Lexy POV
Ik ben zo blij dat ik alles weer herinner! Hoe zal het geweest zijn voor Louis?
Ik zit nu in mijn kamer, opzoek naar een leuk jurkje in mijn kast. Ik gooi alles eruit, ruim ik vanavond wel op.
Ik zie achter in de hoek een licht blauw jurkje die tot boven mijn knieën valt. Ik pak mijn zwarte pumps en loop naar de badkamer.
Ik zet de douche aan en stap eronder. Ik schrik een beetje omdat ik het water niet heb laten warm worden, waardoor er koud water over me heen spoelt.
Als het water warm genoeg is maak ik mijn haar nat. Ik pak mijn shampoo, die naar rozen ruikt, en smeer het in mijn haar. Ik masseer mijn hoofdhuid en spoel de shampoo eruit.
Ik was mijn lichaam nog en stap uit de douche. Ik droog me af en doe mijn ondergoed aan.
Ik pak mijn jurkje en trek 'm aan. Ik pak mijn make-up tas en haal er dagcrème mascara, foundation, poeder, rouge, eyeliner en blauwe oogschaduw. Ik doe een laagje dagcrème en foundation op. Ik wil poeder op doen als ik een sms binnen krijg.
"OMG!! Ik hoorde dat je alles weer weet! Ik ben zo blij...! Veel plezier vanaaf!!!! Xx Mel"
Awh Mel! Ze is echt altijd mijn beste vriendin geweest.
"JA!!! Ik weet alles weer:) thnx meid!! Xx"
Ik zet muziek aan, Case Closed van Little Mix. Ik weet niet waarom maar ik hou van dit lied. Ik leg mijn telefoon weg en ga verder met mijn gezicht.
Ik doe de poeder op mijn gezicht en de rouge wat op mijn wangen. Niet teveel want dat vind ik niet mooi.
Ik doe wat blauw op mijn ogen en een lijntje met mijn eyeliner waardoor mijn blauwe ogen er nog blauwer uitzien.
Ik doe alles weer terug in mijn make-up tas, pak mijn telefoon en loop terug naar mijn kamer.
Ik gooi de telefoon op mijn bed en krul mijn haren nog snel. Ik doe mijn hakken aan. Ik loop langzaam naar de spiegel om te kijken hoe ik er uit zie.
'Woow' fluister ik zelf. 'Zeker wel woow!' Hoor ik iemand achter me. Ik draai me om en zie Louis. 'Goelag staar je daar al?' Vraag ik. 'Lang genoeg om te zien hoe mooi je bent!' Hij komt een stap naar mij waardoor we tegenover elkaar staan. Ik kijk blozend naar mijn hakken.
Louis POV
Ze kijkt blozend naar haar hakken. Ze ziet er echt heel mooi uit. Ik heb nog NOOIT zulke mooie blauwe ogen gezien.
Ik til met mijn vinger haar hoofd omhoog en druk mijn lippen op de hare.
Na een tijdje gaan we weer uit elkaar om adem te halen. 'Zullen we gaan?' Vraag ik. 'JA!' Zegt Lexy blij. 'Volgens mij is hier iemand blij.' Zeg ik lachend.
We lopen samen naar buiten en lopen naar het parkje. Ik pak haar hand.
Na een kwartiertje lopen komen we bij de bestemming aan.
Lexy POV
Louis stopt met lopen en trekt me mee naar rechts. Omdat hij me zo snel meetrekt breekt mijn hak van m'n rechter pump af.
'OMG sorry!' Zegt Louis. Hij pakt me als een bruid op en ik sla me armen om z'n nek.
Als we bij de bestemming zijn en hij zet me weer neer staar ik met open mond naar de plek.
Midden op een vijvertje staat een huisje. In het huisje staat een tafel met daar omheen kaarsjes.
'OMG! LOUIS!' Zeg ik blij en knuffel hem. 'Kom!' Zegt hij. Ik schop mijn hakken uit en stap bij Louis in het bootje.
We varen naar het huisje, bij het huisje tilt Louis me uit de boot en brengt me in het huisje. Hij schuift me stoel naar achter en zet me op de stoel. 'Danku.' Zeg ik deftig.
Hij kinkt deftig terug en gaat ook zitten. 'Het eten komt er aan!' Zegt hij blij en knikt naar achter me. Niall en Liam komen eraan lopen met 2 borden eet. Ik lach me rot. DIT WORDT DE BESTE AVOND EVER!!!
-----------------
Tadaaa 23!!!
Vote/Comment/Fan?
Xx Lissa
JE LEEST
Saving Me - LT
FanfictionLexy wordt gepest op school, ze woont met haar moeder in Whitby, een oostelijk plaatsje in Engeland. Als alles teveel wordt en haar moeder alleen maar op het werk is verhuist ze met haar 2 vriendinnen, Melody en Zoë, naar London. Als ze in hetzelfde...