2. A gerlepár

972 24 3
                                    

~Audrey szemszöge~
Benyitottam és nem hittem a szemeimnek, hogy kik a szobatársaim...
Meglátom Tom-ot ahogy épp fáradtan fekszik az ágyon, és Dracot aki épp pakolászik.
-Sziaszt...-ok. -amint megláttam őket és Tom rám nézett és valamiért pillangók szárnyaltak a hasamba.
-Szia... Audrey? Te, hogy kerülsz ide? -Kerdezte mosolyogva de várt a válaszra.
-Hát tudod Piton Prof. Ide rakott be mert a lányoknál betelt es azt mondta 2 fiúval leszek és hát ezek szerint ti vagytok azok a 2 fiúk... -mondtam majd bevittem a csomagaim és elpakoltam a cuccaim.
Mikor mentem jöttem ki a füdöből Draco után ránéztem az ágyakra és egy 2 személyes ágyat és egy 1 személyes ágyat. Draco befeküdt az 1 személyes ágyba és már aludt is. Megvártam Tom-ot, hogy végre ki jöjjön.

Nem kellett sokat várnom mert 5 perc után kijött.
-Tom! -szóltam rá, hogy rám figyeljen.
-Igen? Valami probléma van? -nézett rám aggódva.
-Csak az, hogy az alvást, hogy oldjuk meg? Mert itt csak 2 ágy van... -néztem rá.
-Ha nem akarsz velem aludni aludhatok a föld-. -vágtam közbe a szavába.
-Nem kell a földön aludnod! -mondtam hadarva a fiúnak.
-Okés és köszi, hogy nem kell azon a kényelmetlen ágyon aludnom. -mondta a fiú és nevettünk fel. -Na mostmár tényleg aludjunk.

•Reggel•
-Jó reggelt Tom... -mondtam fáradtan.
-Kérlek hagyj aludni nem akarok felkelni hisz szombat van. -mondta reggeli hangján.
-Nyugodtan aludj még. Le megyek reggelizni a gondoljátok ti is gyertek. -Mondtam nekik és felvettem az egyik ruhám és felöltöztem a fürdőbe.
-Oké majd megyünk de aludni akarunk. -mondta Draco nyűgösen.
-Rendben már itt se va-. -Tom közbevág.
-Várj! Gyere ide egy pillanatra! -hívott oda magához Tom. Oda mentem és Felült, magára húzott és megpuszilta az arcom és megölelt. Elpirosodtam mint egy paradicsom és nem figyeltem semmire csak rá, abban a pillanatba kizárult a világ, de ezt a pillanatot Draco megtörte.
-Cukik vagytok együtt meg minden, de én is itt vagyok! -Szólt Draco nevetve.
-Gyere ide te is Draco Maci-mondta Tom nyávogos hangon.
-Oksika Tomi baba-folytatta Draco szintén nyávogós hangon és már hárman öleltük egymást.

Reggelin
Lent eszek Pans-el mikor egy ölelő kezet érzek a derekamnál.
-Sziasztok Csajszikák. -folytatta Tom a nyávogós hangát.
-Sziasztok Csajszi barackok. -Draco szintén nyávogta.
-Szia Tomi baba, Szia Draco maci. -Mindenki röhögött ezen.

Bájitaltanon
Ma párokba dolgozunk, a amortentiát fogjuk megcsinálni. A párokat én választom ki!
Luna - Hermione
Ron - Harry
Audrey - Tom
Draco - Pansy
Stb....
Most mindenki üljön a párja mellé! - mondta komoran Piton Professzor, én átültem Tom mellé mert eddig Pansy-vel ültem, Draco-val kellett helyet cserélnem igy hát cseréltünk.
-ki tud mondani az amortentiáról pár szót? -mondta Piton fapofával.
-Én! -mondtam neki jelentkezve.
-Haljuk hát Malfoy Kisasszony.
-Az amortentia a legerősebb szerelmi bájital, jelenleg rózsaszín gyöngyház színű, annak az illatát érezzük benne akibe szerelmesek vagyunk. -Hadartam végig a tanárnak.
-Nagyszerű! 10 pont a Mardekárnak! -Mondta az úr. - Jöjjön ki! És szagoljon bele! - neztem rá megszeppenve.

Kimentem, és bele szagoltam.
-Na? Mit érez kisasszony? -húzta fel szemöldökét Piton.
-Menta, kevés Régi könyv, és.... Erős parfüm.... -néztem a tanárra, és leültem a helyemre. Míg mentem a helyemre, Tom a szemével követte minden lépésem mosolyogva.

•Óra után•
-Audrey! Audrey! Várj! -kiabálta utánam Tom.
-Szia! Mond! Baj van? - neztem rá aggódva.
-Szia! Nem nincs semmi baj csak beszélni szeretnék veled! -nézett rám mosolyogva.
-Mond! Ne kímélj! - néztem rá furcsálva.
-Az én illatomat érezted... Ugye tudod? -Kezdte bele a mondatjába Tom.
-Igen tudom... És azt is tudom hogy most utá-. -vágott bele szavamba a fiú.
-Lenne egy kérdésem! -nézett rám mintha semmit se mondtam volna.
-Hát akkor mond. -vártam, hogy mondja.
-Én is Szeretlek, és lennél a barátnőm Audrey? -nézett rám reménykedve.
-Igen-igen-igen! Igen leszek a barátnőd! -elvesztünk egymás szemébe.

~Tom szemszöge~
Bájitaltanon
Ma párokba fogunk dolgozni, a amortentiát fogjuk megcsinálni. A párokat én választom ki!
Luna - Hermione
Ron - Harry
Audrey -Tom
Amint meghallottam, hogy Audrey-val fogok egy csapatba lenni már semmi másra nem figyeltem.
-Ki tud mondani az amortentiáról pár szót?
-Én! -jelentkezett a mellettem ülő lány.
-Haljuk hát Malfoy Kisasszony.
-Az Amortentia a legerősebb szerelmi bájital, jelenleg rózsaszín gyöngyház színű, annak az illatát érezzük benne akibe szerelmesek vagyunk. -Hadarta mellettem végig Audrey.
-Nagyszerű! 10 pont a Mardekárnak!
Jöjjön ki! És szagoljon bele. -Ránéztem és megszeppenve ment ki és szagolt bele a lány. Kiváncsian vártam, hogy ki illatát érzi.
-Na? Mit érez kisasszony? -húzta fel a szemöldökét Piton.
-Menta, kevés Régi könyv és..... Erős parfüm. -én csak néztem mosolyogva, minden lépését követtem. Elhatároztam, hogy óra után beszélek vele.

•Óra után•
-Gyerünk beszélj már vele! -biztatott Draco.
-Drukkolj -siettem Audrey-hoz.
-Audrey! Audrey! Várj! -kiabáltam neki.
-Szia! Mond! baj van? -nézett rám aggódva.
-Szia! Nem nincs semmi baj csak beszélni akarok veled! -néztem rá mosolyogva.
-Mond! Ne kímélj! -nézett rám furcsálva.
-Az én illatomat érezted.... Ugye tudod? -néztem rá tovább mosolyogva.
-Igen tudom és azt is tudom, hogy most utá-. -vágtam bele szavába mert nem akartam halgatniy hogy azt hiszi most utállom.
-Lenne egy kérdésem! -mondtam a lánynak.
-Hát akkor mond!
-Én is szeretlek, és lennél a barátnőm Audrey? -néztem rá választ tudva, hogy nemet fog mondani, de reménykedtem.
-Igen-igen-igen! Igen leszek a barátnőd!
Ez a mondat után elvesztünk egymás szemébe de megtörtem a csendet...
-Nem megyünk fel a szobába? -néztem rá széles mosolyal.

~Draco Szemszöge~
-Gyerünk beszélj már vele! -biztattam Tomot.
-Drukkolj! -szólt hozzám Tom de már Ment a húgomhoz.
Messziről figyletem őket, hogy mit fog Audrey mondani Tom-nak. De nem sokáig tudtam őket mert jött Pansy.
-Szia Draco!
-Szia Pansy! -nyomtam csókót a szájára.
-Mit nézel? -nézett ahogy Tomot és Audrey-t nézem.
-Ja semmit csak Tom most ment oda Audrey-hoz beszélni, hogy lesz-e a barátnője.... -Mondtam neki miőzbe őket figyeltem.
-Uhhh ez nagyon jó! És mit mond? -nézte ő is őket.
-Ahogy látom igent mondott -mondtam Pansy-nak boldogan.
Úristen ezaz! -Széles mosolyt vetett arcára és csókót lehetlem ajkára.

~Audrey szemszöge~
-Nem megyünk fel a szobába? -vetett egy széles mosolyt az arcára.
-De menjünk! -megfogtam a kezét és mentünk a szobánk felé.
Beértünk a Szobába és szenvedélyesen megcsókolt uk egymást. De nem tartott sokáig mert Draco be jött.
-Ö-öhm bocsi nem akartam zavarni - nézett minket kikerekedett szemmel.
-Nem zavarsz! -mondtuk egyszerre Tommal, amire elpirultunk.
Hát jó csak azt akartam mondani, hogy......

Sziasztok! Remélem tetszik ez a rész is! Még ma hozom a 3. Részt!

Még egy Malfoy... (Tom Riddle ff.) |BEFEJEZETT|Onde histórias criam vida. Descubra agora