4. vendég a szobába

590 16 1
                                    

Már álmosak voltunk így úgy döntöttünk, hogy inkabb aludjunk. Összebújtunk és már aludtunk is.

De csak akartunk, mert egy kopogást hallottunk.

-Nyitoom! - kiabáltam ki.
Kinyitottam az ajtót és Scorpiussal találtam magam szembe.
-Hát te mit keresel itt? -szóltam hozzá lenézően.
-De jó! Szobatársak leszünk! -jelentette ki boldogan a szőke fiú.
-MII? az lehetetlen! -néztem kikerekedett szemmel, hogy arrébb lök az ajtóból és besétál.
-Ki az Kicsim? -jött elő Tom a háloszobából.
-Ohh már le is cseréltél? -lepődött meg Scorpius.
-Te mit keresel itt? -nézett ránk Tom.
-Kérlek szépen szobatársak leszünk.
-Jajj de jó. -nézett lenézően rá Tom is.
-Ez nekem mára már sok, inkabb megyek aludni. -szólaltam meg majd Arcon csókoltam Tom-ot.
-Rendben jóéjt édes én is mindgyárt megyek. -suttogta fülenbe az előtten álló barna hajú fiú.
-Öhm... És én hol fogok aludni? -nézett ránk Scorpius és bevezettük a szobába és megmutattuk neki, hogy hol fog aludni.
-Kösz. -Szólalt meg Scorpius, de még ránk se nézett.
-Szivesen. -mondtam flegmán neki.
Befeküdtünk az ágyba és már tényleg aludtunk.
•Reggel•
7:37 Scorpius kelt fel hamarabb. Felkeltett, hogy menni kéne órára.
-Srácok keljetek 7:37 van!!! -amint kimondta azonnal kipattantunk, feltöztünk és futottunk az órára. Lupinnal volt óránk és pont előtte értünk be.

-Jó reggelt gyerekek! Ma a Mumusról fogunk tanulni... Tud valaki róla valamit?

-Én tudok! - Jelentkezek magasra..

-Áhh Malfoy kisasszony, halgatjuk.

-A mumus egy alakváltó lény, Mindig olyan alakban jelenik meg, amitől a hozzá legközelebb álló személy fél. A mumust egyedül a nevetés ártalmatlanítja, ehhez segít a Commikulus varázsige, amelynek köszönhetően a mumus nevetséges, kevéssé ijesztő alakot ölt fel.

-Köszönöm Malfoy kisasszony, 10 pont a Mardekárnak! Áljanak egyes sorba! -mindenki beall egyes sorba és ti a végén vagytok a többiekkel.
Mindenki szépen végig megy és megdicsér Lupin Professzor.

•Órák végén•
Mész Kviddics edzésre mert 1 hét múlva Griffendél-Mardekár Meccs lesz.
Már 2 órája edzetek és egyszer csak leesik Adrian a seprűről. Te azonnal le mész hozzá a földre, ahogy a többiek is.

A fiúk felvitték a gyenkélkedőre és Madam Promfrey megvizsgálta. Te Tommal, Dracoval, Pansyvel és az egesz Mardekár kviddics játékosai kint vártak, hogy mikor Engedik be őket.

Ekkor Madam Promfrey kisétált és megszólalt.

-Bemehetnek de Halkan! Pihennie kell!

Ekkor mindenki be ment. Te ott ultel mellette Tom-mal és vártátok, hogy felébredjen de még nem ébredt fel.

Miért már álmosak voltatok mindenki be ment a saját szobájába.

21:43 volt Péntek este, így tovább maradtatok fent mint szoktatok. Scorpiussal megbékéltetek és jóba lettetek vele. Másnap Reggel hárman mentetek Adrian-hoz aki szerencsétekre akkor kelt fel.

-Szia Adrian! Jobban vagy? -aggódtam mert mégis csak a legjobb barátomról volt szó.

-Sziasztok és Scorpius? Te mit keresel itt? -nézett rá és elmeséltük neki, hogy megbékéltünk neki mert ha már a szobatársünk akkor már ne legyünk rosszba.

Adrian is Megbékélt Scorpiussal így már nem volt harag köztünk.

-Én megyek a könyvtárba még megkell csinálnom Pitonnak a Beadandóm.

-Rendben Szia! És siess! -nyomtam egy csókot szerelmem szájára.
Mikor beértem véletlen neki mentem egy Szőke Hollóháti lánynak mikőzbe egy könyvet kerestem.

Még egy Malfoy... (Tom Riddle ff.) |BEFEJEZETT|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang