~Louis POV~
Ik wil vandaag iets speciaals doen voor Lexy, dus ik heb voor haar The Script gehuurd en een tafel gedekt naast het meer. 'Woow, Louis... Dit...' Ze kon niks anders zeggen want ik drukt mijn lippen tegen de hare aan, met op de achtergrond; This 〓 Love.
This is why we do it
This is worth the pain
This is why we fall down
And get back up again
This is where the heart lies
This is from above
Love is this, this is love
This is love
This is love
This is love
'Ik hou van je Lou!' zegt Lexy als we met onze voorhoofden tegen elkaar leunen. 'Ik hou ook van jou Lex! Voor altijd! Wat er ook gebeurt! Je bent mijn tweede helft en ik kan niet zonder je!' Ik meen alles wat ik zeg! Ik zie een traan rollen over Lexy's wang gevolgd door meerdere.
'Waarom huil je?' vraag ik. 'Louis, nog nooit, maar dan ook nog NOOIT heeft iemand zoeits liefs tegen mij gezegd. En ik wil je ook nooit meer kwijt!' Ze pakt mijn hand en samen lopen we naar het tafeltje.
We zitten nu tegenover elkaar. 'Ik heb ook nog een kadootje voor je, omdat je zo sterk bent gebleven.' zeg ik. Ik pak mijn doosje en geef het aan Lexy.
~Lexy POV~
Ik pak het doosje aan en open het. Maar... Maar dit is zo duur! 'Ja klopt! Maar je verdiend het!' zegt Louis. 'Zei ik dat hardop?' vraag ik verlegen. 'Jep!' zegt Louis grinnikend.
In mijn hand heb ik een zilver kettinkje met allemaal bedeltjes. Er hangen er 5 aan. Een L, een hartje, een grotere L met diamantjes, een ster en een voetbal met diamanten... Maar hoe? Hoe wist Louis dat ik van voetbal hou? Ik heb het al zolang niet meer gedaan en verberg het liever ook.
Ik was nooit welkom in mijn team... Waarom? Omdat ik de beste was. Ik was aanvoerder, ik had de meeste doelpunten terwijl ik als verdediger speelde.
'Hoe... Hoe weet... Hoe weet je dat ik van voetbal hou?' vraag ik nog steeds verward. 'Nou, ik heb het aan Melody gevraagd.' zegt Louis met een big smile. 'Awh dankje!' zeg ik en pak zijn hand.
Hij maakt kleine cirkels op mijn hand met zijn duim waardoor ik rustig wordt. Ik weet niet waarom maar het kalmeerd me, Louis kalmeerd me.
'Wil je wat te drinken?' vraagt Louis die een fles sinas pakt. 'Sinas?' vraag ik verbaasd. 'Ja, waarom niet?' zegt Louis lachend. 'Haha okay! Maar ik lust wel wat sinas.' Louis schenkt mijn glas vol.
~~~~~
We hebben het eten op en staan nu bij het meer te dansen. Louis steekt zijn duim op en er wordt Little Things gespeelt door THE SCRIPT!! The Script is gewoon awesome! Ik leg mijn hoofd op Louis' borst en luister naar zijn hart.
Zachtjes fluistert Louis mee op Little Things. Ik kijk hem aan waardoor ik verdwaald raak in die fel, zuivere blauwe ogen. De mooiste die ik ooit gezien heb.
Onze lippen elkaar weer maar niet voor lang want ik merk dat Louis me optilt waardoor we onze balans verliezen. We vallen samen in het meer zonder onze handen los te laten.
'HAHA Lou! Dat was niet zo slim!' zeg ik blij. 'Haha, lach maar!' zegt Louis sarcistisch. Ik spat met mijn handen water naar Louis waardoor Louis hetzelfde doet. 'Probeer me maar te pakken!' schreeuw ik naar Louis en ren uit het water.
Ik ren snel de bossen in en verstop me achter de bosjes. Ik zie Louis rond rennen om het meer. Na een tijdje zie ik hem niet meer. Ik loop stilletjes de bosjes uit, maar zonder succes. Ik voel twee sterke armen om me heen. Ik draai me om en voel gelijk Louis lippen tegen de mijne, nu zonder in het meer te vallen.
Ik voel dat mijn rug geduwd wordt tegen een boom. Ik sla mijn benen om Louis heupen en zoen hem met passie terug. 'Zullen we terug?' vraagt Louis als we allebei adem moeten halen.
'Ja.' zeg ik. Louis pakt mijn hand en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Vandaag was perfect Lou!' zeg ik. 'Mooizo!' zegt Louis blij.
~Volgende ochtend, nog steeds Lexy POV~
'Wakey wakey!' hoor ik iemand roepen. 'Uhh!' Kwam er raar uit mijn mond. 'Uhh?' Hoor ik de persoon naast me vragen. 'Dat betekent: GA WEG!' zeg ik geirriteerd. 'Maar...' Hoor ik nog een keer waardoor alles van gisteren terug kwam. Na het etentje zijn Louis en ik terug naar het appartement gegaan omdat vandaag DE tour begint. '... vandaag begint de tour!' maak ik Louis' zin af.
Ik open mijn ogen en zie een glimlachende Louis voor me. 'Ik sta al op!' zeg ik zuchtend. 'Eindelijk!' zegt Louis met een overwinnings dansje. 'You're crazy!' zeg ik wijzend naar Louis. 'That's why you love me!' zegt Louis en geeft een natte kus op mijn wang.
'IEUW! LOUIS!' zeg ik boos. 'Ik vlucht al!' zegt Louis en rent weg uit de kamer. Zo, rust! 'OPSTAAN!' Harry komt druk de kamer binnen lopen. Zuchtend laat ik m'n hoofd achterover op het kussen vallen. 'Ik sta al op!' zeg ik nu geirriteerd.
'JEEJ!' Roept Niall blij als hij de kamer in komt rennen. 'Niall straks va-' Ik kan m'n zin niet afmaken want Niall is al gevallen. Hij belant met zijn knie als eerste.
'NIALL! DOE VOORZICHTIG MET JE KNIE!' zeggen Liam en Zayn tegelijk die binnen komen stappen. 'Ja, ja!' zegt Niall die moeilijk omhoog komt. 'Waar is Louis?' vraag ik.
'Hier ben ik Kiddo!!' Kiddo? Seriously? 'Miste je me nou al?!' vraagt Louis die de kamer in komt lopen met een dienblad. Hij verwent me teveel! 'Ja! Ik heb je heel erg gemist!' zeg ik blij. Ik spring uit m'n bed en knipoog naar Liam die snel het dienblad over neemt.
Ik spring Louis om zijn nek en geef hem een dikke knuffel. Harry geeft ons een duw waardoor we op het bed vallen. Ik, bovenop Louis. 'Zullen we ze weg jagen?' fluistert Louis in mijn oor. 'Okay.' fluister ik terug.
Louis en ik drukken elkaars lippen tegen elkaar en horen allemaal 'Ieuws' en 'Get a room!' Ze rennen allemaal de kamer uit. We gaan allebei langs elkaar liggen en lachen ons kapot. Ik heb zelfs tranen in mijn ogen. 'That was fun!' zegt Louis. 'Zeker wel!'
_________________________________________________
Hoi! Heel erg bedankt voor de lieve reactie's!
In de volgende hoofdstukken komt de tour!! :D
Vote/Comment/Fan?
xx Lissa
JE LEEST
Saving Me - LT
FanfictionLexy wordt gepest op school, ze woont met haar moeder in Whitby, een oostelijk plaatsje in Engeland. Als alles teveel wordt en haar moeder alleen maar op het werk is verhuist ze met haar 2 vriendinnen, Melody en Zoë, naar London. Als ze in hetzelfde...