10. Ez az igazság....

254 12 0
                                    

Dobby vissza vitt a Malfoy manorba, és Pansy-t is vittük.

~Tom szemszöge~
Várom Audrey-t a szobánkba de egyszer azt hallom, hogy Draco új barátnője Nia, Draco nevét kiabálja sírva. Lerohanok miután nem csak Nia hangját hallom hanem Narcissáét és Dracot is, ahogy kiabálnak Audrey-val.

Lerohanok és azt látom, hogy Nia keze vérben ázik Draco karjaiba.

Én csak néztem az eseményeket.

-Úristen Nia! Mi történt? -Futott oda Draco.

-Audrey! Audrey felvágta az ereim... -mondta Sírva Nia.

-Audrey? Ez igaz? -mentem le és büszke voltam rá de nem mutattam ki, hogy az vagyok.

-É-én nem.... -kezdte El de Draco és Narcissa közbe vágott.

-Tünj el a házból és vissza ne gyere többe! -Megszeppenve ált, ránézett Niára és kiment a házból.

Miután Audrey elment. Rá fél órára Dobby szólalt hozzám.

-Nem Audrey tette! Dobby mindent látott! És Dobby azt is látta, hogy Nia vágta fel az ereit! -mondta a kis manó.

-Dobby! Hozd ide Aurdeyt sürgősen! -mondtam és már el is hopponált.

Nem vártam sokat ugyanis 5 perc sem kellett, hogy a szobánkba hopponálja Dobby.

-Audrey! -húztam magamhoz és megcsókoltam.

-Szia Tomi! Azt hittem te is utálsz most mert mindenki azt hiszi én voltam de NEM! Nem én tettem! -könnyezett be.

-Tudom! Dobby mindent elmondott! Már csak a többieknek kell elmondani! Dobby csak nekem mondta el és én küldtem érted! -mondta és megfogta a gyengéden a az arcom és egy puszit nyomott az arcomra. -Szeretlek! És mikor azt hittem, hogy te voltál. Büszke voltam rád! Csak nem mutattam ki.

-Én is szeretlek Tomi! -mondta Audrey és átöleltük egymást.

-Hahó! Én is itt vagyok! -mondta Pansy.

-Ja igen! Pansyvel kibékültünk és azt is megtudtam, hogy Pansy még mindig szereti Dracot! És Drac-. -vágott közbe Pansy.

-Azt nem mondtam el, de Blasie szerelmi bájitalt adott nekem és elakartam mondani de mindig kerültetek es most is Dobby jött mikor akartam mondani. -mondta Pansy hadarva.

-Jesszus Pansy sajnálom! -ment oda Audrey és ölelte meg Pansy-t.

-Sajnálom Pansy, hogy kerültünk. Nem tudtuk. -mentem és én is megöleltem.

-Menjünk keressük meg Dracoékat! -mondta Pansy.

Mentünk a nappaliba és nagy szerencsénkre ott volt anya és apa.

-Megmondtam neked, hogy többé vissza ne gyere! -mondta hangosan Cissy.

-Dobby hozta ide őket! Nem Audrey kisasszony volt! Nia tette! És jött elmondani maguknak Dobby. -mondta a kis manó mellettem.

-Sajnálom lányom! Mi hittünk Niának! -mondták egyszerre.

-Hol van Draco? -kérdeztük mind hárman.

-Fent van Niával a Szobájukba. -mondta Cissy és már ott se voltunk.

Indultunk fel a szobájába és pár nyógést is hallotunk.

Mikor oda értünk azonnal betörtünk, mert beszélnünk kellett Dracoval, hogy mi is az igazság.

Mikor benyitottunk Niával láttuk Dracot ahogy igen azt csináljak. Pansynak nem volt a legjobb látvány azt látni, hogy az ember akibe még mindig szerelmes már túllépett rajta.

-Tünés innen kukkolók! -mondta Nia kicsit nyávogos hangon.

-Pansynak Szerelmi bájitalt adtak és ezért volt Blasie-vel az ágyunkba! -mondtuk egyszerre Audrey-val.

-És nem Audrey kisasszony tette ezt Niával hanem ő maga és Audrey Kisasszonyra fogta, hogy tönkre tegye életét! -mondta a kis manó.

Draco ránézett Niára, és látszott Nián, hogy legszivesebben elásná magát szégyenébe.

-Nia? Ez igaz? -háborodott fel Draco.

-É-én sajnálom...-szégyelte el magát.

-Tünny el az ágyamból és ebből a szobából!!! -Mondta már olyan vörös fejjel, hogy elmehetne közlekedési lámpának Budapestre.

Felkapta a ruháit és már ki is szaladt.

És ez igaz Pansy, hogy szerelmi bájtitált adtak neked? -nézett rá a szőke.

-Igen és nem tudok nélküled élni ha te nem is szeretsz... -néztek egymásra könnyes szemmel.

~Audrey szemszöge~

Pansy... Én még mindig szeretlek, és én sem tudok nélküled élni! -Mondta és már ki is mentünk Tommal és Dobbyval.

Bementünk a szobánkba addig Dobby elment másmerre.

Tommal heves csókolózásba kezdtünk és kerültek le a ruhák. Mikor már csak a fehérnemű maradt Tom megszólalt.

-Biztos akarod? -nézett rám és én csak elmosolyodtam és folytattuk.

Mikor már abba hagytuk este volt. 22:43 volt.

-Örülök, hogy te vagy a barátom! -mosolyodtam el melkasán.

-Én is örülök, hogy te vagy a barátnőm! És tudod miknek örülök még? -kérdezte miközbe simogadta fejem.

-Nem, mit? -vettem nagy levegőt.

-Emlékszel mikor megkérdeztem, hogy leszel-e a barátnőm? -kérdezett meg.

-Hát persze, hogy emlékszem! -mosolyodtam el.

-Akkor örültem a legjobban mikor kimondtad, hogy "igen"... -puszilta meg fejem búbját.

Felültem, hogy elérjem és lássam az arcát és megcsókoltam szenvedélyesen.

Vissza feküdtem és elaludtunk.

•Reggel•
8:18-kor felkeltem. Felültem és Tom egyből rámrakta a fejét, azzal jelezve, hogy még aludjunk. Miért nem voltam már álmos ezért hagytam és elkezdtem simogatni a haját.

Néztem ahogy alszik, kb 8:43 volt mikor elkezdtem egy könyvet olvasni ami ott volt az éjjeliszekrényen. Mire elértem a felét 9:11 volt.

Kb 9:45 volt mire elkelt Tom és nagyot nyújtózott/ásított.

-Le megyünk reggelizni? -mondtam gorgó hassal. -Már kilenc óra óta éhes vagyok de nem akartalak felkelteni. -mondtam neki boci szemekkel.

-Persze menjünk! Már én is kezdek éhes lenni! És nyugodtan felkelthettél volna, nem kellett volna megvárnod mire én is felkelek. -mondta és már kezdünk is öltözni.

Mikor mentünk ki a szobából Tom rácsapott a fenekemre és ránéztem össze font kézzel.

-Ezért még kapni fogsz Tom Marvolo Riddle! -fordultam meg és siettem le a konyhába kajáért Tomot hátra hagyva.

Elkezdtem csinálni tükör tojást reggelinek, és mire leért Tom is a konyhába hátulról megölelt és megpuszilta a nyakam.

-Hmmm... Jó illata van! -vett egy nagy levegőt Tom.

-Tudom! Mert én csinálom. És azt mindenki szereti! -mosolyodtam el.

-Kicsit egoista vagy, nem gondolod? -nevetett fel Tom.

-Látszik, hogy Draco húga vagyok. -nevettem vele és mentünk a szobámba a kajával.

Megettük és beszélgettünk. De nem sokáig mert berontottak.

Sziasztok! Hoztam a kövi részt! Holnap jön a kövi, addig is legyetek jók! Csók a családnak!

Még egy Malfoy... (Tom Riddle ff.) |BEFEJEZETT|Onde histórias criam vida. Descubra agora