Reggel arra kelek fel, hogy egy bagoly kopogtat az ablakomon, egy piros pecsétes levéllel a szájában. Gyorsan felpattanok az ágyból és kinyitom az ablakot és kiveszem a bagoly csőréből a levelet. Nekem volt címezve, furcsáltam mert nekem sose címeztek levelet, kibontom és elolvasom, hogy mit ír.
Tisztelt Malfoy kisasszony! Örömmel értesítjük, hogy felvételt nyert a Roxfort Boszorkány- és varázslóképző szak-iskolába.
Tisztelettel:
Minerva Mcgalagony
IgazgatóhelyettesAmint felolvastam azonnal boldogan ledöltem az ágyba és egy kis idő múlva elhatározom, hogy megmutatom Anyáméknak.
Így is tettem, felöltözöm és már mentem is le, hogy elmondjam a hírt nekik.-Jó reggelt Anya, Jó reggelt apa!képzeljétek! Felvettek engem is a Roxfort-ba! -mondtam nekik lelkesen.
-Ez szuper hír! Holnap jön Pansy és akkor mehettek együtt vásárolni dolgokat amik kellenek! -Monda mosolyogva Anya.
-Rendben. Ez jó hír! -mondta rezzenéstelen arcal apa.
-Rendben és szólok Draconak, hogy felvettek. -indultam Draco-hoz és bekopoktam az ajtaján.
-GYERE! -kiabálta ki Draco.
Bementem és elmondtam neki, hogy felvettek a Roxfort-ba.-Szia Draco! Most jött a baglyom hogy felvettek a Roxfortba. -mondtam neki magabiztos mosolyal.
-Ez remek! Akkor holnap jössz velem és Pansyvel vásárolni! -mondta boldogan.
-Rendben és köszi, hogy visztek magatokkal. -mondtam neki széles mosolyal az arcomon.
-Ohh hát az semmiség! A húgom vagy! Miért ne vinnénk? -kérdezte választ nem várva. És kimentem.
A nap gyorsan eltelt. Már 21:18 volt mikor ránéztem az órára, gondoltam, hogy ideje aludni menni mert korán kelek holnap.•Reggel•
7:27-kor keltem és Pansy pont ekkor érkezett meg, felöltöztem és már indultunk is az Abszólútra. Megvettünk mindent már csak nekem kellett az állat és a pálca. Pansy mondta, hogy menjek be Olivander-hez mert ő nála vannak a legjobb pálcák. Így is tettem, be mentem a boltba és a polcok közül ki jött egy ídős Férfi.
-Áhh.. jó napot Miss. Malfoy. -Mondta és már egy pálcát ki is vett a polcról a többi közül. Kivett egy öreg dobozból egy meseszép pálcát az úr.
-Mire vár? Suhintson! -mondta magabiztosan Olivander úr.
Suhintottam és eltörtem egy vázát, abban a pillanatban raktam le szépen az előttem lévő asztalra.-Nem.. nem ez lesz az igazi.. Talán... Ez lesz az! -vett ki egy másik pálcát.
Suhintottam és most a polcokból a többi pálcát vertem le.-Nem ez sem az. Itt van próbálja meg ezt.
-vett ki még egy dobozból egy Gyönyörű pálcát. Amint megfogtam egy különös érzés fogott meg..
-Igen! Ez lesz az! -felelte boldogan az úr.
Már vettem volna elő a pénzt a zsebemből de megszólalt Olivander úr.-hagyja csak! Ez ajándék! -széles mosolyt vetett az arcára.
-Köszönöm szépen! - Néztem rá boldogan és ki is mentem a boltból.
Pansy-ék ott vártak rám az ajtó mellett egy magas, sötét barna hajú, Barnás-Zöldes szemű fiúval és gyorsan észbe kaptam és köszöntem neki.
Szia! -mondtam neki mosolyal az arcomon.
Szia! Megtudhatnám kegyes nevét?-mondta majd enyhe mosolyt vetett.
-Audrey, Audrey Malfoy. -mondtam neki magabiztosan
- és a tiéd?
ESTÁS LEYENDO
Még egy Malfoy... (Tom Riddle ff.) |BEFEJEZETT|
FanficAudrey Malfoy vagyok, Draco Malfoy huga, 15 évesen megkapom én is a Roxforti levelem, mielőtt Roxfortba megyek magántanuló voltam, így nem voltak barátaim csak Pansy Parkinson, vagyis Draco barátnője egyben az én legjobb baratnőm. A Roxfortban felfi...