~Audrey szemszöge~
*Most egy kicsit ugrunk az ídőbe egy hetet*
-Szia Draco! -mosolyogtam rá.-Szia Audrey! Tomot elhagytad? -nevetett fel, aminek örültem, hogy legalább nem szomorú.
-Ja, persze! Felment apához miután meg reggelizett. Én most csak így vagyok itt mert azon gondolkozom, hogy mit csináljak ma... -vontam meg a vállam.
-Miért nem mész el Pansy-vel valahova vásárolni? -vett elő egy tányért és elkezdte csinálni a reggeliét.
-Ez jó ötlet! Hol van Pansy? -kezdtem mosogatni el a tányérom és Tomét.
-Fent a szobába, ír valami levelet a szüleinek, hogy majd jövöhéten haza megy egy hétre... De utána jön vissza! -kezdett bele reggeliébe.
-Akkor én már itt sem vagyok! Jó étvágyat és szia! -indultam ki az ajtón.
-Szia! -nevette el magát.
Én felmentem a szobájukba és mikor oda értem bekopogtam.
-GYERE! -orditotta ki egy női hang.
-Jó megyek már, de mit kiabálsz? -nevettük el magunk.
-Nem tudom, de jól esett. -dölt hátra a széken.
-Aha... Na mindegy nem ezért jöttem. Hanem az, hogy nem akarsz lejönni Roxmortsba vásárolni? -néztem rá boci szemekkel.
-De! Miért is ne? -ált fel a szekrényhez. -De előbb gyorsan átöltözök. -nyitotta ki a szekrény ajtaját.
-Okés! Ha végeztél gyere a bejárati ajtóhoz. -mentem én is átóltözni.
Átöltöztünk és mielőtt lementem volna, szóltam Tomnak, hogy elmegyek Pansyvel.
Bekopogtam és kinyitottam az ajtót.
-Bocsi, hogy zavarok de Pansyvel elmegyünk Roxmortsba! Gondoltam szólok ha keresnétek minket! -csuktam volna be az ajtót de vissza húzták.
-El se köszönsz? -nyomott puszit a homlokomra Tom. -Na mennyél! Pansy már biztos vár.
-Okés sziasztok! -intettem nekik.
Lementem és szerencsémre ott várt Pansy. Oda mentem hozzá és megfogtam a kezét, elhopponáltunk és már mentünk is egy ruhabolt felé.
Mire végeztünk vettünk egy fagyit is. Miközbe ettük találkoztunk Niával és Harryvel is.
-Sziasztok! -szólalt meg Nia épp, hogy a lábukon álva.
-Sziasztok! Jól vagytok? -nézett felváltva Pansy.
-Tökéletesen. -dölt neki a falnak már.
-Aha látjuk! -nevettem fel. -Na nekünk mennünk kell. -mosolyogtam rájuk és ekkor sietett felénk George és Ron.
-Ti hol a jó istenbe voltatok? -tette csípőre kezét George.
-Mi csak a három seprűbe megittunk egy-két vajsört. -itt már Hermione is ide ért mire Harry megszólalt.
-Ja! Egy-két vajsört mi? Vagy négyet megittatok! -bosszankodott, hogy, hogy viszik kettőjüket haza.
-Amúgy sziasztok lányok! De kettőtöket, hogy viszünk haza? -nézett felváltva Ron.
-Haza hopponáljuk őket? -tettem fel az ötletet.
-Megtennéd? -szólaltak meg egyszerre.
-Persze! Nem tart sokáig. Nem fogunk bele halni. Gyertek fogjátok meg a kezem. -szólaltam meg mire mindenki megfogta a kezem és elhopponáltunk a Weasley házhoz. -Itt is vagyunk. -engedtek el a kezem.
-Köszi Audrey és Pansy! -ölelt át minket Hermione.
-Nincs mit! Na mi megyünk mostmár. -fogtam meg Pansy kezét és már a Malfoy kúriánál voltunk.
-MEGJÖTTÜNK! -kiabált fel Pansy amitől majdnem fülsüketítést okozott nekem.
