12. Ezt most nem értem...

218 9 0
                                    

Mikor ránk nézett egyből felismertem a kis Hollóhátast... Cho Chang.... Nem értettem, hogy miért pont ő? -Mondtam magamba.

-Sziasztok! -köszönt nekünk de mi csak lenézően néztünk rajuk.

Draco nem értette, hogy miért nezünk rajuk így. Ezért inkabb tovább mentek a konyha felé. Azt reméltem, hogy ott már nem csinálják azt... Bementem utánuk a konyhába valami nasiért és ott falták egymást. Olyan hányinger csapott el, hogy a saját bátyám egy ilyen kis K*rval van.

Elvettem 4 tábla csokit, két simát, egy Mentolosat és egy Zöldalmásat.

Vissza mentem Tomhoz aki ott várt a nappaliba és a képeket nézegette a falon.

-Itt vagyok! Hoztam 4 darab csokit! Két darab simát, egy mentolosat és egy zöldalmásat. -mondtam és már mentünk is fel.

-Nem gondolod, hogy egy kicsit sok a csoki? -mondta és már zabáltunk is.

-Nem! Csokiból sose elég! Ezt tanuld meg! -mondtam nevetve.

-Jó-jó! Megjegyeztem! -mondta ő is nevetve.

Halk kopogást hallottunk, kinyitottam az ajtót és Pansy ált előttem könnyezett szemmel.

-Úristen Pansy! Mi történt? -néztem rá és beengedtem.

-Megint Chang-al van... Mióta vele van teljesen más Draco, mintha kicserélték volna. Nekem valami nem Okés Dracoval. Valaki nagyon nem akarja, hogy együtt legyünk. -mondta Pansy és abba hagyta a sírást.

-Látom neked is feltünt... -Szólalt meg Tom.

-Ezt én is észre vettem de nem foglalkoztam vele... -mondtam furcsálva ezt az egészet.

-Elősször Nia... Aztán Chang... Mondcsak Audrey.... -nézett rám. -kit is öltél meg multkór?

-Fred, Fred Weasley-t... -néztünk rá Tommal.

-Akkor valószínűleg hozzá lesz köze annak aki szét akar minket választani Dracoval... -nézett ránk kiegyenesedve.

-Hát akkor írány a Weasley ház! -mondtam és fel is áltunk.

-gyertek fogjátok meg a kezem elhopponálok oda. -mondta Tom és megfogtuk a kezét már ott is voltunk a ház előtt.

Bekopogtunk és Ms.Weasley nyitott ajtót.

-Nem! Tünés innen! Mégegy gyermekem nem fogjátok megölni! -bosszankodott A nő.

-Nem... -nevettem fel -most nem azért jöttünk. Pár kérdést raknánk fel Georgenak. -nevettem ismét fel és arrébb löktem a nőt.

-Geogreee! Hol vagy?? -mondtam "angyalian"

George előbukkant a konyhából és ilyedten nézett ránk de fogta a maradék bátorságát és megszólalt.

-Ti mit kerestek itt? Talán engem is megakartok ölni? -nézett ránk.

-Talán igen... Talán nem... Csak pár kérdést jöttünk feltenni, és már mentünk is... -mentünk közelebb.

-gyertek be a konyhàba, és siessetek! -mondta és elindult. Mi követtük és néztük a házat.

Beértünk a konyhába és leültünk Georgeval szembe.

-Na? Miről szeretnétek kérdezni? -nézett rám.

-Azért öltem meg Fred-et mert Niára Imperius átkot szórt rá, és szét akart minket Tommal választani és Pansyt is Dracoval, és most, hogy meghalt jött Cho Chang... Gondolom ismred... És most együtt vannak a semmiből... És arra gondoltunk, hogy te lehet tudod, hogy miért szórt rá Imperius átkot... -néztem rá teljesen rezzenéstelen arcal.

-Igen ismeres és azt is tudom, hogy miért... Fred szerelmes volt beléd és meg akarta szerezni bármi áron! Megismerte Niát és miután jóban lettek és bízott benne, használta az Imperiust azzal a célból, hogy szétválasztjon titeket és szomorú légy, utána megismerkedj vele és összejöjjetek!... -mondta szomorúan egyben csalódottan.

