7. SLAGSMÅL! och sex ;)

27 0 0
                                    




Intervju med Elin:

Idag ska jag följa med Odin hem. Tydligen så bor han i en av de stora villorna vid havet, och han har det väldigt fint hemma. Jag borde vara glad över att Odin gillar just mig, men jag ser honom mest som en kompis...

Odin, Jokku, Elliot, Alkur och några till av de populära grabbarna sitter och spelar gameboy i korridoren. De betygsätter tjejerna som går förbi utifrån utseende, boobs och röv. Sabina går förbi och Elliot visslar efter henne.
"Hon är lätt en åtta" säger han när hon gått sin väg. Jokku skrattar. "Hon ser ju ut som en nioåring. Snarare en femma. Men hon har snygg röv." "Hon då?" undrar Alkur och nickar mot en tjej med vinrött, vågigt hår. Hon är kompis med Sabina och går förvirrat omkring i korridoren.

"Hon är en typisk fyra. Hon ser helt okej ut men hon är så konstig" skrattar Jokku. Odin skakar på huvudet. "Varför ska ni alltid hålla på och kommentera tjejer sådär? Det är omoget."

Alkur blänger irriterat på honom. "Var inte med oss då. Sluta bossa!" Han tittar på Jokku och Elliot för att få medhåll men de sitter bara tysta och flinar lite. Plötsligt går Elin och Hedda förbi. De ska till ICA för att köpa godis. "Elin då?" undrar Alkur och ler hånfullt mot Odin.

"Jag skulle säga en svag 8. Hon är söt och sådär, men hon har typ inga pattar" säger Jokku fundersamt. Elliot håller med. Odin reser sig upp för att gå därifrån, han orkar inte höra mer på det här.

"Och var ska du?" säger Alkur. Han nickar mot Elliot och Jokku att ställa sig i vägen för Odin och de lyder direkt. Odin tittar lugnt på Alkur. "Jag tänker inte sitta här med er och lyssna på hur ni behandlar och snackar om tjejer, så jag hänger med Elin och Hedda nu istället. Flytta på er."
"Vad fan sa du?" säger Alkur. "Vem tror du att du är? Jag ska säga dig en sak, Odin. Jag har ALLTID varit klassens konung. Jag tänker inte låta den platsen bli tagen av dig, så tagga ner. Du tror liksom att du är bäst och försöker sno mina vänner?"

Odin börjar skratta rakt ut, vilket gör Alkur ännu mer förbannad. Jokku och Elliott står stilla och vet inte riktigt hur de ska tackla den här situationen. Alkur har alltid haft övertaget i klassen.

"Alkur, Alkur, Alkur. Jag kunde inte bry mig mindre om dig och dina så kallade kompisar. Jag har inte ens gått i den här klassen i en månad, och jag märker redan att folk är rädda för dig. Dom gör bara som du säger för att inte bli utsatta. Jag skulle aldrig vilja vara klassens konung om det innebär att vara som du." I samma ögonblick som Odin yttrat de orden höjer Alkur sin knytnäve vilket får Jokku och Elliott att backa. "Du tror du är så bra. Men du är ingenting, din lilla fjant!" Alkur slår Odin rakt över näsan vilket resulterar i att han börjar blöda. Men det stoppar inte Odin från att greppa tag i Alkurs tröja och pressa upp honom mot väggen. Han håller händerna om Alkurs hals tills han börjar kippa efter luft.

"Lyssna nu här, din lilla råtta" säger Odin med sammanbitna tänder. "Jag har nog märkt din lilla hemlighet, din allra största svaghet. Så om du inte slutar trakassera folk ska jag se till att alla elever på den här skolan vet om den." Han släpper taget om Alkur som andfått halkar ner på marken.

"vadfalls! Vad är det som pågår här?" hörs Rektor Rakkeldoks röst. Sen får han syn på Odin med sin blodiga näsa och Alkur som kippar efter andan och fattar direkt. Han pekar på dem.

"Ni två, upp på mitt kontor NU."


"Men vad gjorde du för någonting?" undrar Elin senare på dagen när hon sitter i Odins soffa på hans vind. Odin blev avstängd från skolan i tre dagar pga det han gjorde mot Alkur. Alkur i sin tur fick en lapp hem och en klapp på axeln av rektorn, som även råkar vara bästa kompis med Alkurs pappa...

Odins näsa gör fortfarande ont och han håller en ärtpåse mot den för att kyla smärtan. Han suckar. "De sa taskiga saker om tjejerna...och dig. Så jag sa ifrån, och han slog till mig så jag började blöda."
"Vad sa de för något?" undrar Elin försiktigt. Odin tittar osäkert på henne. "De kommenterade deras utseenden, och sen kommenterade de ditt och då fick jag nog. Så jag reste mig för att gå därifrån, men blev stoppad av Jokku och Elliott. Efter att Alkur slog mig puttade jag upp honom mot väggen, han tappade väl andan eller något och precis då kom Rakkeldokk."
"Men han såg väl att du blödde näsblod?"
"Alkur fick honom att tro att det var mitt fel, att jag snubblade. Så Rakkeldokk började skratta och trodde på det" säger Odin trött.

Intervju med Elin:

Asså fatta! Han typ slogs för mig! Han är så söt!

NU blir de snusk mina vänner

"Det kommer va tråkigt i skolan utan dig" suckar Elin och tittar in i Odins hasselnötsbruna ögon. Odin stryker bak en lock bakom hennes öra och böjer sig fram. När deras l ord möts är det som att de svävar upp i luften bland glitter. Kyssen övergår i hångel och de lägger sig ner på soffan, Odin ovanpå. Han börjar ta av sig tröjan och visar sina abs. Elin biter sig i l ordet och drar av sig sin kjol, och Odin drar av sig sina jeans så han bara har underwear på sig. Elin tar av sig sin blus.

Odin tar henne i handen och de förflyttar sig till hans sovrum. Han lyfter upp Elin och lägger henne försiktigt i sängen.

"Du är så vacker. Är du säker" viskar Odin och Elin nickar. Han börjar kyssa henne längs med nacken så Elin stönar. "Har du kondom?" frågar hon hest. Odin svär till. Det har han glömt, woopsie.

"Det är ingen fara, jag drar ut den i tid" lovar han och Elin tror på hans ord. Nu är de helt nakna.

"Kommer de göra ont?" viskar Elin. "Jag ska ta det försiktigt" säger Odin, och plötsligt är han inne i henne! Elin spänner sig först men när Odins kuk varit inne i tre sekunder börjar hon slappna av och njuta. Det går fort nu.

"Åh Odin! FORTARE!" Odin juckar så snabbt han kan.

Efter 10 minuter pustar de andfådda ärut. Elins hår flyter över kudden. Odin ler nöjt.

"Hur var det?" undrar Odin. Elin tvekar. Vad ska hon svara. Det känns som hon börjar ångra sig?

"Har du gjort det förut?" frågar hon istället.

"Ja, flera gånger. Men detta var första gången som det betydde något" säger Odin. Vad nu det ska betyda?

En halvtimme senare börjar Elin ta på sig sina kläder. Odin ligger kvar i sängen, naken.

"Jag tänkte dra nu...jag måste plugga" säger Elin och böjer sig över Odin. Hon kysser honom lätt och sen går hon ut ur sovrummet. Odin följer efter henne och drar på sig ett par mjukisar i farten.

"Vill du ses efter skolan imorn? Eller ja, när du slutat alltså, om du vill komma hit?" undrar han och håller om Elin bakifrån när hon drar på sig sina sneakers. "

"Jag vet inte, kanske" säger hon och Odin ler nickandes. De kysser varandra en sista gång innan Elin försvinner ut från hans hus.


detta är det mest cringe jag skrivit i mitt liv :)

remember kids, always use protection

Skolan! Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz