-Mesélj magadról, hogy tetszik a suli eddig? -nézett rám Nessa.
-Eddig nem rossz. Kifejezetten tetszik. -mosolyogtam rá. -én neked, hogy tetszik?
-Lehetne jobb is, de alapvetően tényleg nem rossz.
Még ismerkedtünk egy kicsit, viszonylag kedves lánynak tűnik ahogy megismertem ebbe az elmúlt 4 órába. Várj mi? 4 ÓRÁBA? Na ja... 4 órán át keresztül beszéltünk és még észre se vettük. Nagyon jók vagyunk. Úgy érzem jó baratság lesz ebből. Nagyon de nagyon jó barátság. Még lefekvés előtt volt egy kis időnk és elmentünk mind ketten (természetesen külön) fürdöni. Kicsit hiányzott, hogy Tom nincs mellettem, de ez van. Mikor végeztünk természetesen mentünk aludni egyből mert fáradtak voltunk eléggé.
Másnap reggel gyorsan össze készilődtünk és mentünk órákra. Órák után nekem az első kviddics edzésem lesz, mert idén az első meccs a Mardekár-Hugrabug lesz. Keményen edzettünk mint minden edzésen. Miután vége lett jó későn mentem vissza a szobámba, és teljesen megfeledkeztem, hogy Nessa a szobatársam. Mikor benyitottam, majdnem kicsúszott a számon, hogy "tünés te senkiházi! Ez a Mardekár hálókörzete" de helyette inkább csak egy "szia"-t mondtam.
Na sziasztok. Kicsit szégyellem magam, hogy ilyen rövid részt hoztam, ugyan is folytatnám... Csak, hogy... Ötletem nincs nagyon de FOGOM FOLYTATNI, ha szakad, ha törik én írni fogom és egy jó befejezést szeretnék majd ennek a story-nak. Még van idő ugyan a végéig de azért egy jó befejezésnek kell lennie mert félbehagyva nem fogom hagyni.
Most így ettől a story-tól eltérve, elkezdtem nézni Animét nem is olyan rég, lehet megutáltok lehet nem, ti bajotok én nem tudok ezzel mit kezdeni. És elkezdtem írni nem rég egy Bakugou x Reader story-t amihez van ötletem, ezt is fogom folytatni attól függetlenül, hogy írni kevés időm van, vagy esetleg nincs ötletem így ezért nem tudok írni, de már rég el akartam kezdeni azt csak nem voltam benne biztos, hogy tudom-e csinálni egyszerre két story-t de egy próbát megér.
Lehet, hogy ehez a Story-hoz kevesebbet lesznek részek, mint a Bakugou-shoz lehet nem, még nem tudom előrre. Míg nem hozom a kövit addig sziasztookkkk<333
YOU ARE READING
Még egy Malfoy... (Tom Riddle ff.) |BEFEJEZETT|
FanfictionAudrey Malfoy vagyok, Draco Malfoy huga, 15 évesen megkapom én is a Roxforti levelem, mielőtt Roxfortba megyek magántanuló voltam, így nem voltak barátaim csak Pansy Parkinson, vagyis Draco barátnője egyben az én legjobb baratnőm. A Roxfortban felfi...