-És nem tudod, hogy Cho-val miért jött össze Draco? -kérdezte Tom.

-Nem, azt nem tudom. -nézett Tomra.

-Rendben, köszi, hogy válaszoltál mi most megyünk is! -mondtam és áltam volna fel de George megszólalt.

-Várj! Lenne nekem is egy kérdésem! -mondta Goerge.

-Akkor kivele! Ne kímélj! -ültem vissza.

-Chot is megfogjátok ölni? -kérdezett félénken.

-Nem biztos. -Feleltem és már indultunk is.

-Mi megyünk is! -mondtam és kiléptünk az ajtón.

Megfogtuk Tom kezét és már a szobámba is voltunk.

-Tudjátok mi jutott eszembe? -néztem rájuk felváltva.

-Nem... Mi? -mondták szinkronba.

-Mivan ha Cho szerelmi bájitalt adott Draconak? -mondtam és ránéztem az órára. Mégcsak 12:14 volt.

-Nem kizárt, hisz Cho ugyan olyan mint volt, de Draco fülig szerelmes belé. -mondta Tom és láttam Pansyn, hogy kicsit bekönnyezett ezen a mondaton, de nem foglalkoztam vele.

-Keressük meg Perselust! Kerünk tőle Veritaserumot és megnézzük Changon, hogy ki tette. -mondtam és Tom már ment is Pitonhoz.

~Tom és Piton beszélgetése~
-Perselus! Kéne megint Veritaserum! Tudnál adni? -néztek komoran egymásra.

-Persze! Pont van nálam! -Piton oda adta Tomnak és mentek tovább.

~Újra a szobába~
-Itt a szérum! Most keressük meg Changot! -indultunk is keresésére de pont velünk szembe jött.

-Áhh! Cho! Pont téged keresünk! Gyere csak egy picit le velünk a nappaliba! -mondtam kedvesen neki.

-Rendben! -mondta nyávogos hangjával.

Én megkerestem anyáékat és gyorsan hívtam a nappaliba, ahogy Dracot is.

-mondjátok! Mit szertnétek? -nézett rá az üvegre és kicsit hátraugrott. -M-mit akartok azzal az üveggel? -hátrált egy kicsit de mögé mentem, hogy ne tudjon elmenni.

-Most szépen leülsz! -leültettem a kanapéra. -Két választásod van! Vagy megiszod magadtól vagy üvegestül a torkodba nyomom! Válassz! -mondtam neki amire elvette tőlem az üveget és megitta. -Jó kislány.

-Imperiust küldött rád valaki? -kérdezett Pansy.

-Nem! -mondta Cho miközbe ránk nézett felváltva.

-Szerelmi bájitalt adtál Draconak? -kérdezte Tom.

-Igen! -fogta be száját, hogy ne mondjon többet.

-És miért? -kérdeztem

-Mert máshogy nem kaphattam meg! -vettem el a kezét.

Ekkor betoppant Nia egy pálcával és ezt mondta:

-Te kis R*****! Most meghalsz! -Szegezte rá a pálcát. Cho felált és ránézett. -Avada kedavra.....

Cho össze esett és Draconak elmúlt a szerelmi bájital hatása.

-Ez meg mit keres itt? És miért fekszik halottan a földön? És Nia mióta tud varázsolni? -tett fel csomó kérdést Draco.

-Képzeld bogaram a Beauxbatons-be tanulok okoska.

-És szerelmi bájitalt adott be neked, és Nia megölte.

Nia a szó hallatán megszeppent, mert csak most jött rá, hogy Azkabanba fog kerülni valószínűleg.

-Basszus! Most tuti Azkabanba kerülök. -pánikolt be Nia és látszott rajta, hogy megbánta.

Ekkor belépet Scorpius és így szólt.

-Sziasztok! Fantasztikus hírem van! Várjunk... Ő Cho? Cho Chang? Az a kis Hollóhátas Ribi? -nevetett fel Scorpius.


Sziasztok! Itt a kövi rész is, holnap hozom a kövit! Puszi a pocitokraa

Még egy Malfoy... (Tom Riddle ff.) |BEFEJEZETT|Onde histórias criam vida. Descubra agora