27. Ismét egy levél...

135 4 0
                                    

-Hát akkor mondja... -húzta szemöldökét fel.

-Hát, hogy is kezdjem... Én-Én... Szerelmes vagyok magába! -itt már tényleg a röhögés folytogatott.

-Ne beszéljen butaságokat! Mit szeretne? -nézett rám a lehető legkomolyabban.

-De ez az igazság! Én szerelmes vagyok magába! -és itt kitört belölem a nevetés.

-Nagyon vicces mondhatom.... -és ekkor sarkon fordult Lucius felé és vissza ment eredeti helyére.

Én is vissza mentem a lányokhoz és együtt mentünk vissza a szobámba. Amint beértünk mindenkit elkapott a röhögőgörcs amit a fiuk észre vettek és átjöttek.

-Sziasztok! Ti min röhögtök ennyire? -nézett felváltva ránk.

-Felelsz vagy Merszeztünk és Pansy Adureynak azt a feladatot adta, hogy Pitonnak valja be, hogy sz-szerelmes. -nevetett közbe Nia.

-És te komolyan elmondtad neki, hogy szerelmes vagy belé? -kuncogott fel Tom amire én csak bólogattam. -Úristen te lány.

Jött oda hozzám és puszilt meg.

-Jöhetünk mi is FvM-ezni? -szólaltak meg egyszerre.

-Igen gyertek nyugodtan. -ült arrébb Luna.

Leültek a fiuk és játszottunk tovább. Körülbelül négy órán át játszottunk mikor Ginny megszólalt.

-Szerintem én már megyek haza, késő van. -kezdett felállni.

-Megyek veled! -ment Ginny mellé.

-Szerintem én is megyek haza. -indult ajtó felé Luna.

-Várjatok én is megyek Ginny! -sietett Ginny mellé.

-Rendben, sziasztok! -intettek a fiuk lányoknak.

Lekisértem őket és elköszöntünk. Mikor már minden lány elment rajtam és Pansyn kívül vissza mentem a többiekhez. Mire vissza értem csak Pansy volt ott és azt mondta, hogy vissza mentek a fiuk a szobájukba így hagytam őket. Elmentünk aludni és reggel arra kelünk, hogy ránkugranak a fiuk és Scorpius leönt minket vízzel.

-Mi a... Ezt most miért? -ültem volna fel, ha Tom nem feküdt volna rajtam.

-Jó reggelt hét alvók! Már fél tíz van, ideje felkelni nem gondoljátok? -rakta le a poharakat Scorpius.

-Nem... Még aludtunk volna... -mondta csukott szemmel Pans.

-Az már nem a mi gondunk. -Ált fel Draco de Tom még mindig rajtam feküdt.

-Te nem akarsz rólam le szálni Tom? -csuktam vissza a szemem.

-Nem! Míg fel nem kelsz! Ki megyünk tizenöt percig de ha addigra nem lesztek kész így jöttök le reggelizni! -szólalt meg Scorpius és kimentek.

-Hát akkor öltözzünk fel... -sóhajtottam.

Felöltöztünk és pont tizenöt perc alatt lettünk kész és benyitottak a fiuk.

-Látjuk készen vagytok, most gyertek enni. -húztak minket utánuk.

Lementünk meg reggelizni és a "nagy" beszélgetésünk közbe megszólalt apa.

-Gyerekek! Mátol kezdve egy hétig el kell utaznunk Bellatrixel és Perselussal. Így a tiétek a ház! -fordult meg és itt sem voltak köszönés nélkül.

-Holnap tartunk egy bulit? -néztünk Dracora és csak bólogattunk, folytattuk az evést és felmentünk a szobánkba.

Elhatároztuk, hogy ma mindent beszerzünk holnapra. Beosztottuk, hogy ki-kivel megy és mit szerez be.

(Draco, Pansy, Scorpius -nasik / Tom, Én -Pia)

Bementünk egy boltba és megvettünk sok, de tényleg nagyon sok piát, míg azt megvettük addig Dracoék is megvettek amit nekik kellett. Mire haza értünk már délután négy óra volt, mikor Pansy azt az ötletet adta, hogy csináljunk pizzát. Megcsináltuk és nem tartott kevés ideig, de sokáig se.

Elkezdük enni és utána mentünk is fel, egyből kidöltünk az ágyra (csak Tom és én voltunk a szobánkba mert Pansy átment Dracohoz és Scorpiushoz). Én ráfeküdtem Tom melkasára és elaludtam. Felkeltem fél tizenkettőkor mert ki volt száradva a szám.

Óvatosan kibújtam Tom öleléséből és lementem egy pohár vízért. Gyorsan megittam és a lehető leghalkabban mentem vissza, mikor felértem becsuktam magam mögött az ajtót és mikor ültem le az ágyra Tom megszólal.

-Te hol voltál? -bújtam hozzá.

-Csak szomjas voltam és lementem egy pohár vízért, nem akartalak felkelteni. -öleltem át az egyik kezemmel.

-Jó! De mostmár aludjunk! -aludt egyből vissza.

Vissza aludtam és reggel arra kelek, hogy simogatják a fejem.

-Jó reggelt álomszuszék! -puszilt meg.

-Jó reggelt! -bújtam jobban hozzá.

Ekkor kopogást hallottunk az ablaknál, Tom felált és kinyitotta. Csak egy bagoly volt és egy levelett tartott a szájába.

-Ohh! A Weasley család küldte, valószínűleg megint meg akarnak hívni minket egy vacsorára. -ült vissza.

-Bonsd ki és meg tudjuk. -néztem meg a levél külsejét.

Tom kibontotta és igaza volt... Megint meghívtak minket egy vacsorára, csak most holnap utánra.

Miért mára szerettünk volna bulit, ezért gyorsan megírtam mindenkinek a levelet akit meghívunk. Körübelül a fél Roxfortot meghívtam.

Mikor az utolsó pár ember is ideért már javába ment a buli. Egyszer Harry felkiabál elég ittas állapotba.

-AKI AKAR ÜVEGEZNI AZ JÖJJÖN IDE! -kiabált fel.

Sokan oda mentek bele értve én és Tom is.

-Ki kezdi? -alig bírt megálni lábán Ginny.

-Az aki kérdezi! -ült le egy székre Hermione.

Ginny kipörgette Blasie-t és lecsókolta ami Deannek nem nagyon tetszett.

-Jó, most én jövök. -szólalt meg Dean.

Kipörgette Lunát és egyből lecsókolta de ahogy Dean is Ginny is féltékeny lett egy kicsit. Játszottunk még, mikor én kerültem sorra, lehet nem kellett volna.

Marcus.. Marcus Flintet pörgettem ki... Nekem ott volt helyben végem, hogy a csapatkapitányt kell lesmárolnom...

Sziasztok! Itt a kövi rész, remélem tetszik. Lehetséges, hogy szerdán nem lesz rész mert mostanába nem érzem magam a legjobban... Míg nem hozom a kövit addig sziasztok!

Még egy Malfoy... (Tom Riddle ff.) |BEFEJEZETT|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang