9. A szerelmi bájital...

268 11 0
                                    

Elkezdödött a buli és már 20:45 volt, mikor az ajtó mellett áltam valaki megfogta a karom és kihúzott.. nem láttam semmit csak, hogy egy nedves kendőt nyomnak a számhoz és egy terembe húznak.

-hé! Engedj.... már... El.... Mit... Csinálsz.... -mondtam akadozva de nem érdekelte.

Jobban oda nyomta a számhoz és már tudtam, hogy szerelmi bájitallal van beáztatva.

-Szia kicsim! Úgy hiányzotál! -mondtam és ránéztem.

-Szia Babaa. -Mondta és elmosolyodott.

-Nem megyünk vissza megmutatni, hogy kié is vagyok? -mondtam és vissza mosolyogtam, legszivesebben hánytam volna.

-De! Menjünk. -fogta meg a kezem és nyitottunk be a szobába ahonnan kihúzott.

-HÉ EMBEREK! NÉZÉTTEK Ő AZ ÚJ CSAJOM! -órdított be az emberek köze. Mindenki ránk figyelt. Tom csak ált és nézett ránk.

Meg akart csókolni de én lefejeltem és így szóltam.

-Nah idefigyelj Frederic Gideon Weasley! Szerinted vagyok olyan hülye, hogy nem veszek be szerelmi bájital ellenszert? -néztem rá szúros szemmel. -és csak, hogy tudd... Sose leszek másé csak Tomé!

Tom elmosolyodott és oda jött hozzánk.

-Sajnálom Weasley Patkány de sose lesz Audrey a tiéd! -mosolyodott el és megcsókolt.

-szerintem fent folytassuk. -mondtam és egy kaján vigyort mutattam.

-biztos? -kérdezte felhúzott szemöldókkel.

-Ezer százalék. -mondtam nyugidt hangon.

-Mi megyünk! Sziasztok! -köszönt el Tom.

-Sziasztok! Scorpius tudsz ma máshol aludni? Köszi! -intettem nekik.

-Igen tudok de halkan! -nevetett fel.

-Helósztok! -köszönt el mindenki.

~fent a szobában~
Felértünk a szobába és bezártuk az ajtót. Tom felkapott az ölébe és össze kulcsoltam a lábam a dereka körül. Heves csókolózásokba kezdünk, mire észbekaptam már az ágyon voltunk és vettük le egymás ruháit.

Miközbe gomboltam ki Tom ingjét. Ő addig lila foltokat hagyva a nyakamon csókolta meg.

Mikor teljesen meztelenek voltunk Tom belémhatolt férfiasságával...

Körülbelül fél tizenkettő volt mikor abbahagytuk.

•Reggel•
Tom előbb kelt fel és én a melkasán a fejemmel feküdtem. Tom elkezdte simogatni a fejem, hogy keljek fel mert akar mondani valamit.

Látta, hogy már kezdem kinyitni a szemem és megszólalt.

-Jó reggelt Audrey drágám. -mondta reggeli rekedt hangján amitől pillangók repdestek a hasamba.

-Jó reggelt Tomi. -mondtam neki és adtam neki egy Csókot.

-Ma lesz egy gyűlés! 14:00-kor kezdődik! Öltözz és megyünk a Malfoy Manorba mert 9:12 van! -mondta kicsit sietve.

-Rendben csak adj 10 percet. -mondtam és egy nagyot ásítottam.

Elkezdünk öltözni és 9:23-kor hopponáltunk át a Malfoy Manorba.

-Megyek köszönök anyáéknak! -mondtam és anya keresésére indultam.

-Szia Anya, Szia apa, és szia Draco. -köszöntem egyesével mindenkinek.

-Szia Audrey! -köszöntek egyszerre nekem.

-Én fent leszek a szobámba. Ha keresnétek. -mondtam és már sarkon is fordultam. Felmentem a szobámba és "nagy" meglepetésemre Tom is ott volt.

Még egy Malfoy... (Tom Riddle ff.) |BEFEJEZETT|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora