Hoofdstuk 24

3.2K 115 10
                                    

*Lexy POV*

Het etentje was echt super leuk. De jongens hielpen allemaal mee, maar naar een tijdje moesten ze weer terug omdat ze nog wel feest gingen vieren.

We liggen nu in het gras, kijkend naar de sterren.

'Lou?'

'Ja?'

'I love you.' fluister ik.

'I love you too!' We draaien onze hoofden naar elkaar. Alles om me heen vervaagt als ik alleen maar in Louis' ogen kijk. We leunen allebei in en onze lippen raken elkaar. Ik ben echt het gelukigste meisje ever! Ookal zei ik dat een paar weken geleden niet. Het verhuizen naar London is de beste beslissing die ik ooit gemaakt heb.

Na een tijdje scheiden we van elkaar om adem te halen. 'Weet je... Ik ben echt blij dat ik hier ben gaan wonen. Alles is perfect nu. Hier met jou, geen pesters, moeders gewoon zoals het hoort.'

Ik voel twee sterken armen om me heen en zie dat Louis me een knuffel geeft. 'Ik ben echt trots op je!' zegt Louis.

'Awh dankje!' zeg ik en geef hem een kusje op zijn wang. We blijven zo nog een tijdje zitten tot het wat kouder en later werd.

'Zullen we terug?' vraag ik. Louis knikt ja en hij pakt me weer als een bruid op. Mijn hakken zijn nog steeds kapot. Ik koop morgen wel nieuwe.

'Wacht!' zegt Louis als we op de helft zijn. 'Wat is er?' vraag ik verbaasd. 'Ik wil nog een foto maken.' zegt Louis hyper. 'Okay.'

Ik ga naast hem staan en trek een raar gezicht. Daarna geef ik hem een kus op zijn wang, en het het derde plaatje geven we elkaar een zoen. Als we verder lopen hoor ik mijn telefoon trillen. Ik pak mijn telefoon uit het tasje en kijk van wie het is. Een tweet. Ik open de tweet.

"Lovely night! pic.twitter.com/???"

'Awh Louis!' Hij heeft onze foto's getweet.

~Appartement~

*Zayn POV*

'WAT doe IK nou weer?' Ik kijk om en zie dat Liam boos tegen Lynn schreeuwt. 'Je gooit misschien drinken over me heen?!' zegt Lynn boos terug.

'Dat deed ik ook niet expres hoor!' Die twee zijn zo verliefd op elkaar dat ze het niet eens merken. Klinkt misschien raar omdat ze nu aan het ruzien zijn, maar juist daarom.

Ik loop naar Liam en ga naast hem staan. 'Calm down, Liam.' zeg ik rustig. 'Waarom? Ze moet niet zo moeilijk doen over een jurkje.' zegt Liam.

Je zal Liam wel niet kennen zoals dit, maar hij kan ook boos worden... Niet dat dat raar is, Liam is ook gewoon een mens. 'Ooh, dus het ligt weer aan mij?' vraagt Lynn boos.

'Wat is hier aan de hand?' Hoor ik een stem achter me. Ik draai me om en zie Lexy staan.

*Lexy POV*

Als Louis en ik het appartement in lopen, horen we allemaal geschreeuw. We lopen naar de woonkamer waar Lynn en Liam tegen elkaar aan het schreeuwen zijn en Zayn die Liam probeert te kalmeren.

'Wat is hier aan de hand?' Ze draaien mijn kant op en Liam en Lynn beginnen door elkaar te schreeuwen.

'HOOO!' gil ik door ze heen. Ik voel dat Louis een arm om mijn middel slaat. 'Liam ga jij met Zayn mee, Lynn kom jij NU met ons mee.' zeg ik streng. Ze zuchten allebei en lopen dan weg.

Gelukkig weet Lynn dat als ik wil praten dat dat in mijn slaapkamer is dus ze loopt er ook al automatisch naar toe. Liam loopt gefrustreerd achter Zayn aan.

Ik neem Louis mee naar mijn slaapkamer en plof op het bed langs Lynn. 'Zo?' vraag ik. 'Ik heb niks uit te leggen hoor. KIJK MIJN JURKJE! Helemaal verpest!'

