Louis POV
Waarom? Waarom? Blijf ik maar herhalen terwijl ik uit het ziekenhuis ren. Ik wou vanavond tijdens onze date vragen of ze mee op tour wil.
Is het niet raar? Het ene moment praat je tegen degene waar je zielsveel van houdt en het andere moment weet diegene niet meer wie je bent. Zal ze alles nog herinneren? Ik blijf maar rennen en rennen.
Als mijn benen het na een tijdje niet meer volhouden, zak ik op de grond en begin heel hard te huilen. Ik verberg mijn gezicht in mijn handen. Ik voel een zacht tikje op mijn schouder.
Ik hoop dat het geen fan is, want daar heb ik nu echt geen zin in. Ik kijk op en zie Liam voor me staan. 'Lou? Lou?' Ik hoor Liam wel maar schrik omdat Lexy achter hem staat. Waarom is ze hier ook? Dit ben ik aan het verbeelden. 'LOUUUU!!!!' Hoor ik Liam nu schreeuwen. 'L-l-liam? Zie jij Lexy daar ook?' Ik wijs naar de plek waar ik haar zie.
'Ja Louis. Ik wou uit het ziekenhuis lopen toen Lexy me tegen hield. Van mij mocht ze niet mee en ik heb haar alles verteld, maar ze is dus toch me achterna gerend.' 'Lexy?' vraag ik als Liam een stap opzij zet. Ze loopt naar me toe en gaat naast me zitten. 'Sorry.' fluister ze.
'Ik weet wie je bent en dat ik je heb verteld wat er is gebeurd met mij een paar dagen geleden. Maar voor de rest weet ik niks meer.' legt ze uit.
'Jij kan er niks aan doen. Ik zal ervoor zorgen dat je alles weer weet.' Er rolt een traan over mijn wang. Waarom moet dit haar en mij overkomen? 'Maar Lexy?'
'Ja Lou?' Er rolt weer een traan over mijn wang, gewoon hoe ze Lou zegt. 'Uhm... We zouden vanavond dus eigenlijk een date hebben, en ik wou je dan vragen of je mee op tour wil. Dus misschien kan ik het beter nu vragen. Lexy, wil je mee op tour?' vraag ik twijfelend.
'Tuurlijk!' zegt ze blij en geeft me een knuffel. Ik hou haar stevig vast. Ik hoop dat ze het allemaal snel weer weet.
Lexy POV
Ik probeer me uit de sterke armen van Louis te wikkelen om in zijn ogen te kijken. We kijken elkaar aan. Ik zie verdiet in zijn ogen. 'Zullen we terug?' vraagt Liam. We staan zonder iets te zeggen op. Ik pak Louis' hand en zo lopen we hand in hand terug naar het ziekenhuis.
~2 weken later~
'Lou! Kan je helpen inpakken?' Mijn geheugen is nog steeds niet helemaal terug. Het laatste wat ik kan herinneren is het moment dat we koekjes gingen bakken en dat ik de jongens toen heb ontmoet. 'Tuurlijk Lex!' We zijn elkaar bijnamen gaan geven.
Louis komt de kamer binnen rennen. Hij stormt op we af om een knuffel te geven. Hij tilt me op waardoor we op de grond vallen. Ik voel mijn hoofd op de grond vallen. 'OMG! LEX?' Ik voel me wegdwarrelen als er een flits voorbij komt.
Ik zie alles weer voor me, Nando's, New York, ALLES! Ik voel dat iemand me schud, ik open mijnogen en zie de mooiste blauwe ogen die er zijn. 'Ooh god! Lexy gaa-' Ik laat hem niet meer verder praten en druk mijn lippen op de zijne.
'Je herinnert je het weer.' zegt Louis met een grijns nadat we onze zoen stopte. Ik knik ja. 'OMG, door de val?' vraagt Lou. 'Ja, ik denk het wel.' zeg ik blij en geef Louis een knuffel.
'Zullen we vanavond dan op date gaan? Aangezien dat 2 weken geleden mislukt is.' 'JA! En dit keer laat ik me niet op de grond vallen.' Ik kijk in Louis' ogen en we beginnen allebei te lachen.
'Hebben jullie het gezellig?' vraagt Zayn die binnenkomt lopen. Ik ren naar hem toe en geef hem een knuffel. 'Ik herinner alles weer.' fluister ik. 'OMG! Dat is super!' zegt Zayn blij. ''Maar ik ga me omkleden voor vanavond.' zeg ik. 'Dat ga ik ook doen.' zegt Zayn.
'Heb je ook een date?' vraag ik aan Zayn. 'Nee, vanavond hebben we feest. Omdat we weg gaan op tour. Weet je nog?' 'Oohja.' zeg ik getreurd. Ik hoopte op een leuk avondje met Louis.
'IK HEB EEN GOED IDEE!!' zegt Niall, als hij binnen komt lopen. 'Heb je afgeluisterd?' vraag ik lachend aan Niall. 'Ja.' zegt hij blozend. 'Maar wat is je idee?' vraag ik nieuwschierig.
'Als jij en Louis gewoon op date gaan vieren wij hier feest.' zegt Niall trots en blij. Ik kijk Louis blij aan en we knikken allebei ja. We staan op en lopen naar Niall. We geven hem allebei een knuffel. 'SUPER IDEE!' schreeuwen Lou en ik tegelijk.
'Haha, jullie lijken echt op elkaar.' zegt Niall lachend als Louis en ik weer terug gaan zitten. 'I know.' zeggen Louis en ik weer tegelijk, waardoor we in de lach schieten. 'Maar nu mogen jullie weg, want ik ga me omkleden.' Zayn en Niall staan op. Ze geven me snel een knuffel en lopen de kamer uit. Maar Louis, ja Louis blijft zitten.
'Mag ik blijven?' vraagt hij met puppyoogjes en een pruillipje. 'In je dromen!' zeg ik en duw hem uit de kamer. 'Tot zo!' roep ik nog
______________________________________________________________
Sorry, sorry, sorry! Ik heb gewoon serieus een week niet geupdate:$ Ik had het gewoon heel druk met school en ik heb nog steeds mijn mobiel niet terug, donderdag is mijn mobiel al 3 weken weg :(
Ik weet niet echt wat ik van dit hoofdstukje vind... Ik hoop dat het een goeie is?
Vote/Comment/Fan?
xx Lissa
JE LEEST
Saving Me - LT
FanfictionLexy wordt gepest op school, ze woont met haar moeder in Whitby, een oostelijk plaatsje in Engeland. Als alles teveel wordt en haar moeder alleen maar op het werk is verhuist ze met haar 2 vriendinnen, Melody en Zoë, naar London. Als ze in hetzelfde...