~Liam POV~
'Hi Lou.'
'Hey Lili! Wat is er?'
'Uhm... Uhm... Ik... gingnaarLynnomsorrytezeggen...'
'Liam? Rustig alsjeblieft?'
'Ik ging naar Lynn toe om sorry te zeggen, en toen ik naar hara toe liep hoorde ik haar bellen. Ze belde naar ene Jonas en ze zei hou van je tegen hem. Wat moet ik doen Lou?'
'Liam, weet je wel wie het is?'
'Nee maar ik denk dat ze verliefd op hem is.'
'LIAM!! JONAS IS HAAR VADER!!' Hoor ik Lexy schreeuwen.
'Ow.'
'Succes Li! Lex en ik moeten rennen! stomme papz! Doei!'
Hoe kan ik zo stom geweest zijn? Het was gewoon haar vader. Nu moet ik dubbel m'n best doen. Aah ik weet al iets! Ik zoek Harry's nummer op en bel hem.
'Hee Haz!'
'Hey Li!'
~Lynn POV~
Ik hoorde een deur dicht knallen. 'Mel wie was dat?' Ik loop naar de woonkamer maar wordt eerst gestopt door een bos bloemen en chocola die in de gang liggen.
'Van wie is dit?' vraag ik als ik de woonkamer in loop met de bos bloemen en chocola. 'Liam was hier.' NO SHIT SHERLOCK!! Nou heeft hij mijn mobiel gesprek gehoord en hij weet natuurlijk niet wie Jonas is.
'Ik ga Liam zoeken!' Ik loop snel naar mijn kamer en pak een licht roze jurk die tot aan mijn knieën komt. Ik pak ook nog snel mijn ballerina's met glitters uit mijn koffer en loop naar buiten.
Ik denk na waar Liam misschien zou kunnen zijn. Op dat moment trilt mijn telefoon.
Van: Lili<3(Wat? Dat we niet bij elkaar zijn betekent niet dat ik hem niet leuk vindt!)
"Kom naar de bios!:) xx Liam"
Bios? Wat zou ik daar moeten. Ik loop naar de bios en als ik daar aankom is het leeg. Komt er niemand op zaterdag avond een film kijken?
Ik open de deuren en zie Liam staan. 'Hi.' zeg ik een beetje verlegen. 'Hoi. Ga je met me mee?' vraagt Liam en steekt zijn hand uit. Ik pak zijn hand en samen lopen we hand in hand een zaal binnen.
'Doe je ogen dicht!' beveelt Liam. Ik doe ze dicht en voel dat Liam mij leid. 'Mag ik kijken?' vraag ik. 'Jep.' Ik open mijn ogen. Woow... Dit is... Perfect? Romatisch? Weet ik veel!
Voor me staat een tafel met 2 pizza's een roos en kinder champagne. Aangezien we allebei niet drinken. Op de achtergrond speelt er zich een romatische film af. 'Liam dit is-' Meer kan ik niet zeggen want ik voel Liam's lippen tegen de mijne.
'Lynn...' begint Liam nadat we uit elkaar gaan. 'Ik vind je eigenlijk al een tijdje leuk. Eigenlijk sinds ik je zag. Maar ik durfde niks te zeggen. Vanmiddag wou ik sorry van gisteravond zeggen maar ik hoorde je bellen met ene Jonas en je zei tegen hem Ik hou van je. Ik dacht dat je iemand misschien leuk zou vinden. Maar Louis vertelde dat het je vader was... Domme ik!' mompelt hij erachterna.
'Wat ik je eigenlijk wil vragen is... Wil je mijn vriendinnetje zijn?' Okay ik heb echt nog nooit zo'n grote glimlach als deze gehad. 'Ja! JA!' zeg ik blij.
~Lexy POV~
Louis en ik lopen door London heen, gewoon omdat we ons vervelen. 'Zullen we weer een keer in de London Eye?' vraagt Louis. 'Ja! Leuk!' zeg ik en we lopen hand in hand naar de London Eye.
We hoefden niet te lang te wachten. We hadden ondertussen wat foto's met fans gemaakt en handtekeningen gezet.
'Kom! We gaan weer foto's maken.' zegt Louis blij. We maken weer de gekste foto's en als we weer terug beneden zijn voel ik mijn mobiel trillen.
"@Louis_Tomlinson: Old memories! @Lexy1D<3 #Louxy"
'Awh!' dacht ik hardop. Ik kijk Louis aan en zie hem grinniken. 'Wat ben je van plan?' vraag ik. 'Niks...' zegt hij grijnzend en komt op me aflopen. Als hij bij me is tilt hij me over zijn schouder. 'LOUIS! Zet me neer!' schreeuw ik. 'Nope!' zegt hij terug.
Zucht, dit ga ik nooit winnen. Gelukkig heb ik m'n telefoon in mijn hand. Ik ga naar de trends en zie dat #Louxy is aan het trenden. 'Louis we trenden!' Volgens mij hoort hij me niet want hij loopt gewoon door.
Als we dichtbij een groot meer zijn word ik een beetje bang. Wat is hij van plan?
Na een tijdje wordt ik weer terug gezet op de grond met zijn handen voor m'n ogen.
'Louis, ik word bang.' fluister ik. 'Hoeft niet hoor!' zegt Louis en haalt zijn handen voor mijn ogen weg.
Dit had ik dus niet verwacht! Waarom zou hij dit doen?
__________________________________________________
OMG ik heb gewoon meer dan 9000 lezers! Echt heel erg bedankt voor diegene die dit lezen!!
Weer een soort van cliffhanger omdat LiamPayneLover4Ever dat zo leuk vindt:P
Ik heb alleen maar meer zin in 3 mei als ik al die foto's van de tour zie! Wie gaat er ook allemaal? En sorry voor diegene die niet gaan:( Niet opgeven... Het is nog geen 3 mei misschien komen er op het laatste moment nog kaartjes ofzo!
Vote/Comment/Fan?
xx Lissa
JE LEEST
Saving Me - LT
FanfictionLexy wordt gepest op school, ze woont met haar moeder in Whitby, een oostelijk plaatsje in Engeland. Als alles teveel wordt en haar moeder alleen maar op het werk is verhuist ze met haar 2 vriendinnen, Melody en Zoë, naar London. Als ze in hetzelfde...