Jött egy nem kívánt személy... A híres Viktor Krum...
-Szia Adurey! Beszélhetnénk? -nézett rám miközbe meg akarta fogni a kezem de én elrántottam.
-Mit akaraz Krum? -nézett rá Pansy
-Csak kibékülni! -vágott közbe Audrey, Krum szavába.
-Nem! Hülye leszek veled kibékülni! -mondtam és Tomot láttam magam mellett.
-Húzz el Krum! Senki nem volt kiváncsi rád, kesőbb se lesznek rád kiváncsiak, -mondta Tom és már ott se voltunk. -Mit akart tőled Krum?
-Kibékülni! Eszem ágába sincs vele kibékülni! -mondtam és oda értünk a másik két fiúhoz.
-Sziasztok! Minden rendbe? -Kerdezett Scorpius.
-Persze csak Krum kiakart békülni. -mondtam gúnyosan.
-És mit mondtál neki? -választ vároan elindultunk a szobába.
-Hát szerinted mit? Persze, hogy azt mondtam, hogy NEM! Ez egyértelmű! -mondtam kicsit hangosabban a "nem" szót.
Felmentünk a szobába és elhatároztuk, hogy holnap Piton Professzor-tól kérünk egy szobát amibe mind elférünk.
•Másnap•
Óra után lementünk Pitonhoz és kértünk egy szobát.-Jó napot Piton Professzor! -köszöntünk egyszerre.
-Kaphatunk egy szobát amibe mind elférünk? -kérdezte Pansy.
-Persze! Itt a 491-es szoba! Most menjenek pakolni! -mondta teljesen komoran és mi szaladtunk vissza pakolni.
Elpakoltunk és bemnetünk Tommal és Scorpiussal a szobába. Mit ne mondjak elég tágas volt.
Pansyék még nem voltak ott. Gondoltam átmegyek segíteni nekik.
-Sziasztok! Na, hogy haladtok? -nyitottam be.
-Jól de még mindig egy csomó ruhám van. -nevetett fel Pansy.
-Segítek, mert soha nem leszel kész. -mondtam és segítettem neki pakolni.
Átvittük az ő cuccaikat is és mire végeztünk 17:43 volt, a csendet Draco megtörte.
-Nem megyünk le kajálni? -kérdezte.
-DE! -mondta mindenki egyszerre Dracon kívül.
Lementünk és el kezdünk volna enni de oda jött hozzánk két lány, és megszólaltak.
-Sziasztok fiúk! Húzz el R****c a pasim mellől. -mondta nyávogós hangal nekem.
-Bocs de nem vagyok a "Pasid" és nem is leszek, szóval kopj le! -mondta Tom.
-És te szőkeség? Neked van barátnőd? -mérte le Dracot.
-Igen van... De hányszor kell elmondani, hogy tünés? -mondta felhúzott szemöldökkel, gúnyos vigyorral az arcán.
-És neked másik szőkeség? -néztek Scorpiusra.
-Nincs jelenleg, de ha akarnék nem hozzátok mennék elősször. Rondák vagytok mint a bűn... Én felmegyek a szobámba, ezek láttán elment az étvágyam. -mérte le mind kettőjüket.
A két lány elment és Pansy megszólalt.
-Én tudom kik voltak ezek a lányok... -mondta szemet forgatva.
-Kik voltak? -néztem rá.
-Ti is láttátok, hogy az egyik Griffendéles a másik Hugrabugos nem? -mondta hátha leesik nekünk.
-Igen.... De mi a nevük? -vettem ki egy szendvicset vacsorának.
-Még mindig nem esett le? -nézett ránk.
-Nem. -mondtuk egyszerre.
-Istenem... Ők nem mások mint..... -kezdett bele, de Dumbledore közbevágott.
-Kedves gyerekek! Be szeretném jeleniteni, hogy jövőhét szerdán tavaszi bál! Most menjenek fel a hálókörletükbe! Tövábbi szép estét! -mondta és indultunk fel.
-Na Pansy! Kik is akkor az a két lány? -néztem rá, mikőzbe felértünk.
-Még mindig nem tudod? A két lány neve......
Sziasztok! Tudom ez rövid rész lett ne haragudjatok! Ma hozom a következőt addig legyetek jók és mégegyszer bocsii!!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Még egy Malfoy... (Tom Riddle ff.) |BEFEJEZETT|
FanficAudrey Malfoy vagyok, Draco Malfoy huga, 15 évesen megkapom én is a Roxforti levelem, mielőtt Roxfortba megyek magántanuló voltam, így nem voltak barátaim csak Pansy Parkinson, vagyis Draco barátnője egyben az én legjobb baratnőm. A Roxfortban felfi...