Lexy POV
Een serveerster komt naar ons toelopen met 5 kaarten. 'Alstublieft.' zegt ze en loopt weer weg. 'Wat neem jij Louis?' vraagt Zayn. 'Ik denk dat ik... Uhm... De Peri Peri neem!' 'Ik ook!' roepen Niall, Harry en Zayn in koor. 'Dan zal ik het ook maar proberen.'
'Heeft u al kunnen bestellen?' vraagt de serveerster aan Louis terwijl ze knipoogt naar hem. Wat denk zij wel niet? Maar waarom zou ik boos zijn? Ik heb toch geen gevoelens voor Louis? Nee dat kan niet! 'LEXY!' 'Ooh sorry was aan het dagdromen wat is er?' 'Wat wil je drinken?' vraagt de serveerster weer. 'Doe maar een glas water. 'Oké, het eten komt er zo aan.'
'Zo, vertel eens iets over jezelf!' stelde Niall voor. 'Uhm... Waar moet ik beginnen?' 'Vanaf het begin.' Ik vertel ze alles, echt alles! Zelfs over mijn moeder. Ondertussen had de serveerster al het eten en drinken gebracht. 'Dus ja dat is wat ik te vertellen heb.' De tranen stromen over mijn wang. 'Woow.' Is het enigste wat ze kunnen zeggen. 'GROEPKNUFFEL!' roept Louis ineens. Ze komen alle 4 op me afstormen en knuffelen me. Ik voel dat Louis rondjes maakt op mijn rug om me te kalmeren. Ik kalmeer langzaam. 'Bedankt jongens!' Ze lopen weer naar hun plek. 'Welke film gaan we kijken?' vraagt Zayn. 'HORROR!' schreeuwt Harry. 'JA!' schreeuwen Niall, Zayn en Louis daarna. Maar ik ben niet zo blij. Ik haat horror films. Ze maken je bang en 's avonds krijg je nachtmerries. Dus nee dankje.
Nadat we ons eten en drinken betaald hebben zijn we naar de jongens appartement gegaan. 'Ik pak de popcorn wel snel.' stelt Niall voor. Ik ga op de bank zitten tussen Louis en zometeen Niall. Ik kan het echt heel erg goed met Niall vinden. Als vriend. Ze zijn alle 5 mijn vrienden, ookal heb ik Liam nog niet zo vaak gezien. 'Ik ben er weer.' Niall ploft naast me op de bank waardoor ik een beetje m'n evenwicht kwijt raak en op Louis' schoot val.
'Lig je lekker?' grinnikt Louis. 'Ja heeeeeerlijk!' zeg ik met sarcsme in mijn stem. Ik ga weer rechtop zitteb en staat met een dodelijk blik naar Niall. Als blikken kunnen doden! 'Kom op dan gaan we film kijken!' zegt Harry blij.
Na een paar minuten word ik toch echt wel bang. Als er net een gezicht in het beeld komt met bloed, duik ik acher Louis. Hij tilt zijn arm op zodat ik kan schuilen tussen zijn armen. Hij streelt zachtjes door mijn haar waardoor ik rustig word.
Na een paar minuten zie ik dat de film is afgelopen. 'Ik ga maar eens naar bed.' geeuwt Harry. 'Ik ook! Ik ben doodop.' zegt Zayn. Ik kijk naar Niall en zie dat hij half slaapt. 'Ik ga ook maar.' zegt Niall en staat op. 'Slaap lekker.' Ik kijk naar Louis om te kijken of hij ook moe is. 'Zullen we naar jou appartement gaan en nog een film kijken? Anders worden de jongens straks wakker.' vraagt Louis. 'Ik vind het goed.'
Ik pak mijn jas en loop naar de deur. 'Kom je Louis?' Ik hoor wat gerommel en zie dan Louis aan komen rennen met een zak chips en snoep. Ik doe de deur open en loop naar mijn apartement. Ik pak mijn sleutel en open de deur. Als ik binnen ben gooi ik gelijk mijn jas op de kapstok. 'Welke film gaan we kijken?' 'Australia?' 'Die heb ik wel!' Ik loop naar het rek met video's en haal er Australia uit. Dit gaat zo gezellig worden!
__________________________________________________
Ik ga morgen naar Groningen dus ik kan niks updaten morgen:( Maar... ik ga wel hoofdstukken typen! Kan ik het daar me goed maken? Vote/Comment/Fan?
xx Lissa
JE LEEST
Saving Me - LT
FanfictionLexy wordt gepest op school, ze woont met haar moeder in Whitby, een oostelijk plaatsje in Engeland. Als alles teveel wordt en haar moeder alleen maar op het werk is verhuist ze met haar 2 vriendinnen, Melody en Zoë, naar London. Als ze in hetzelfde...