*Most ugrunk az időbe és nyár eleje van*
-CSENDET! -odrított fel Dumbledore és mindenki rá figyelt. -Ez az év is eltelt! Mint minden évbe idén is megnézzünk melyik házé a házkupa. -nézett mindenkire felváltva. -A negyedik helyen a Griffendél van. -Tapsolt mindenki főleg a Mardekár asztal. -Harmadik helyen a Hugrabug áll. -Tapsoltak nekik is szintén. -A második helyen a Hollóhát van. -Tapsoltak nekik is de Griffendél elég lehangolt volt. -És végül, az első helyen a Mardekár áll. -Tapsoltunk széles mosolyal. -DE! Harry Potternek jutalom pont jár! A trimágus tusán, dicsőn harcolt így két millió ötszáz huszonhárom pontot kap! -Tapsolt az egész Griffendél asztal. -Ha jók a számításaim, a Griffendél az elő helyen áll! -mondta mosolyogva. -Most viszont! Mindenki menjen aludni, mert holnap pakolnak haza, Holnap után azaz Szerdán mennek haza. -mondta és mindenki ment a szobájába.-Nem hiszem el, hogy ez a Potter gyerek mindig kap pontokat a semmiből! Ha megmozdítja az úját, már attól kétszáz pontot kap! -mondta Draco ingerülten.
-Erre Draco mi is rá jöttünk. -mondta Tom.
Felmentúnk a szobáinkba és lefeküdtünk aludni, hogy holnap össze tudjunk pakolni, és még ebédelni is tudjunk.
•Másnap•
-Jó reggelt Pans! -mondtam a lehető legfáradtabban.-Jó reggelt Audrey! -meg ki se nyitotta szemét, de már készült felülni.
-Le megyünk reggelizni? -nézett rám.
-Hát már le késtük! 9:43 van... Inkább pakoljunk, hogy ebédelni tudjunk legalább. -mondtam és elkezdtem felöltözni.
-Jó. -ő is felöltözött (természetesen én a fürdőbe).
Elkezdünk pakolni és még csak a felével lettünk kész mikor megszólaltam.
-Le kéne menni ebédelni! 13:07 van! -néztem rá.
-Ez egy fantasztikus ötlet! -indultunk az ajtó irányába.
Leértünk a nagyterembe és a szemünkel Tomot és Dracot kerestük. Nem találtuk meg őket, így leültünk egy helyre. Miután leültünk és szedtünk magunknak kaját, leültek mellénk a fiuk.
-Hellóka! -puszilt meg Tom.
-Sziasztok! -mondtuk Pansyval és a fiuk is szedtek magunkak ők is valami kaját. Megebédeltünk és mentünk vissza a szobánkba.
•Este•
Össze pakoltunk és természetesen pont 18:00 volt. Ismét mentünk a nagyterembe meg kajáltunk és mentünk vissza.-Amúgy te mit fogsz csinálni a nyáron? -néztem Pansyre.
-Hát meg nem tudom... -vonta meg a vállát.
-Nem jössz át hozzánk? -néztem reményt vároan.
-De! Írok a szüleimnek, hogy nálad leszek egy darabig. -Amint ki mondta ott voltunk a szobánkba és Pansy ahogy mondta írt a szüleinek. -Mindgyárt jövök! Ezt fel viszem a bagolyházba és jövök vissza! Sietek. -mondta és már itt sem volt.
Én türelmesen vártam és mikor meguntam a várakozást fogtam egy üres pergament és elkezdtem firkálni, miutan már a firkálást is meguntam, betoppant Pansy.
-Helló! Vissza is értem. Te mi csináltál? -nevetett fel.
-Röviden vártam rád, azt meguntam és elkezdtem firkálni. -mosolyodtam el.
Felnevetett és így szólt.
-Jó! De mostmár menjünk aludni! Holnap korán kelünk és nem akarom lekésni a vonatot! -mosolyodott el és bement egy pizsomával a fürdőbe öltöni.
Én is átöltöztem és mentem egyből aludni. Reggel arra kelek, hogy Pansy rajtam ugrál és azt kiabálja, hogy "Audrey! Kelj fel!" Természetesen felkeltem, mert aki erre nem kel fel, az egy isten.
-Jólvan már! Fent vagyok! -nyomtam a fejem a párnába.
-Akkor öltözz mert nyolc óra! -ugrott rám még egy utolsót.
-Jó! Csak még öt percet kérlek! -húztam magamra a takarót.
-Jó! Még öt perc! De ha ót perc múlva nem kelsz fel itthagylak. -nevetett fel.
-Oké! -mosolyodtam el.
Felkeltem és fel öltöztem. Levitték a böröndjeink és oda mentünk a fiukhoz.
-Jó reggelt fiuk! -Szóltunk hozzájuk akik épp Marcussal és Adriannal beszélgetnek.
-Sziasztok! -Mondták egyszerre mind a négyen.
-Nem jöttök? Mindgyárt indul a vonat. -mondta Adrian, és felszáltunk egy kocsira.
Oda értunk a vonathoz és beültünk egy kabinba de csak négyen mert Marcus és Adrian mentek tovább másik kabinba.
Az egész utat végig beszélgettük és nevettük. Oda értünk a megállóhoz es mind a négyen leszáltunk, Tom haza hopponált minket és már a Malfoy Manorba is voltunk.
-Hát ez az év nem volt semmi! -mondtam nekik és felvittuk a böröndjeink a szobánkba. Pansy Dracohoz, Tom hozzám pakolt le.
Tom elment dolgokat intézni Luciussal. Addig én kipakoltam a másik két böröndöm.
Sziasztok! Itt a kóvi rész, remélem tetszik. Az lenne a kérdésem, hogy leírjam-e a nyarat vagy ne?
KAMU SEDANG MEMBACA
Még egy Malfoy... (Tom Riddle ff.) |BEFEJEZETT|
Fiksi PenggemarAudrey Malfoy vagyok, Draco Malfoy huga, 15 évesen megkapom én is a Roxforti levelem, mielőtt Roxfortba megyek magántanuló voltam, így nem voltak barátaim csak Pansy Parkinson, vagyis Draco barátnője egyben az én legjobb baratnőm. A Roxfortban felfi...