7. Az új halálfaló

293 11 0
                                    

Felmentünk a szobánkba és beszélgettünk....

-11:00-ra legyél a nappaliba! Ott foglak várni rád! -Szólt hozzám a fiú miközben átölelt hátulról. - Amúgy mit pakolsz? -kiváncsiskodott.

-Ja semmit csak kicsit rendet rakok. -fordultam meg, hogy szembe legyünk, és megcsókoltam.

-Tudod lehetne több ilyen reggel mikor így keltesz fel. -mosolygott rám a fiú.

-Tudod majd te is kelthetsz így engem! -nevettünk fel, és elkezdtünk készülödni mert 10:30 volt.

10:57 volt mikor lementem a nappaliba, megláttuk egymást Tommal... Ő fekete ing és nyakkendő, fekete zakó, nadrág és cipő... Teljesen feketébe volt öltözve, elegánsan.

Én egy sötétzöld Rövid újju pólóban és egy fekete farmernadrágba voltam egy szintén sötétzöld magassarkúban.

Odamentem hozzá és megcsókolt. Együtt mentünk be az ebédlőbe kézenfogva. Mindenki minket nézett, hogy miért fogjuk egymás kezét. Tom leült a helyére és én a bal oldalára Draco és Tom mellé.

Scorpius is ott volt. Nem értettem, hogy hogy kerül oda. De gondoltam majd a gyűlés után megkérdezem.

-Be szeretném jelenteni, hogy Audrey mától az Úrnőtők! Bánjatok vele úgy mint velem! Tisztelettel! Csak ennyit akartam, hogy tudjátok! Elmehettek! -szólalt meg Tom és mindenki Ránk szegezte tekintetét.

Mindenki ment ki egyesével vagy esetleg kettesével.

-Figyelj Tom! Nekem gyorsan beszélnem kell Scorpiussal! Mindgyárt jövök. -hadartam Tom-nak és bólintott, hogy a szobánkba lesz.

Siettem, hogy utolérjem Scorpiust, szerencsémre még pont nem ment el. Dracoval beszélgetett.

-Bocsi, hogy megzavarom a nagy beszélgetést, de Scorpius! Tudnál jönni egy percre? -Néztem a fiúra, hogy fontos lenne amit mondani akarok.

-Persze. Draco mindgyárt jövök. -Nézett rám és arrébb mentünk. -Na? Miről szeretne beszélni... Úrnőm. -Nevettünk fel és megszólaltam.

-Csak az, hogy te mióta vagy Halálfaló? -néztem rá választ várva a kérdésemre.

-Miután szakítottunk, pontosabban 2 éve, szakításunk után rá... Körülbelül 3 hónapra.

-Áhh értem.. köszönöm a válaszát.... Szolgám. -emeltem ki a "szolgám" szót, amire elnevettük magunkat és mentünk is el.

Felmentem a szobámba ahol Tom várt rám és a falon a képeket nézegette amin vagy Draco vagy Pansy, esetleg mind kettőjük vannak rajtuk velem.

-Szia Tomi! -köszöntem neki amire egyből rám nézett és megöleltük egymást.

-Szia Audrey-ka. -jelentette ki amire elmosolyodtunk. -Na? Milyen volt az első gyűlésed? Mert még lesz több is.

-Hát egész jó volt. Kicsit hosszabra számítottam de gyorsan végeztünk. -halvány mosoly került Tom arcára mikor ki mondtam ezt a mondatot.

-Hidd el... Hosszabbak szoktak lenni csak most téged jelentettelek be.

-Akkor nem csaltak a megérzéseim. -nevettünk fel és mentünk ebédelni ugyanis már 12:54 volt.

Megebédeltünk és miközben mentünk fel a szobába elkezdett írtózatosan fájni a fejem.... Megáltam a lépcső apján és Tom-ba kapaszkodtam, nehogy elessek.
Ezt észre vette Tom és azonnal elkapott mert a szédüles határán voltam.

-Narcissa! Gyere Gyorsan! -szólt anyának mert ő tudta mit kell ilyenkor tenni.

-Mondjad Nagyú-, itt mi történt? -sietett oda hozzán Narcissa.

-Nem tudom... Egyszer csak Megfogta a kezem és szédülés határan volt... -mondta kétségbe esetten Tom.

-Rendben! Gyorsan vidd fel a szobába és viszek gyógyszert! -Tom felkapott hercegnősen és felvitt a szobába.

Miközbe ez a kissebb beszélgetés megtörtént én Tom karjaiba elájultam.

Felvitt és lerakott az ágyra. Leült mellém és megfogta a kezem. Narcissára nem várt sokat ugyanis egy perc alig kellett, hogy oda érjen.

-Itt vagyok. -Mondta egy pohár víz és gyógyszerekkel kezébe. -most meg várjuk míg felkel mert már történt ilyen... Még kicsi korába kapott egy betegséget, és azóta ritkábban de így is vannak ájulásai. Még szerencse, hogy nem a Roxfortba ájult volna el. Adok neked is egy gyógyszert. Ha ilyen történne akkor ezt add be neki. -nyomott Tom kezébe egy gyógyszeres dobozt. -mindig legyen nálad bármi történik vagy bárhova mész! Sose tudni mikor ájul el legköszelebb.... -nézett Tom-ra a nő.

-Rendben... Mindig nálam lesz. -Zsebre rakta, és úgyan úgy a kezemet fogta.

Csak 21:32-kor keltem fel... Az egész napot végig aludtam. De Tom egész végig mellettem ült.

-Tom.....-mondtam halkan de szerencsémre meghallotta.

-Hát végre felkeltél szívem! Úgy aggódtam érted! -Mondta Tom szemebe nézve. -Ide hívom Narcissát! Mindgyárt jövök kicsim.... -és amilyen gyorsan csak tudott ment Anyához.

-Cissy! Cissy! Audrey felkelt! -Nézett Tom-ra és siettek fel mind a ketten.

-Gyere ülj fel óvatosan. -Segített felültetni. - Tessék idd ezt meg. -nyomta kezembe a gyógyszert és egy pohár vizet.

Megittam és sokkal jobban lettem, de még így is fájt a fejem.

-Fáj még valamid Audrey? -Kérdezte tőlem anya.

-Igen... A fejem még mindig fáj. -mondtam a mellettem ülő nőnek.

-Rendben.. pihenjetek! És To- Nagyúram! -Vágott közbe Tom.

-Nyugottan hívhatsz mostmár Tom-nak, hisz a lánya a barátnőm! -Mondta teljesen komoran a barna hajú fiú.

-Szóval Tom! Pihenj te is. És ha bármi tórténik hívj azonnal! -Mondta Cissy és már ment is ki.

Tom befeküdt mellém én meg a fejem a melkhasára tettem. És így aludtam egész éjszaka.

•Reggel•
6:03 van. És Tom kelt előbb mert, ha azt akarjuk, hogy ne vegyék észre a tanárok, hogy nem vagyunk ott abból valószínűleg büntető munka lesz.

-Audrey... -Szólalt meg fáradtan mert ő se akart felkelni. -Audrey szívem kelj fel... Vissza kell mennünk Roxfortba... -Montda reggeli hangján.

-Fent vagyok.... -szólaltam meg letapadt szemmel.

-öltözz gyorsan fel mert észre fogják venni a tanárok, hogy bem vagyunk ott. -mondta és már fel is áltunk a szekrényhez.

-Fáj még valamid? -nézett rám a két szép szemével.

-Még egy kicsit a fejem... -mondtam és ki is vettem a ruhám.

-Ide hívom Narcissát... Mindgyárt jövök... -mondta és adott egy csókot az arcomra.

-Jó de siess... -mondtam és sarkon fordult Tom.

Nem kellett sokat várnom mert mire kivettem az összes ruhám a szekrényből.

-Itt vagyok! -mondta Tom és Anya egyszerre.

-Jól hallottam, hogy fáj a fejed? Vagy még valamid? -aggódott Anya.

-Csak a fejem. -mondtam tök nyugodtan.

-Jólvan hála az égnek. Tessék ezt vedd be.
-nyomott egy gyógyszert a kezembe és egy vízzel teli poharat.

Be vettem a gyógyszert és már nem is annyira fájt. Felöltöztünk Tom-mal és már mentünk is vissza a szobánkba.

-Gyere fogd meg a kezem. - megfogtam a kezét és már bent is voltunk a szobánkba...

De nem kellett volna... Amit láttunk bele égett a Retinánkba. Nem hittünk a szemünknek amit akkor láttunk.

Halikaa! Itt a 7. Rész is! Remélem tetszik! Lehet egy kicsitt uncsibb volt mint az előbbiek de próbálkoztam. 6 óra körül jön a kövi. Addig is Sziasztok!

Még egy Malfoy... (Tom Riddle ff.) |BEFEJEZETT|Onde histórias criam vida. Descubra agora