28. Ennek nem lesz jó vége...

114 4 1
                                    

*Ebben a részben trágár beszéd van!*

Kipörgettem Marcust, és mind ketten egymásra néztünk kikerekedett szemmel. Nem hiszem, hogy ő is meg akart volna engem csókolni, de muszáj. Ránéztem Tomra aki csak bólintott, hogy meg csinálhatom nyugodtan.

-Jó! Legyen az, hogy kétszer passzolhatunk. DE! -nézett körbe. -Meg kell innia egy üveg teli Tequila-t! -szólalt meg hangosabban Ginny és én már nyúltam a Tequila felé.

Megittam az egész üveget és Tom csak mosolyogva nézett engem.

-Na akkor most én jövök. -pörgette meg az üveget Adrian. Kipörgette Lunát és megcsókolta.

Ekkor betoppant Lavander és Hannah...

-Ti mi a jó ménykőt kerestek itt? -álltam fel.

-Mi csak jöttünk bulikázni, ha már nem hívtatok el akkor már magunktól jöttünk! Látjuk sok fiúka van. -mosolygott huncutan Lavander Tom és Draco felé.

-Nem! Most tünés míg szépen mondom. -forgattam meg a szemem.

-Ne legyén ilyen illetlen! Kis tiszteletet nem kap-. -indultam dühösen feléjük Pansyvel, és meg szólaltam.

-Tőlem egy sz*rt se kapsz! Most húzás! Vagy betűzzem? -mentünk közelebb.

-Jól hallottátok! Tünés! -Szólaltak meg mögöttünk a lányok.

-Jajj! Ne legyetek ilyen mogorvák! Mennyetek ti. -indultak pár fiuhoz.

-Miért kell elrontani a bulit? Mennyetek már innen! Senki nem volt rátok kiváncsi később se leszünk bárhogy próbálkoztok! Ugyan olyan ronda bányarémek lesztek mint voltatok! Na most húzás. -Nevettek fel a fiuk.

A két lány sértődötten elment és folytattuk a játékot. Még játszottunk egy-két órát és mikor befejeztük mindenki el ment haza, mert elég keső volt.

Már csak négyen maradtunk mert Scorpiusnak is haza kellett mennie. Elkezdtünk rendet rakni, de olyan fáradtak voltunk, hogy csak a felét tudtuk a háznak rendet rakni.

Fel mentünk és átöltöztünk pizsomába, én amint kész lettem beugrottam az ágyba és már mélyen aludtam.

Reggel fájó fejjel kelek fel, amivel Tomit is felébreztem.

-Ahjj de fáj a fejem! Remélem nem csináltam magy hülyeséget este. -fogta fejét Tom.

-Remélem én se! Az estéből nem nagyon emlékszem semmire csak arra, hogy jött az a két liba utána a fiuk elküldték és elmentek... Többre nem emlékszem. -nevettem fel.

Fel keltünk az ágyból és mind ketten el mentünk fürdeni külön-külön. Felöltöztünk és mikor indultunk le egyből az alkohol szag csapta meg az orrunk.

-Ma nagy takarítás lesz az fix! -legyintett Tom az orra előtt.

Lementünk és mielőtt bármit csináltunk volna elkezdtünk takarítani, mert az egész ház bűzlött az Alkoholtól. Körübelül tíz perc telt el és lejöttek Dracoék is. Csatlakoztak a takarításhoz de ők fent kezdék el.

Az egész nap eltelt a takarítással és semmit nem tudtunk csinálni. Szsrencsénkre jött Dobby aki a végén besegített nekünk így egy kicsivel hamarabb tudtunk végezni. Mikor végeztünk egyből lehuppantunk a kanapéra Tommal.

Pansy és Draco egy-egy fotelben foglalt helyet, Dobby csak ált de én arrébb ültem, hogy le tudjon ülni.

-Gyere Dobby! Ülj le ide. -mondtam neki.

-Dobby nagyon köszöni. -ült le.

Még egy kicsit beszélgettünk és Dobby is ment dolgára. Mi Pansyvel el kezdük csinálni a vacsorát ami pizza volt. Addig a fiuk elmentek Draco szobájába Halálfalós dolgokat intézni.

Mikor kész lettünk, Pansy elkezdett megtálalni addig én felmentem szólni a fiuknak, hogy kész a vacsora.

Felértem és bekopogtam, kinyitottam az ajtót és Tom egyből ide kapta a fejét.

-Kész a vacsora! Gyertek enni. -néztem rá a papírra nem feltünően ami Tom kezébe volt.

-Rendben, egy perc és jövünk. -mondta Draco és lementem Pansyhez.

-Na? Jönnek? -kiváncsiskodott.

-Azt mondták egy perc és jönnek. -vontam meg a vállam. Elkezdünk beszélgetni és már vagy tíz perce, hogy őket várjuk de nem jöttek le. Gondoltuk felmegyünk de még várunk egy percet hátha mégis lejönnek.

Nem így lett... Felmentünk és benyitottunk Draco szobájába és nem csak az ő hangjukat hallottuk hanem még két másik lányét is. Egyből felismertük, hogy kiké ez a nyávogos hang, Pansyvel egymásra néztünk és benyitottunk.

A látvány nem volt a legjobb, Lavander és Hannah már a pulcsijukat vették le, de szerencsére volt rajtuk polo így nem látszott semmi. Ránéztünk Tomra és Dracora akik csak a szemüket fogták, hogy ne lássanak semmit.

-Ez komoly? -már készült volna szétverni Pansy mind a kettő lányt de én vissza fogtam.

-Te hozzájuk bírnál érni? Ehez a két barlangi takonyhoz? -fintorodtam el.

-Ebbe bele se gondoltam... Jó, hogy szóltál. -szólt közbe Hannah és Lavander egyszerre Pansy szavába.

-Hogy minek neveztél minket? -tették csípőre a kezüket szinkronba.

-Te most csak hülye vagy vagy csak süket? Betüzzek neked?

Itt nekik betelt a pohár és elmentek dühősen. Éreztük, hogy ennek később nem lesz jó vége de nem nagyon izgatott minket.

-Levehetitek a kezeteket a szemetekről. Elmentek! Amúgy csak azért jöttünk, hogy elmondjuk kész a kaja, szóval gyertek már. -indultam az étkező felé.

Jöttek utánam a többiek és helyet foglaltunk. Elkezdünk enni és beszélgettünk, egyszer szóba jött az is, hogy mit csinálunk ha végeztünk a sulival.

-És mit csináltok ha vége a sulinak? Én lehet elmegyek a mágiaügyi minisztérumba. -szólalt meg Pansy.

-Én is oda készülők menni suli után. -vett el mégegy szelet pizzát Draco.

-Én folytatom a Halálfalók gyüjtését és maradok Halálfaló főnök. -túrt a barna hullámos hajába.

-Én szerintem Kviddics játékos leszek, persze ugyan úgy Halálfaló. -mosolyogtam Tomra.

Még beszélgettünk és felmentünk a szobámba mind a négyen. Ekkor jutott eszembe, hogy a Weasley család holnapra meghívott minket egy ismételt vacsorára, így mindenki ment aludni, hogy holnap Pansyvel tudjunk készüldőni. Elaludtunk és ma reggel Dobby kezébe volt négy darab levél nekünk címezve.

Hellósztok! Itt a következő rész, remélem jó lett és mindenkinek tetszik! Hétvégén hozom a következőt addig is sziasztok.

Még egy Malfoy... (Tom Riddle ff.) |BEFEJEZETT|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang