Lexy POV
We zijn naar het eten naar ons eigen appartement gegaan. Ik word gelijk aangevallen door Melody en Zoë. 'HOE WAS HET?' Ze springen als twee kleine kindjes om me heen. "Ik ga jullie alles vertellen, als we gaan zitten.' Ik loop naar de bank en ga zitten. 'Waar zal ik beginnen?' 'HET BEGIN! DUH...' Schreeuwen ze alle twee in koor.
'Oke... Nou, ik liep met Louis naar beneden en voor de deur stond een limo. Hij hielp me als een gentleman in de limo en toen we een stukje hadden gereden moest ik een blinddoek om. We waren wat aan het dollen en toen deed de chauffeur het raampje open om te vragen of het goed gaat. Toen we allebei ja geknikt hebben deed hij het raampje weer dicht waardoor we hard moesten lachen. Na een paar minuten waren we er. Hij hielp me uit de auto zodat ik niet zou vallen. Toen mijn blinddoek af mocht stond er voor me een tafel met kaarsen, rozenblaadjes, champagne en eten. We gingen allebei eten en toen we klaar waren wou hij me iets vragen en vertellen. We hadden trouwens een hele mooie overzicht van London met al die lichtjes.' Ik hap nog naar wat adem en wil dan verder vertellen maar ik moet lachen om de gezichten van Melody en Zoë. Ze kijken me met open mond aan.
'Waarom moet je zo lachen?' vraagt Melody. 'Jullie kijken zo leuk.' 'Jaja, vertel nou maar verder.'
'Lou paktte me bij mijn handen en ging toen een heel lang lief verhaal vertellen. Hij zei dat hij gevoelens heeft voor mij al vanaf dat we met elkaar aan het praten waren. En toen vroeg hij of ik zijn vriendinntje wil zijn.' Ik zucht op een verliefde manier. 'Awh je noemt hem al Lou! Maar wat zei je?' vraagt Melody gespannen. 'Wat denk je? JA! natuurlijk! Hij is echt zo lief!'
'Hebben jullie gezoend?' Ik kijk bloozend naar de grond. 'JA DUS!!! OMG LEXY!' Zoë komt op me afspringen en geeft me een knuffel. 'Je eerste vriendje en je eerste zoen is afgenomen door Louis Tomlinson!' Ik kijk met een grote glimlach naar Zoë en Melody. 'Dat word morgen Starbucks meissie!' zegt Melody blij. 'Jep en ik trakteer. Ga je mee Zoe?' 'Nee sorry ik heb nog andere dingen te doen.' Ik zie dat ze liegt maar daar heb ik nu geen zin in. 'Ik ga naar bed girls!' Ik geef ze een knuffel en loop naar mijn kamer. 'Droomse over Louis!' roept Melody nog.
Ik loop naar mijn kast om m'n pjama te pakken. Ik pak een lange mouwen shirtje met een teddy beer erop. In de hoek van m'n kast zie ik mijn licht roze pjamabroek. Ik pak de broek en loop naar de badkamer. Ik doe mijn jurkje uit en trek mijn shirtje en broek aan.
Ik loop de badkamer weer uit. Ik gooi mijn jurkje op het bureau. Als ik net onder de dekens wil gaan gaat mijn telefoon. Ik pak mijn telefoon en zie dat Louis heeft gesmst.
Van: Louis Carrot King
"Ik mis je nu al! xx'
Awh wat is het toch een schatje.
Aan: Louis Carrot King
"Ik mis je ook! Ik ga morgen naar de Starbucks met Melody! Ga je mee?xx"
Even snel aan Melody vragen.
Aan: Mel
"Hi Mel! Mag Louis morgen ook mee?"
Van: Mel
"Tuurlijk! x"
Misschien neemt Louis wel iemand mee! Ik hoop voor Melody dat Harry mee mag!
Van Louis Carrot King
"Ik wil graag mee! Mag Hazza ook mee? xx"
Haha ik wist het gewoon.
Aan: Louis Carrot King
"Is goed! Zie je morgen! Love you xx"
Van: Louis Carrot King
"Love you more xx"
Dit ga ik toch niet winnen. Ik leg mijn telefoon terug op het kastje en verstop me onder de dekens.
*2 uur middennacht*
Ik ben nog steeds niet in slaap gevallen. Ik denk de hele tijd over Louis en hoe het zal zijn als iedereen het weet? De haat dat boeit me niet... Maar mijn moeder ziet me dan en iedereen die mij gepest hebben. Straks gaan ze me opzoeken.
Ik sla de dekens van me weg. Ik loop naar het balkon en ga op de stoel zitten. Ik zucht eens diep. Ik moet hier gewoon doorheen. Mijn moeder kan me toch niks aandoen want ik heb Louis. En natuurlijk Melody en Zoë. Ik hoor wat geritsel van rechts en maak een ninja beweging die kant op. 'Hoo ik hoef nog niet dood.' Lacht Louis. 'Ik dacht dat je een vreemde was die me ging ontvoeren en ik je noooooit meer zal zien.' zeg ik terwijl ik nep huil.
We moeten allebei lachen. Ik schuif een beetje op zodat Louis erbij kan zitten. 'Waarom ben je zo laat nog op?' vraagt Louis verbaasd. 'Kan ik ook aan jou vragen... Maar om jou vraag te antwoorden; Ik was aan het denken.' 'Waarover? Als ik vragen mag.'
'Uhm... Over mijn moeder en de mensen die mij gepest hebben. Als straks de rest van de wereld het weet ben ik bang dat ze me op gaan zoeken.' 'Maar ik bescherm je! En als je het nog niet wil, dan vertellen we het nog niet aan de rest van de wereld.' 'De rest van de wereld mag het weten! Daar zit ik niet mee!' 'Wanneer wil je het vertellen?' 'Mag je helemaal zelf weten.' Louis pakt zijn telefoon en opent Twitter. Hij draait zich weg zodat ik niet kan zien wat hij typt.
Hij typt wat in en verstuurd het. Paar seconde erna voel ik mijn telefoon trillen. Ik vergrendel mijn telefoon en open de tweet.
"@Louis_Tomlinson: Aan het kletsen met mijn girlfriend @Lexy1D! Een beetje laat misschien maar YOLO! Love you xx"
__________________________________________________
Hi!!
Ik kan een tijdje niet meer uploaden:( Op mijn laptop zit een virus... En ik moet leren voor de proefwerken en dan ligt mijn telefoon beneden!
Het is echt heel laat I know 1:30... maar ik kan al vanaf maandag niet slapen -.-'
Bedankt voor de mensen die dit lezen! Echt awesome!
xx Lissa
JE LEEST
Saving Me - LT
FanfictionLexy wordt gepest op school, ze woont met haar moeder in Whitby, een oostelijk plaatsje in Engeland. Als alles teveel wordt en haar moeder alleen maar op het werk is verhuist ze met haar 2 vriendinnen, Melody en Zoë, naar London. Als ze in hetzelfde...