'Lynn, ik ben niet doof! Weet je, jullie maken ruzie om iets kleins... Vind je Liam ofzo leuk?' vraag ik. Het is eigenlijk zo duidelijk, maar ze zien het zelf niet.

'Misschien...' zegt Lynn nu rustiger. Ik zie dat haar wangen lichtjes roze worden. Ik kijk naar Louis en knik. We springen allebei op het bed en gillen als kleine kinderen, 'Lynn is verliefd op Liam, Lynn is verliefd op Liam! Woh- AUW!'

Ik pak mijn scheen vaste en plof weer op het bed. 'Dat deed pijn!' zeg ik tegen Lynn terwijl ik over mijn scheen wrijf. 'Dan moet je maar niet zo kinderachtig doen.' zegt Lynn met een grijns op haar gezicht.

'Waar is Louis eigenlijk ineens naar toe?' vraag ik.

*Louis POV*

Ik ben er stiekem tussenuit gevlogen. Ja letterlijk tussenuit gevlogen. Ik sprong van het bed af en vloog door de lucht.

Ik sta nu in de keukendeur opening. Ik kijk hoe Liam verdrietig met Zayn is aan het praten.

'Maar ik vind haar leuk en ze zal me nu wel haten... Ugh hoe kon ik zo stom zijn!' Ik lach zachtjes en luister het gesprek verder af.

'Als je het nou goed maakt?' stelt Zayn voor. 'Maar hoe? Ik voel me echt slecht.' Awh dat is dus echt Daddy Direction...

Ik wil weer terug lopen naar de Lexy als ik een hand op mijn schouder voel.

Ik huppel een beetje omhoog en kijk wie er achter me staat. 'Niall moest je me zo laten schrikken?' 'Sorry.' zegt hij met puppyoogjes.

'Wat is er Nialler?' vraag ik. 'Nou, ik wil een oude vriendin van vroeger op bezoek laten komen. Maar ik ben bang dat dat uit de hand gaat lopen omdat Zoë niet weet wie ze is.' zegt Niall bezorgd.

Ik kijk achter Niall en zie dat Melody en Zoë met elkaar aan het dansen zijn. Zoë kijkt mijn kant op, glimlacht en zwaait naar me. Ik glimlach terug naar haar en zwaai.

'Uhm... Misschien moet je het haar gewoon vertellen.' stel ik voor. 'Goed idee BooBear! Dankje!' zegt Niall blij. Hij geeft me een knuffel en loopt gelijk naar Zoë toe.

Ik ga maar eens terug naar Lexy. Ik loop terug naar Lexy's kamer en loop naar binnen. Ik zie Lynn op de grond liggen van het lachen en Lexy die Lynn aankijkt met een Was-Het-Zo-Grappig blik.

'HAALLOOOOOO!!' schreeuw ik en ren op Lexy af. 'Oef!' zegt ze als ik boven op haar schoot spring. 'Get off of me!' schreeuwt ze.

Ik ga naast haar zitten en voel mijn ogen zwaar worden. 'Lex?' vraag ik. 'Wat is er?'

'Mag ik vanavond hier slapen?'

'Moet je niet inpakken dan?'

'Awh, please? Dat doen we morgen dan wel.' vraag ik smeekend.

'Okay dan!' zegt ze zuchtend en laat zich achterover op het bed vallen.

'Ik ga maar.' zegt Lynn en loopt de kamer uit. 'Zullen ze het goed gaan maken?' vraagt Lexy. 'Ja, ja ik denk het wel.' zeg ik blij.

_________________________________________________

IK WIL JULLIE HEEL ERG BEDANKEN!!! Meer dan 7000 lezers! Echt bedankt!!

Ik kan weer meer typen want ik heb mijn mobiel weer terug!!

Dus... Ik denk ik ga The Hits Radio tweeten(sorry ben echt verslaafd aan de radio(:) Ze hadden gewoon de beste Troublemaker remix van Olly Murs ever! Dus ik hyper tweeten "TROUBLEMAKER!! Wohooo!! @thehitsradio" en gelijk kreeg ik allemaal RT's en volgers omdat de radio dus had geRT!:)

Maar... Wat vinden jullie er van? Denk je dat Liam het durft te zeggen tegen Lynn? Of Lynn tegen Liam?

Vote/Comment/Fan?

xx Lissa

Saving Me - LTWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu