10

115 9 0
                                    


A DOUA ZI

Din nou nu puteam sa dorm! Desi ma culcasem tarziu, somnul nu are sa tina cu mine. M-am trezit la ora 4:30, iar orarul incepe deobicei la 9:00. Decid sa ma ridic, sa fac un dus lung, apoi să imi îmbrac ținuta.

Se făcuse ora 5:30. La ora asta nu ii nimeni la firma. Însă imi adusem aminte ca mai rămase actele de ieri necompletate. Sar din nou peste micul dejun, urmând să plec spre firma.

Ajung într-un final in fata usii imense. Deschid usa, plecând spre biroul meu. Primul lucru: trebuia sa verific orarul de azi pentru Tae. Al doilea lucru: sa termin de completat actele. Iar al treilea: sa le semneze Tae. Cam asta ar fi munca pe azi, asta daca nu primesc alte acte.

Timpul trecea, iar colegi de munca inca nu apar. Verific ceasul si observ ca este 9:30. Oare am încurcat zilele? Era vineri azi. De ce vin asa tarziu?

Trece si cealalta jumatate de ora, însă numai atunci incep sa apara unul cate unul. Ce mama focul fac ei la ora asta aci? Nu trebuiau să fie la ora 9 aci?

Haneul: oh Mira? Cum de ai ajuns iar asa repede?

Mira: nu trebuia sa fiti aici la 9?

Baekhyun: este vineri azi. Vinerea mereu venim cu o oră mai târziu.

Mira: oh...Am inteles!

La scurt timp apare si Tae. Il salut politicos, urmând să îi duc orarul si actele de semnat. Înainte de a pleca una dintre colege imi așează pe masa de birou o cutie plina de acte.

??: poti sa termini de completat asta?

Mira: da, dar dupa ce duc orarul la Domnul kim.

??: il duc eu.

Mira: dar...

Nu apuc sa termin ca fata aceea, imi luase deja actele din mana. De parca eu eram secretara nu ea. No in fine. Încep a completa actele. Erau chiar multe. Apai sa începem: compartiment resurse umane, apoi compartiment materii prime și tot asa pana la un moment dat cand colegi din firma incep sa se agite. Ce s-a mai întâmplat iar? O fi venit femeia agresiva din nou? Dar stai este în arest, de ce s-ar agita atâta?!

________________________________________

Scuzati greșelile gramaticale!

~Their fate~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum