Hoofdstuk 25

3.3K 115 6
                                    

*Lexy POV*

Ik zit nu bij Louis in zijn kamer, z'n koffer inpakken. Ja ik pak zijn koffer in. Hij is te druk bezig met Twitter en z'n mobiel.

Ik pak een schoen van Louis die in de koffer moet en gooi de schoen tegen Louis' hoofd. 'Auch!' Hij draait zich om en kijkt me met een duivelse blik aan. 'Waarom deed je dat?' vroeg hij onschuldig maar toch had hij nog die duivelse blik.

'Daarom, omdat je niet mee helpt.' zeg ik grinnikend. 'Je weet toch wel dat je hier nooit levend uit gaat komen.' zegt Louis.

Ik spring snel omhoog en loop naar de woonkamer van de jongens. Ik verstop me achter de bank zodat hij me niet ziet. 'Lex... Waar ben je?' zegt Louis duivels. 'Het kietelmonster is je aan het zoeken.' Ohnee! Hij gaat me dus GEEN kieteldood geven!

Ik hoor dat Louis naar de keuken gaat. Ik sta rustig op en loop op mijn tenen naar de badkamer. Ik ga in het bad zitten en trek zachtjes de douch gordijnen dicht.

Na 10 minuten is Louis overal geweest behalve de badkamer. 'Lex ik weet dat je hier zit.' zegt hij terwijl hij de badkamer inloopt. Ik zie dat Louis achter het gordijn gaat kijken.

Als hij aan de ene kant van het gordijn gaat kijken, spring ik snel uit het bad naar de deur. Maar zonder succes, ik struikel over het drempeltje. 'Hahahaha nu heb ik je!' zegt Louis. Hij stapt op me af en ik stribbel naar achter.

'Nee, nee, nee! Ik wil geen kieteldood!! Louis! Whahaha!' Ik ben al te laat Louis heeft me al te pakken. 'LOUIS!!! STOP!!' schreeuw ik. 'Aah m'n oren!' zegt hij.

'Gooi je noooooit meer een schoen naar me?' vraagt hij met een pruillipje. 'Noooooiiiit meer!' zeg ik. 'Ma-' Ik kan niks anders meer zeggen omdat Louis' lippen op de mijne zijn gedrukt.

'Ar je moet wel helpen inpakken. Wou ik zeggen.' zeg ik lachend als Louis' lippen de mijne verlaten. 'Ja, ja ik help al mee!' zegt hij zuchtend. Ik loop naar de koffer en stop de schoen die ik net gegooid heb in de koffer.

Ik pak mijn telefoon en tweet naar Louis:

"@Louis_Tomlinson That was fun! No not like that dirty bastards!:P xx"