-Jól van! Ne ordibálj már mert megsüketülők. -fogtam meg a fülem mire Tom és Draco beszélgetve jöttek le a lépcsőn.
-Sziasztok csajok! -öleltek át minket.
-Szia Tomi! -öleltem vissza.
-Szia Draco! -nevetett fel halkan Pans.
-Nem jössz ebédelni? Pont most lett kész! -puszilt meg.
-De! Már farkas éhey vagyok! -indultam az ebédlő felé mikor Pansy a hátamra ugrott.
-Én is megyek. -mentem tovább hátamon Pansyvel.
Beértünk az ebédlőbe és a székeknél leugrott a hátamról Pans.
Leütlünk, és mellénk ültek a fiúk is, meg Bellatrix és Apa is. Meg ebédeltünk és mikor már majdnem az ajtónál voltam, Pansy megint a hátamra ugrott.
Nem is törödve vele, mentem tovább. Mikor a szobájuknál jártam leugrott és megszólalt.
-Köszi, hogy elhoztál ide! -nevetett fel.
-Szívesen. -indultam tovább a szobámba.
Már nyitottam ki az ajtóm mikor Dobby megszólalt mögöttem.
-Gazdám! -néztem rá hallatán.
-Igen Dobby? -nyitottam ki teljesen az ajtót és bementünk a szobába.
-Audrey kisasszony kapott egy levelet Mr. És Mrs. Weasley-től. -atda át a levelet.
-Köszpnöm Dobby! Mikor hozták a levelet? -kezdtem kibontani.
-Most egy perce! De most Dobbynak dolga van, Dobbynak mennie kell! -csettintett egyet és már el is tünt.
Kibontottam a levelet és ez ált benne:
Kedves Audrey! Elősször is meg szeretnénk köszönni, hogy Niát és Harryt haza hopponáltad! Másodszor meg szeretnénk ha te, Tom, Pansy és Draco eljönnétek békülés képpen ma egy vacsorára!
Köszönettel: Mr. & Mrs. Weasley.Amint elolvastam szaladtam át Pansyhoz. Benyitottam kopogás nélkül és megszólaltam.
-Pansy! A Weasley család meghívott minket mára vacsorára! Készülődj mert három óra! -csuktam be magam után az ajtót és meg kerestem a két fiut.
Mikor a lépcső előtt mentem el láttam Tomot fel menni, a pillanatot elkapva siettem utána.
-Tom! -kiabáltam utána.
-Mondjad? -nézett vissza.
-A Weasley család meghívott mára vacsorára, azazz engem, téged, Pansyt és Dracot. -áltam elé.
-Jó... Szólok Draconak, úgy is oda megyek. -nyomtam puszit arcára és már mentem is készülődni.
Mikor kész lettem 17:00 volt, a ruhám sima fekete farmer, egy fehér lenge polóval, és egy fehér cipővel.
Miért még volt ídőnk így leszaladtam Apához, hogy elmegyünk.
-Szia apa! Csak szólni szerettem volna, hogy engem, Tomot, Dracot és Pansyt meghívtak a Weasley család mára egy vacsorára. -mentem közelebb.
-Rendben! Érezzétek jól magatokat! -és mire ezt kimondta itt sem volt.
Mindenki le ment a bejárati ajtóhoz és megfogtuk Tom kezét. Elhopponáltunk és bekopogott Pansy.
Aki ki nyitotta arra csak tátott szájjal néztünk....
Sziasztok! Itt a kövi rész, remélem tetszik. Kedden hozom a következő részt! Addig is sziasztok:)
BINABASA MO ANG
Még egy Malfoy... (Tom Riddle ff.) |BEFEJEZETT|
FanfictionAudrey Malfoy vagyok, Draco Malfoy huga, 15 évesen megkapom én is a Roxforti levelem, mielőtt Roxfortba megyek magántanuló voltam, így nem voltak barátaim csak Pansy Parkinson, vagyis Draco barátnője egyben az én legjobb baratnőm. A Roxfortban felfi...