Lexy POV
Ik word wakker door gehobbel. Ik open mijn ogen en wordt gelijk duizelig. 'Waar ben ik?' vraag ik half wakker half slapend.
'Je bent in de tour bus, love.' Ik kijk verbaasd naar wie dat zegt. Mijn moeder? 'Wat doe je hier?' vraag ik verbaasd. 'Je denkt gewoon van me af te zijn?'
'Maar... HOE HEB JE ME GEVONDEN?!' schreeuw ik boos naar haar. 'Ik ben niet zo dom als je denkt! Je kan niet zomaar bij me weg!' zegt ze rustig. Argh die rustige toon!
'IK GA NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT MEE MET JOU!' zeg ik met nadruk op jou. 'Jij gaat mee! De jongens houden niet eens van je anders waren ze hier wel geweest!' Ik kijk om me heen, ze zijn er inderdaad niet. Waar zijn ze? 'LOUIS!!' roep ik. Hij komt me toch wel redden?
'Hahaha, Louis is er niet meer.' WAT?? Bedoeld ze dat hij dood is?! NEE? NEE! Dat kan niet. 'Hoe... bedoel... je?!' vraag ik tussen het snikken door. 'Dat hij DOOD is!' zegt ze. 'Wordt nu maar wakker, Lexy! Lexy wordt wakker!' de stem veranderd in een mannelijk stem. Ik open m'n ogen en ga rechtop zitten.
Ik kijk naar links en zie de jongens staan. 'JULLIE MOESTEN ME HELPEN!' schreeuw ik boos naar ze. Ze kijken me allemaal verward aan. 'Oooh, het was maar een droom.' Ik barst in tranen uit.
'Ik voel twee sterke armen om me heen. Ik verberg me in Louis' vest. 'Ssst, het komt allemaal goed! Het was maar een droom.' fluistert Louis in mijn oor.
'Nee, Lou het leek op een visioen... e-en jij w-w-ordt v-ver-' Ik kan mijn zin niet afmaken omdat ik erger begin te huilen. 'Wat word ik?' hoor ik Louis geschrokken zeggen. 'Je wordt vermoord.'
'Wij laten dat niet gebeuren!' zegt Zayn die bij me komt staan en een knuffel geeft. 'Nee tuurlijk niet!' zegt Niall en geeft ook een knuffel.
'Lex, kom je praten bij me als je weer een droom hebt?' vraagt Liam. Haha Daddy Direction. 'Tuurlijk, Li!' zeg ik terug. Liam geeft me ook een knuffel. 'GROEP KNUFFEL!' roept Harry en geeft me ook een knuffel.
'Waar ben ik eigenlijk?' vraag ik. 'In de tour bus!' zegt Harry. 'Ooh. Is het goed als ik weer ga slapen?' vraag ik. 'Ja is goed! Wil je dat ik bij je kom liggen?' Vraagt Harry. 'Ieuw nee, Harry!' zeg ik snel.
Harry kijkt me beledigd aan, nouja hij probeert het. Uiteindelijk schieten we in de lach. 'Lou, wil je bij mij blijven liggen?' vraag ik na dat Harry en ik zijn uitgelachen. 'Tuurlijk!' zegt hij.
Niall, Zayn, Liam en Harry lopen naar de keuken en Louis komt naast me liggen. We liggen nu op onze zij kijkend naar elkaar. Ik kijk naar zijn lippen en dan in z'n ogen. Alles om me heen vervaagd. Ik verdwaal in zijn ogen.
'Ik hou van je Lex!' zegt Louis en drukt zijn lippen op de mijne. Ik voel dat hij me dichter tegen zich aandrukt. Hij rolt op z'n rug terwijl hij mij nog vast heeft waardoor ik bovenop hem kom te liggen. Onze lippen scheiden niet.
'Ik hou ook van jou Louis!' zeg ik als we allebei adem moeten halen. Ik voel Louis' lippen in mijn nek. Na een tijdje kijkt hij me grinnikend aan. 'Zuigzoen?' vraag ik zuchtend. Hij knikt grinnikend.
'IK DACHT DAT JULLIE GINGEN SLAPEN!' hoor ik Zayn in de keuken roepen. Ik voel mijn wang licht roze worden. 'Awh je bloost!' zegt Louis terwijl hij mijn wang pookt.
Ik gaap een keer en leg mijn hoofd op Louis' borst. Ik luister naar zijn hartslag en val bovenop Louis in slaap.
~~~~~
'Lexy wordt wakker!' hoor ik vaag. 'LOUIS LEXY NU WAKKER WORDEN!' Ik zit ineen rechtop en laat me daarna weer achterover vallen als ik zie wie het is, Niall... Hij gaat zo dood zometeen!
'Auw!' hoor ik achter me. 'Oeps sorry Lou.' Ik rol van Louis af waardoor ik naast hem lig. 'Wat gaan we doen vandaag?' vraag ik. 'Hoelaat is het eigenlijk?' vraagt Louis. 'HALF 7!' roepen Liam en Zayn tegelijk.
'OMG WE HEBBEN OVER EEN UUR CONCERT!!' zegt Louis die van het bed springt en naar de douche rent om zich even te douchen. 'Hebben we tot 's avonds geslapen?' vraag ik. 'Jep!' zegt Niall.
Ik pak m'n mobiel en open Twitter. Ik bij de trends en zie #AwwwLouAndLex Ik open de trend en zie foto's van mij en Louis samen slapend. 'WIE?!' Ik zie Liam, Harry en Zayn naar Niall wijzen.
Hij steekt onschuldig zijn handen omhoog. ' 't is al goed Niall!' zeg ik en geef hem en knuffel. 'Pfieuw! Ik dacht dat je me ging terugpakken ofzo!' 'Dat zal ik nooit doen!' Wacht morgen maar af Niall! Wacht maar af.
__________________________________________________
Hi!!!
Ik heb een vraagje! Zal ik na dit verhaal een Harry verhaal schrijven?
En iets anders! Ik kijk naar MTV Music komt er een groep voorbij die YOLO heet! Serieus dat is echt awesome:P Maar okay haha...
Misschien update ik vandaag nog een keer maar dat ligt eraan of mijn voetbaltraining door gaat:)
Vote/Comment/Fan?
xx Lissa
JE LEEST
Saving Me - LT
FanfictionLexy wordt gepest op school, ze woont met haar moeder in Whitby, een oostelijk plaatsje in Engeland. Als alles teveel wordt en haar moeder alleen maar op het werk is verhuist ze met haar 2 vriendinnen, Melody en Zoë, naar London. Als ze in hetzelfde...