Hoofdstuk 29

2.3K 110 9
                                    

Lexy POV

'Dus dan gaan we dat doen, snap je het Zoë?' Hahaha Niall wordt zo hard terug gepakt. 'Dus als ik het goed begrijp ga ik...' zegt Zoë fluisterend het laatste deel omdat Niall binnenkomt.

'Waar hadden jullie het over?' vraagt Niall. 'Meiden dingetjes, gaat je niks aan.' zegt Zoë giechelend. 'Okay!' zegt Niall blij en duikt met zijn hoofd in de koelkast. 'Hwopahshsahuue, ushdgahjuauood.' 'WAT ZEG JE NIALL?' vragen Zoë en ik tegelijk.

Hij komt met zijn hoofd uit de koelkast en zegt, 'Er is niks meer te eten, dus ik ga maar naar de winkel.' 'Ooh okay.' zegt Zoë terwijl ze een kusje op Niall's wang geeft.

'Zullen we vanavond trouwens samen uiteten gaan?' vraagt Zoë. Aaah het begin van de plan. 'Ja! Maar wel bij Nando's!' zegt Niall die blij op en neer is aan het springen. 'Tuurlijk! Maar nu ga je eten halen.' zeg ik en duw Niall uit de bus.

'ZOË KOM EENS!' roep ik. 'WAAROM GIL JE ZO HARD?' vraagt Louis die van achteren zijn armen om mijn middel slaat. 'Nou, ik wil Niall terug gaan pakken.'

'Maar je zei dat je dat niet ging doen.' zegt Liam. 'Ken je het woord liegen?' vraag ik. 'NEE DAT STAAT NIET IN ZIJN WOORDENBOEK!' zeggen Harry en Zayn tegelijk die een high-five aan elkaar geven. 'Ha. ha. grappig hoor.' zegt Liam. 'Dus we gaan dit doen...' ik fluister zachtjes tegen ze het plan.

'Okay, ga doen wat je moet doen! Louis jij gaat met mij mee.' zeg ik en pak Louis' hand. We lopen samen de keuken in. Ik pak mijn telefoon van de lader en ga op het aanrecht zitten.

'Wil jij bellen of ik?' vraag ik aan Louis. 'Doe jij maar.' zegt Louis voordat hij zachtjes zijn lippen tegen de mijne aandrukt. Ik duw hem zachtjes weg en zeg, 'Niet nu Louis eerst bellen.'

Louis gaat naast me zitten op het aanrecht terwijl ik het nummer opzoek van Nando's. Als ik het nummer gevonden heb druk ik op het groene hoorntje.

"Hallo, welkom bij Nando's London. Waar kan ik u bij helpen."

"Hallo, met Lexy. Vanavond komen Zoë en Niall Horan eten. Maar we willen een grap bij ze uithalen."

"Aah kan mr. Horan niet meer wachten totdat hij terug naar Nando's kan?" Haha ze kennen hem te goed!

"Nee, haha. Maar dit is het plan." Ik vertel het hele plan.

"JA ik we doen mee!!"

"Mooizo, we spreken u later!"

"Dag, nog een fijna middag."

"Hetzelfde."

'Woehoe!!' zeg ik blij en geef Louis een knuffel. Soms heb je gewoon een knuffel nodig. Nu al helemaal, ik laat het niet zien maar ik ben doodsbang.

Wat als die droom geen droom is maar een visioen?

Dan zal ik Louis kwijt raken. Een traan rolt over mijn wang. Ik voel een vinger onder mijn kin die mijn hoofd omhoog duwt. Ik kijk recht in de mooiste heldere blauwe ogen. 'Wat is er?' vraagt Louis. 'W-wat als de dr-droom geen droom is maar een...' 'Visioen?' 'Ja. Ik kan je echt niet kwijt raken.' Een nieuwe traan rolt over mijn wang.

'Lex, dat gaat echt niet gebeuren!' zegt Louis en geeft me een klein kusje, we leunen met onze voorhoofden tegen elkaar. 'Filmmiddag?' vraag ik, nog steeds onze voorhoofden tegen elkaar. 'Jep!' zegt Louis blij. Hij spingt van het aanrecht af en gooit mij over zijn schouder.

'LOUIS... LAAT. ME. NU. LOS!!' 'Nope.' Dan maar anders. 'PAUL!' roep ik. 'Nee, niet Paul.' zucht Louis. 'WAT IS ER LEXY?' vraagt Paul die de keuken binnen komt rennen. 'Louis wil me niet los laten.' zeg ik met een sip-gezicht. Paul rolt zijn ogen en loopt weer weg. 'THNX PAUL!' zeg ik sarcastische.

'Ik ga wat eten en drinken pakken. Zoek jij de film uit?' vraagt Louis terwijl hij me op de grond terug zet. Ik knik en loop naar de kamer waar alle films liggen.

Hmm welke zal ik kiezen?

_________________________________________________

Hoi hoi!

Sorry voor het korte hoofdstukje maar ik wou voor jullie updaten! Mijn opa wordt volgende week geopereerd en voor de rest weet ik niet wat er nog gaat gebeuren:$

Maar... Iets anders...

Ik heb dus geen idee wat voor film ze moeten gaan kijken dus ik ga vragen: Welke film moeten ze gaan kijken? Diegene met de leukste film zal ik het volgend hoofdstukje aan opdragen!

Vote/Comment/Fan?

xx Lissa

Saving Me - LTWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu