jasné?" "Áno mami" "Ahoj" zrušila som to.
Vrátila som sa ku konverzácií s Matyášom "Tak co?" "Musím ísť domou. Môžeme sa zajtra pozrie na toho Ita. Okej?" "Jo iste" "Inač nepožičal by si mi prosím mikinu? Moja je celá mokrá a-" "Jo jiste. Hned sem spět" išiel do svojej izby a priniesol mi svetlo rúžovú mikinu "Muže být?" "Jasné" obliekla som si ju "Je pekná" "Děkuji. Mužu tě odprovodit domu?" "Jasne. Budem rada" obuli sme sa a išli sme.
Zazvonila som na zvonček lebo som si zase zabudla kľúče "Nevšímaj si moju mamu ok?" "Tak dobře". Otvorila mi mamina. Zdalo sa mi že som počula mužský smiech. Asi zas pozerá reláciu o pečení alebo záhradkárčení (omfg to také slovo existuje lulll p.a.) "No konečne Laruška" povie tri slová a už sa za ňu hanbím "Ahoj ma-" "To je Matyáš?" ne ne ne ne ne ne ene neńene en ene eene en! Ic do prdele! To je duch! "Áno" "Dobrý den" pozdravil sa "Ahoj" podali si ruky. Asi najtrapnejšia vec čo sa mi kedy stala "Hm dobre si si vybrala" zabijem ju! Ja ju zabijem! "No dobre tak ja už pôjdem. Tak zajtra v škole" "Tak ahoj" červenal sa ako paradajka z tej relácie. Zavrela som dvere "Mami! Robíš mi hanbu" "Sa ti nepáči? Ešte je aj slušný narozdiel od iných chalanov" "Mamina!" zasmiala sa. Mne do smiechu nebolo "To je tvoja mikina?" "Nie Matyáš mi požičali mikinu lebo moja je celá mokrá" hodila som ruksak na zem a vyzula som si topánky "Chcela by som ti niekoho predstaviť" povedala a začervenala sa.
...
Cs ne? Plís vote a folow ok? A ešte ma sledujte na instáči sarkawow. Kto si myslíte že je tá záhadná osoba? Píšte 👉👉👉
Ahojkajte lásočky mojeVáš Potkan
814 slov
YOU ARE READING
Potřebuji tě✔
FanfictionKaždý má ťažký život a Lara, 18-ročné dievča bez kamarátov a bez otca, nie je výnimkou. Od 14 bojuje s anorexiou, s mamou sa každý rok sťahujú do inej krajiny a Lare sa to ani trochu nepáči. Prisťahujú sa do Česka. Spozná tam úžasného chalana a stan...