1

302 11 0
                                    

~VOLUMUL I~

Mira: aish iar am întârziat!

Yeosang: daca o ti tot asa o sa fi iar concediata

Mira: mersi Yeosang de încurajare!

Yeosang: ce am facut....?

Mira: nimic, eu am plecat!

Yeosang: bafta si ai grija sa nu fi concediata!

Mira: dada

Imi iau geanta, geaca si pantofii, urmând ca mai apoi să ies val vârtej pe usa casei. Este a 4 a oara cand întârzii. Lucreaz ca secretara la o firmă din seul, șeful este un om foarte prestigios, ceea ce ma face sa ma simt prost mai mereu când fac ceva gresit. Ajung in fata firmei, apoi imi fac curaj sa intru.

Șeful: KANG MIRA?

Mira:da domnule....

Șeful: sa stii ca esti concediata, du-te si strângeti lucrurile. Vei primi ultimul salariu si adio. Asa nu mai merge.

Mira: dar domnule va rog sa ma iert-

Șeful: nu Mira gata ai întârziat de 4 ori pana acum...gata...

Mira: da domnule....

Plec spre birou, imi strâng lucrurile, urmând ca apoi să plec acasa. Cu siguranta Yeosang imi va tine morala dar asta e.

Ajunsă în fața casei ma uit lung la usa de la intrare apoi imi fac curaj si intru. In fata usi ma astepta deja Yeosang. Părea supărat si totodata nervos.

Yeosang: nu ca si cum nu as lucra si eu doar ca imi este mila de tine văzând cu schimbi locurile de muncă într-una...

Mira: si este vina mea?

Yeosang: inteleg ca esti mai mică însă...

Mira: însă...?

Yeosang: nimic....

Mira: zi odată ce ai? Iar te-ai certat cu iubita ta?

Yeosang:nu doamne feri...motivul pentru care ai fost concediata este cauza întârzierii așa-i?

Mira: asa si?

Yeosang: post secretara? Marea Firmă din seul ii ok?

Mira: yeosang ce mama focului faci?

Yeosang: incerc sa iti gasesc loc de muncă, vreau ca azi sa fi împăcată

Mira: yeosang....

Yeosang: deci ii ok?

Mira: fie....

Yeosang: Azi esti ceremonia părinților noștri sper ca nu ai uitat?!

Mira: nu am cum sa uit....

Yeosang: bun....azi la 10 mergem la biserica, având in vedere ca esti deja îmbrăcată în negru putem merge nu?

Mira: yeosang....

Yeosang: hmm?

YEOSANG POV:

Azi se împlinesc 8 ani de la decesul părinților noștri. Am fost nevoit să o cresc pe Mira inca de la vârsta de 16 ani. Amândoi am suferit mult in urma plecării părinților la cer, însă împreună am trecut peste.

Anul asta aveam de gand sa ma căsătoresc, totuși am 26 de ani. Aveam de gand sa ii spun Mirei dupa ceremonie.

MIRA POV:

Părinții noștri au murit intru accident de mașină, lăsând în urmă 2 copii. Am crescut până acum cu fratele meu. Firma tatei a fost luată ca mostenire de Yeosang deci ne-am fost ușor sa ne întreținem. Azi urma să mergem la biserica pentru ceremonie, urmând ca mai apoi să mă pregătesc pentru noul post.

Imi iau paltonul negru apoi împreună cu Yeosang plecam spre biserica. In fata bisericii se aflau multimea de rude si totodata iubita lui Yeosang.

Intrăm în biserica, asteptam ca preotul sa tina slujba, urmând ca mai apoi să luăm masă asa cum se cuvine.

Seara venise repede. Aveam de gand sa il intreb pe Yeosang despre noul post de muncă, însă el mi-o luase inainte.

Yeosang: Mira, am doua vești...

Mira: hmm? Spune.

Yeosang:maine pe ora 12:00 sa fi la firma ca sa poti fi angajată.

Mira: asa repede?

Yeosang: bucurate si taci

Mira:de când ai devenit asa rau?

Yeosang: de când ai împlinit 18 ani, nebuno

Mira: 야 개새끼야 (autor: 야 개새끼야 - ya nesimtitule/ticălos)

Yeosang: mai usor surioara!

Mira: si a doua veste?!

Yeosang: anul acesta am sa ma căsătoresc!

Mira: ce?

Yeosang: inteleg ca esti învățată acum sa fi mai mereu cu mine si sa râdem cat ne tin plămânii, însă crede-ma incep sa îmbătrînesc, am deja 26 ani Mira....

Mira: yeosang...dar eu....

Yeosang: recunosc te-am crescut până la 23 de ani, acum trebuie să te descurci si singura, nu voi fi mereu cu tine...

Mira: dar esti bine si daca nu esti căsătorit....

Yeosang: nu pot trăi toată viața singur, va trebui să devin tata si multe

Mira: bine, doar asta nu inseamna ca nu vei mai veni in vizita...sau ca nu vei mai vorbi cu mine!

Yeosang: de unde scoti atatea prosti? Nu am cum sa imi uita surioara! Acum vino sa manânci apoi să te pui la somn ca sa ajungi maine la timp.

Mira: Si sa nu întârzii..

Yeosang: normal!

Ne așezăm la masă urmând să luăm cina, ca mai apoi să trag un pui se somn până mâine la amiază.

____________________________________

Scuzati greșelile gramaticale!

~Their fate~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum