Beléptek mind az öten és így szóltak.
-Elnézést kerünk Malfoy kisasszony de Mr.Krum mondani szeretne valamit. -szólalt meg Dumbledore Prof.
-Sajnálom Audrey! -mondta egy kicsit lenézően Krum.
-Csak ennyi? Sajnálod? Megerőszakoltál te idióta! Miattad nem tudok most egy ideig járni, és te ideállítasz és azt mondod, hogy sajnálod? -háborodtam fel.
-Szeretne valamit még kívánni Mr.Krumnak? -Szólalt meg Krum mögött Ignor.
-Sok dologot kívánnék Krumnak de semmi jót! -mondtam egyre idegesebben.
Mindenki elment de Dumbledore maradt.
-Audrey kisasszony! Elmondaná nekem részletesen, hogy mi történt? -Szólalt meg az öreg.
-Igen... -néztem a többiekre, hogy menjenek ki mert így nehezebb nekem elmondani. Kimentek és elkezdtem.
-Szóval, ez az egész úgy kezdődött amikor kihírdette, hogy jönnek más iskolából, utána jöttek úgye a Beauxbatonsös diákok, akkor Tom egyfolytába Fleurt nézte amire féltékeny lettem, aztán jöttek a Durmstrangosok és egyszer Krum rám mosolygott amit Tom észrevett és ő is féltékeny lett, elkezdtünk enni és én amint végeztem könyezve kirohantam amit természetesen Tom nem vett észre mert egyfolytába Fleurt bámulta és Utánam jött Krum a lány Wc-be ahol Hisztis Mirtill van. Nem történt ott köztünk semmi több mint egy ölelés és bejött Pansy és vele felmentem a szobánkba ahol azt vettem észre, hogy Fleur közeledik Tom felé. Én vissza rohantam és Tom követett, ott kibékültünk de jött Krum. Azt mondta Tomnak, hogy megcsókoltuk egymást és, hogy azt mondtam neki, hogy szeretem de NEM! Utána Tom elment és azt mondta Krum nekem, hogy azért csinálta mert "szenvedek" és megkérdezte, hogy leszek-e a barátnője és kicsusszant a számon, hogy igen de olyan volt mintha nem én mondtam volna. Utána felvitt a szobájába és ott tudja mi történt, de szerencsémre nem zárta be a szobát így Tom benyitott és el lökte rólam és verekedtek, Draco szétszedte őket és Scorpius meg Pansy felhoztak engem.... Utána meg már gondolom tudja mi történt.... -mondtam és néma csöndbe figyelmesen halgatott végig Dumbledore.
-Hogy érti azt, hogy mintha nem őn mondta volna azt, hogy igen a mosdóban? -nézett rám kiváncsian.
-Mintha írányitottak volna engem, de tudom, hogy én nem akartam vele járni! -mondtam neki.
-Rendben! Köszönöm, hogy válaszólt! Míg nem tud járni, maga és Mr.Riddle-nek nem kell bejönniük órákra! További szép napot! -mosolygott el és már itt sem volt.
Bejöttek a többiek, vagyis csak Tom és Scorpius jöttek be mert Pansynak és Draconak be kellett mennie a saját szobájukba.
Tom és Scorpius elmentek fürdeni és mentek aludni.
•Reggel•
Miért nekünk Tommal nem kellett órára mennünk ezért csak Scorpius ment.
-Éhes vagy? -kérdezte Tom korgó gyomorral.
-Aha... -mondtam neki még csukott szemmel.
-Hozzak kaját? -kérdezte.
-Létszii... -mondtam és még azóta se nyitottam ki a szemem.
Tom kiment és bezárta az ajtót, hogy nehogy bárki főleg ne Krum.
Míg jött Tom addig én próbáltam felálni kisebb nagyobb eséllyel de nem jutottam messze.Elértem éppenhogy a szekrényig, és kivettem egy melegítőt, meg egy sima fekete pólot. Gyorsan felkaptam magamra nagy nehezen és mire felvettem Tom vissza ért. Kettő tányérral a kezébe.
-Tessék, tudom, hogy ezt szereted... (kepzeljetek ide a kedvenc reggelitek) -átadta nekem Tom és leütlünk enni mikőzbe megbeszéltünk mindent, szó szerint mindent.
Idézek pár mondatot:-Mi történt a Lány Wc-be miután elmentem? -kérdezte Tom.
-Hát... Azt mondta Krum, hogy csak azért mondta mert "szenvedek" és azt is megkérdezte, hogy leszek-e a barátnője és olyan vopt mintha nem én mondtam volna de igent mondtam.... Én sose járnék azzal a gyerekkel, de tényleg! -jelentettem ki.
-Aha... -szomorodott el egy kicsit.
Én nem mondtam semmit csak megcsókoltam.
*most ugrunk az időbe*
Eltelt három hét az alatt nem történt semmi. Most lesz az első próba.Már tudok járni de még mindig nehezen. Épp megyünk Pansyvel és Dracoval, Tom és Scorpius foglaltak nekünk helyet a 4. Sorba.
-Itt vagyunk! -ültem le Pansy és Tom köze. -Ti kinek fogtok szurkolni? Én Cedricnek.
-Mi is.. -mondták egyszerre.
El is kezdődött és Cedric volt az első. Svéd Sróforrú Sárkányellen kellett küzdenie egy aranytojásért, mit ne mondjak nem irigyeltem.
Párszor akkora tűzet köpött, hogy nem csak Cedric de még én is Besz*rtam tőle.
Miközbe harcolt, Tommal fogtuk egymás kezét és néha megszorítottuk mert annyira izgultunk.
Szerencsére megszerezte a tojást, jött a többi is de leginkabb Krumnak és Potternek nem szurkoltunk, Krumnak a történtek után szinte csak a Durmstrangosok szurkoltak pár Roxfortossal akiknek vagy fogalmuk sem volt mi történt vagy szimplán csak utálnak.
Azt elfelejtettem megemlíteni, hogy közbe Fleurnak is megbocsátottam mert szerelmi bájitalt kapott ő is...
Párszor elhagyta a szánkat, hogy "gyerünk Fleur" vagy "sikerülni fog Fleur".
Sikeresen elkapta és következett Potter és Krum. Hát egyik se volt a legjobb kettőjük közül, ha választani kéne,hogy melyik a jobb kettöjük közül azt inkább Potter.
Egyszer a Beauxbatons-osoknál Niát ahogy Potternek hevesen szurkol. Azt is észre vettem, hogy Potter ránéz egyszer-kétszer és mosolyognak egymásra. Tudtam, hogy van köztük valami aminek valamennyire örültem.
-Nézd Pansy! Nia és Potter között szerinted van valami? -mutattam rájuk.
-Ezer százalék. -nevettül el magunkat.
-Ti min nevettek? -Kérdezett mind a három egyszerre.
-Az, hogy tuti van valami Nia és Potter között, előbb is mosolyogtak egymásra. -jelentette ki Pansy.
-Nia és Szent Potter között? -csodálkozott Draco.
-Most miért? Szerintem cukik. -mondtam ki és már rájöttem, hogy mit mondtam. -Én most komolyan azt mondtam, hogy.... Cuki? -suttogtam nekik.
-Igen.... -nevettek mind a négyen rajtam kivül.
Vége lett az első próbának és mentünk fel a szobába. Pansyvel lemaradtunk így csak ketten voltunk. A fiuk együtt mentek fel a szobánkba mert úgy terveztük, hogy miért péntek van, így aludhatnak nálunk.
De nem úgy alakult ahogy szerettük volna... Találkoztunk egy nem kívánt személyel....
Sziasztook! Itt a kövi rész! Ma 6 óra fele hozom a kövit. Lehet ez a rész kicsit unalmasabb. Addig legyetek jók és Sziasztok!
KAMU SEDANG MEMBACA
Még egy Malfoy... (Tom Riddle ff.) |BEFEJEZETT|
Fiksi PenggemarAudrey Malfoy vagyok, Draco Malfoy huga, 15 évesen megkapom én is a Roxforti levelem, mielőtt Roxfortba megyek magántanuló voltam, így nem voltak barátaim csak Pansy Parkinson, vagyis Draco barátnője egyben az én legjobb baratnőm. A Roxfortban felfi...