Gelijk voel ik mijn telefoon trillen en zie dat Louis de tweet favoriet. Ik kijk hem aan en we beginnen allebei te lachen.

~~~~~

Na 20 minuten zijn we eindelijk klaar met inpakken. Die van mij had ik gisteren al gedaan. 'Naar Starbucks?' vraagt Louis. 'JA!' zeg ik blij en samen lopen we naar buiten, naar de Starbucks.

*Niall POV*

Ik zit nu in de auto met Zoë. Ik heb haar gisteren uitgelegd wie Charlotte is. 'Dus als ik het goed heb, ben je hele goede vrienden met haar geweest maar hebben elkaar 4 jaar niet meer gezien?' vraagt Zoë.

'Ja.' 'Maar ik ken haar niet. sinds wanneer zijn jullie dan vrienden?' vraagt ze, ik zie dat ze het toch niet allemaal zo fijn vindt.

'Toen jij weg ging voelde ik me niet echt hetzelfde, ik voelde me niet net zoals ik me voelde bij jou. 4 dagen nadat je weg was hield ik het niet meer en huilde ik midden in de gangen van de school. Op dat moment trooste Charlotte me.' zeg ik. 'Niall? Heb je echt moeten huilen?'

'Ja wat denk je? Je was m'n tweede helft. Maar dat was vroeger, ik heb je nu en ik hou heel veel van je.' zeg ik blij. 'Ik hou ook van jou Niall wat er ook gebeurt.' zegt ze.

Na nog 10 minuten rijden komen we aan bij het vliegveld. We kijken op welke vlucht Charlotte is en wachten daar op haar. Ondertussen heb ik nog wat fans handtekeningen gegeven en foto's met ze gemaakt.

'Is dat haar?' vraagt Zoë. Ze wijst naar een meisje met lang licht bruin haar. Ze heeft een beige skinny jeans aan, een licht blauwe tanktop en daar overheen een spijkerjackje met zwarte mouwen. 'NIALL!' roept ze als ze ziet waar ik ben. Ze komt op me aflopen en geeft me een knuffel.

'Hoe gaat het?' vraagt ze lief. Ondertussen zie ik in mijn ooghoek dat Zoë daar maar awkward staat. Ik frummel me los uit de knuffel en ga naast Zoë staan.

'Alles gaat goed met me! Het touren, zingen en Zoë.' zeg ik trots en blij. 'Is... Is dat DE Zoë?' vraagt Charlotte. Ik zie Zoë met met een verward gezicht aankijken. 'Ja die Zoë, waar ik zo om moest huilen.' Ik kijk naar Zoë en zie dat ze nu wel snapt wat ik bedoel.

'Aangenaamd kennis maken.' zegt Charlotte tegen Zoë en geeft haar een knuffel. 'Uhm... Hetzelfde?' zegt Zoë een beetje verlegen. Woah, normaal is ze NOOIT verlegen. Misschien heeft ze honger.

'Zullen we wat gaan eten?' vraag ik, als we naar de auto lopen. 'Echt niks veranderd.' hoor ik Charlotte achter me zeggen. Als we in de auto zitten schreeuwt Zoë. 'Op naar McDonalds voor een cheese burger!!'(@annemiekje10, @Ispin1D jwz!) Ze zet de radio op maximum en de hele rit zingen we met z'n drietjes mee.

*Liam POV*

Ik denk dat ik het vandaag maar aan Lynn moet vertellen. Ik vond de ruzie van gisteren echt niet leuk.

Ik stap uit bed en trek een spijkerbroek aan. Ik pak een wit V-hals shirt uit de kast en trek daar overheen een vest. Ik pak mijn telefoon en bestel een bos bloemen en chocola.

Ik loop naar de keuken en maak wat brood. Als ik mijn brood op heb hoor ik de bel gaan. Ik loop naar de deur en open het. 'Bloemen en chocola?' Ik pak de bloemen en chocola van de man aan en geef hem 20 pond. 'Bewaar de rest maar.' zeg ik. Eigenlijk hoef ik maar 18 pond te betalen maar wat boeit die 2 pond nou weer. 'Danku, sir.' zegt de man en loopt weer naar beneden.

Ik ren nog snel even naar de badkamer om m'n tanden te poetsen en m'n haar te doen. Als ik klaar ben pak ik de bloemen en chocola en loop ik naar Lynn toe, die gisteren bij de meiden is blijfen logeren. Ik druk op de bel en nog geen 2 seconden later staat Melody voor de deur.

'Hi, is Lynn er?' vraag ik. 'Ja, waarom moet je haar hebben? Ze was echt boos gisteren.' zegt Melody wat geïrriteerd. Jep kater! 'Ik wil sorry zeggen tegen haar.'

Melody maakt de deur wat verder open zodat ik er langs kan. 'Dankje.' zeg ik als ik naar de keuken loop waar ik Lynn al hoorde praten.

Als ik bijna bij de keuken ben hoor ik haar praten... met iemand... aan de telefoon.

'Haha wat ben je weer grappig... Nee joh... Nee het is hier super... Ik hou ook van jou... Kom snel weer op bezoek Jonas... Tuurlijk mag dat... Ik moet ook gaan... Doei Jo...'

Als ik hoor dat ze ophangt laat ik de chocola en bloemen vallen. Ik ren weg... NEE ze vindt iemand anders leuk. 'Liam?' hoor ik Melody nog zeggen maar ik negeer het. Lynn vindt die ene Jonas leuk, niet mij!

________________________________________________

Hi peoplez! Hoofdstuk 25 voor jullie! Jaaa, Liam ging het bijna vertellen. Maar wat nu? Zal Liam het verkeerd begrijpen? Vind Lynn echt iemand anders leuk?

Even iets anders! Als je het leuk vindt om mash ups te luisteren raad ik je echt deze aan:Pop Danthology 2012 van Daniel Kim... Ik vind het echt een super mash up...

Vote/Comment/Fan?

xx Lissa

Saving Me - LTWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu