Lexy POV
We zitten op dit moment met z'n alle thuis op het balkon. Nadat Louis wakker werd mocht hij na een week al weer naar huis.
'Lexy.' fluisterd Louis in mijn oor. Ik knik en kijk hem aan. 'Ik ben moe.' zegt Louis. Ik zie het aan zijn ogen, hij heeft wallen onder zijn ogen. Ik knik en sta op. 'Slaap lekker allemaal.' zeg ik. Ze zeggen allemaal truste en slaap lekker en Louis en ik lopen naar onze slaapkamer, nouja eigenlijk mijn slaapkamer.
'Louis, wat is er?' vraag ik. Louis is de laatste dagen niet zichzelf. 'Ik weet het niet. Ik lig gewoon te lang te piekeren, misschien ook omdat ik morgen een concert heb en de andere dagen fans heb moeten teleurstellen doordat ik in het ziekenhuis lag.'
Zonder erbij na te denken pak ik zijn mobiel. 'Lexy, niet doen!' Ik open zijn Twitter. Nu snap ik het!
@Louis_Tomlinson You aren't giving a damn about us! Why are you still in One Direction. They're better off without you.
@Louis_Tomlinson moet denk ik maar stoppen, hij kan niet eens zingen en is waardeloos! Hij heeft gewoon aandacht nodig.
@Louis_Tomlinson GAY.
@Louis_Tomlinson please Louis GA UIT MIJN LEVEN! GAY!
@Louis_Tomlinson is gay. Can't you see it! He can't even sing.
Ik sta op uit het bed neem m'n telefoon mee en ga in de keuken aan de tafel zitten. Ik open Twitter en tweet een aantal tweets
"Jullie gaan me nu haten maar YOLO! Louis is niet gay en hij kan geweldig zingen!"
"STOP WITH THE HATE! Louis isn't himself anymore because of the hate! I miss the old @Louis_Tomlinson!"
"Wat er is gebeurt gaat jullie niets aan, het enige wat ik kan zeggen is dat Louis 1 maand in COMA heeft gelegen! Dus ik zal nu niks meer zeggen!"
"JE MOET BLIJ ZIJN DAT HIJ NU WEER BETER IS!"
'Dankje Lexy.' zegt Louis die achter me staat. 'Hé, je verdient het niet.' Ik veeg de traan weg bij Louis. Nee, dat klopt Louis huilt bijna nooit. Maar dit heeft hem echt geraakt. En het doet pijn om hem zo te zien. 'Kan je nu wel slapen? Je hebt morgen concert.' vraag ik. 'I hope so.'
We lopen terug de slaapkamer in en ik val in slaap in Louis' armen. Veilig.
~~~
'Louis, opstaan.' Louis heeft eindelijk kunnen slapen vannacht! 'Ja ja! Ik ben al wakker.' Maar Louis kennende komt hij nog niet uit bed. Ik loop naar de keuken en pak geen glas maar een emmer en vul het met water. Maar waar is de emmer? Ik zoek heel het huis af.
Oohja! Die heb ik gisteren gebruikt met de douche schoon maken. Ik doe de deur open. 'AAAAAAAH!' Ijskoud water valt op me! 'LOUIS WILLIAM TOMLINSON!' Ik ren naar het bed waar hij dubbel ligt van het lachen.
'Vind je dat cool?' vraag ik terwijl ik mijn armen in het bed pin. Hij knikt ja en rolt over waardoor hij boven me ligt. Ik zie in zijn ogen dat hij me wil gaan kietelen en spring snel onder hem uit. 'Dacht het niet!' Ik grinnik en loop terug naar de keuken.
'WAT IS ER GEBEURT?' vraagt Harry die binnen komt stormen. Hij kijkt me aan en z'n lippen vormen zich als een 'o'. 'Ik ga Louis 'heerlijke' thee maken.' Ik kook wat water en pak de smaak, rooibos. Whahaha dat zal heerlijk smaken met zout.
Als het water gekookt is giet ik het in de mok. 'Hoeveel?' vraag ik Harry. 'Haha 6, 6 thee-lepels.' 'Oehh duivels Harry! I like that!' Ik schep 6 lepels zout in de mok en loop er mee naar Louis. Tussendoor heb ik ook broodje gesmeerd en Jus d'orange ingeschonken, anders zie je het wel aankomen.
'Awhh ontbijtje op bed! Why?' vraagt Louis. 'Omdat ik van je hou.' Ik geef Louis een klein kusje op zijn wang en loop de kamer uit met een HELE GROTE grin.
In 3... 2... 1... 'IEUW!!! IK HEB WATER NODIG!! LEXY!!!!!!!!' Ik val op de grond en begin hard te lachen. 'PAYBACK! LOU!!' Harry en ik rennen snel het appartement uit.
'Ik miste de oude Lou! Dankje Lexy.' 'Graag gedaan Haz. Ik kon hem ook niet meer zo zien.'
'LEXY! GET YOU'RE LITTLE ASS HERE.' schreeuwt Louis. Ik loop naar Louis en zwaai naar Harry.
'Okay we staan kiet.' zegt Louis. 'Dit is misschien een rare vraag, maar denk je wel eens na over de toekomst?' vraagt Louis. Ik denk diep na, eigenlijk wel. 'Lexy denk hardop.' Ik denk nog één keer na voordat ik antwoord geef.
'Ja, tuurlijk. Ik denk erover na hoe we later samen zijn, of we uberhaupt dan nog samen zijn. Of we later gaan trouwen of we later kinden krijgen of we een gelukkig gezin zullen zijn.'
'Lexy, we zullen dit in de toekomst zien, maar onthoud, ik hou zielsveel van je en ik wil je nooit meer laten gaan.' Met dat gezegd te hebben drukt hij zijn lippen op de mijne.
__________________________________________________
Okay, ik heb besloten om geen epiloque meer te maken. Dus dat betekent dat dit het laatste hoofdstukje is! :'((( En het is een record dat ik zo snel update!
Het is zo snel voorbij gegaan als je zo terug kijkt en ik wil de lezers ook graag bedanken! Door jullie ben ik door gaan schrijven en niet halverwege gestopt! Thank you!
Vote/Comment/Fan?
xx Lissa
JE LEEST
Saving Me - LT
FanfictionLexy wordt gepest op school, ze woont met haar moeder in Whitby, een oostelijk plaatsje in Engeland. Als alles teveel wordt en haar moeder alleen maar op het werk is verhuist ze met haar 2 vriendinnen, Melody en Zoë, naar London. Als ze in hetzelfde...