21. Mindgyárt nyár...

159 5 0
                                    

Elment a két lány így nyugodtan tudtunk enni. Én Tom mellett, Pansy Draco mellett foglalt helyet.

-Utálom Umbridge-t! -szólalt meg Tom mellettem.

-Szintén. -néztem a mosolyogva ülő rózsaszín ruhás banyára.

Még beszélgettünk négyen és miután végeztünk felmentünk a szobánkba. Mikor felértünk én leültem tanulni, legfőképp a bájitaltant tanultam mert Piton sose kegyelmez.

Mikor végeztem a tanulással épp vacsora volt, de én kicsit se voltam éhes. Mentem volna az esti rutinom csinálni, de Pansy megállított.

-Te hova mész? Nem jössz vacsorázni? -nézett rám meglepődötten.

-Nem vagyok éhes. -mondtam és mentem volna tovább de elém ált.

-Nem! Jössz enni! Csak egy falatot egyél! -nézett rám boci szemekkel.

-Jó! -mondtam és már mentünk is le a nagyterembe.

Beértünk és leültünk ahol viszonylag kevesebb az ember. Én szedtem magamnak egy szendvicset és csak egy-két falatot ettem. Mikor már a felét megettem, addigra Pansy megette az egész szendvicsét.

Elindultunk fel, de már lassan mindig a két lányba ütközünk.

-Sziasztok lányok! -szólt hozzánk Levander.

-Mivan? -fordultam meg hozzájuk.

-Csak köszöntünk! -nevetett gonoszan Hannah.

-Akkor mentünk. -szólt Pansy és már ott se voltunk.

Felértünk a szobába és egyből röhögőgörcsöt kaptunk, mert mindig ebbe a két lányt találjuk meg bárhol vagyunk.

~Nia szemszöge~
-Toutes les heures sont enfin terminées! venez déjeuner! Tu viens Nia? ou allez-vous voir votre chevalier? (Végre vége az összes órának! gyertek ebédeljünk! Jössz Nia? vagy mész a lovagodhoz?) -Szólalt meg Fleur.

-Je vais manger en premier! puis je vais chez mon chevalier. (Előbb eszek! utána mgyek a lovagomhoz.) -mondtam nekik.

Leültünk egy asztalhoz és elkezdünk enni. Egyszer csak Fleur szólalt meg.

-Et Nia? avez-vous déjà rencontré Harry? (Na és Nia? össze jöttetek már Harryvel?) -néztek rám.

-Oui! nous nous sommes réunis! (Igen! összejöttünk!) -néztem rájuk felváltva.

-Ça y est ...! Nia Bexter s'est réunie avec Harry Potter! (Ezaz! Nia Bexter összejött Harry Potterrel!) -mondta az egyik ott ülő.

-J'ai terminé! Je vais chez Harry! veuillez couvrir! Bonjour! (Én végeztem! megyek Harryhez! kérlek fedezzetek! Sziasztok!) -mondtam és át hopponáltam Harry szobájába.

-Harry! De jó látni újra! Már nagyon hiányoztál! Nem maradhatok sokáig. -mondtam és megöleltem.

-Nia! Te is hiányoztál! Kár, hogy nem Roxforti diák vagy... Akkor naponta tudnánk találkozni. -mondta Harry és vissza ölelt.

-Igen az tényleg jó lenne... De nekem a Beauxbatonsbe a helyem! Ott vannak a barátaim, ott van a családom! Sajnálom Harry de mennem kell! -nyomtam csókot a szájára. -Szia...

-Szia Nia! -mondta kicsit elkeseredetten.

Vissza hopponáltam a Beauxbatonsbe es azon belül is a szobámba. A szobatársaim már ott voltak és éppen tanultak.

-Bonjour! Je vais le récupérer de mon prince. (Sziasztok! vissza értem a hercegemtől.) -mondtam nekik.

-Dis moi tout! Nous voulons savoir! Viens t'asseoir sur le lit. (Mesélj el mindent! Tudni akarjuk! Gyere ülj le az ágyra.) -mondta Fleur.

-Bon-Bon calme-toi! Je vais tout te dire. (Jó-Jó nyugi! mindent elmondok.) -mondtam nekik és leültem.

Elmeséltem nekik mindent, szerencsére nem tartott sokáig így én is tudtam tanulni.

~Audrey Szemszöge~
•Másnap•
Reggel korán felkelek es felkeltem Pansy-t ugyanis ez az utolsó hónapunk Roxfortba.

-Pansy! Kelj fel! Már csak egy hónapig kell kibirnod velem és nyári szünet! Igaz utána újra ki kell birnod de az most nem lényeg! -mondtam neki.

-Mennyi az idő? -még ki se nyitotta szemét de ez volt az első dolga kimondania.

-6:02... Ha akarsz reggelizni akkor kelj fel! -mondtam neki és hozzá vágtam egy párnát

-Még öt percet kér-, AU! Így állunk? -dobott vissza egy másik párnát.

-Igen! Pattanj! -kerültem ki a párnát.

-Ahjj jó... -mondta Pansy kómásan.

-Amúgy az első óra Pitonnal lesz! Úgy, hogy kapkodj mert be akarok érni. -mondtam neki és már óltöztünk is.

Felöltöztünk és meg reggeliztunk, mentünk órákra ami elég lassan teltek. Órák után mentem edzeni mert egy hét múlva meccsünk lesz a hugrabug ellen.

-Sziasztok! Itt vagyok! -mondtam nekik es tovább mentünk. Leértünk a kviddics pályára és edzettünk az utolsó meccsünkre.

•Kviddics Meccs napja•
-Ma jól kell teljesítenünk mint az elmúlt időkben! Ez az utolsó meccsünk! Gyertek! -szólt Marcus komoran és elindult, mi mentünk utána.

Felrepültünk és Madam Hooch felrepítette a labdákat és már kezdődött a játék.

Draco sikeresen elkapta a cikeszt így nyertünk. Este buliztunk ennek örömére. Miért másnap már szombat volt, így addig bulizhattunk míg akartunk.

Én 02:32-ig voltam, addigra szinte nem ment el senki pár emberen kívül akit nem ismertem.

Szóltam Tomnak, hogy megyek fel mert már álmos vagyok.

-Tom! Én felmegyek! Álmos vagyok és fáradt! -mondtam neki és egy puszit nyomtam arcára.

-Rendben jó éjszakát! -mondta és el is mentem.

Felértem a szobámba és elmentem az esti rutinom csinálni (fürdés, fogmosás, stb..) Mikor végeztem mindennel egyből az ágy felé vettem az irányt.

Mikor Lefeküdtem az ágyba egyből elaludtam. Furcsa álmom volt, de abbol már semmire nem emlékszem.

Hellósztok! Itt a következő rész is. Remélem tetszik! Lehet egy kicsit rövidebb lett.

Még egy Malfoy... (Tom Riddle ff.) |BEFEJEZETT|Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt