SUNMIN POV:
Sunmin: CUM ADICA NU AI REUSIT SA II INJECTEZI ÎNTREAGA SOLUȚIE? HA? CUM?
??: Imi cer iertare!
Sunmin: TU OM BUN DE NIMIC. AISH..... CUM? CUUUM? EA TREBUIE SA MOARA, TREBUIE SA DISPARĂ INTELEGI? ESTE DOAR O PACOSTE.
??: Imi pare rau!
Sunmin: DOAR TACI OM BUN DE NIMIC.
??:macar de nu m-ati mai jigni, nu aveam de unde sa stiu ca va reveni inapoi in salon.
Sunmin: INCA MAI COMENTEZI? AISH, CUM ITI PERMIȚI? HA?
??: iertare!
Sunmin: ÎNCETEAZĂ CU ATATA IERTARE. SPUNE-MI UNDE MAMA FOCULUI AU DUS-O?
??: Cloud9.....
Sunmin: era de așteptat. Ce nu ar face Taehyung pentru ea. Ha....degustător.....
??: pot sa ma retrag? Am familie care ma asteapta.
Sunmin: auzi la el, familie....hahaha. Draga asa zisa ta familie nu mai exista.
??: c-cum?
Sunmin: am spus că dacă o omori PE ACEEA FEMEIE, ACEA FIINTA INSUPORTABILĂ, FAMILIA TA VA TRĂI FERICITA, dar tu nu.....AI LASAT-O IN VIATA.....asa ca gata cu familia.
??: DE CE DRACU MI-AI OMORAT FAMILIA NEMERNICA NAIBI......
Sunmin: Ha....inca mai ai glas, nu prea curând......
??: BLESTEMATA SA FI PENTRU CEEA CE AI FACUT.....SA MORI IN CHINURI FEMEIA DRACULUI.....
Sunmin: Ha...multumesc de susținere.....ADIO.....
Urăsc sa stiu ca aceea ființă inca mai traieste. Trebuie cu orice preț să o ucid, la fel si pe fratele ei.....sunt doar niste carpe cu care voi sterge sângele lăsat în urmă mea.
AUTORUL POV:
In timp ce Sunmin isi făcea planuri cum sa intre in Cloud9, Mira se zbate între viata si moarte. Era conectată la aparate, în timp ce medicii, parteneri ai firmei lui Taehyung, incerca din răsputeri să îi extragă din corp aceea soluție injectata acum o oră.
Desigur, nu toata lumea din firma poate intra in Cloud9, ceea ce o împiedică pe Sunmin in planurile ei. Yeosang era singurul care primise cardul/codul cu care putea accesa Cloud9. Era stresat si totodata supărat pe acțiunile lui Taehyung. Il înțelegea, o iubea, rar sunt oameni care ar face orice pentru persoana iubita, însă a tine o persona aproape moartă într-o cameră cu securitate maxima si lipsita de medici ii se părea prea absurd, prea de tot.
Nu se putea împotrivi, orice spune, Taehyung preferă să nu il asculte. Avea incredere in mica echipă de medici ca o vor salva.
Yeosang: Taehyung, înțelege este o prostie.
Jin:a trecut doua ore si inca nu au reusit sa extragă substanța din corpul Mirei.
Hoseok: macar ne asculți?
Tae: Mira va fi bine.
Yeosang: Cum poti fi asa linistit? Sa stai atat de lejer?
Tae: YEOSANG TI SE PARE CA SUNT LINISTIT? SAU CA STAU LEJER? HA? CE VROIAI SA FAC? SA O LAS ACOLO SI SA ASTEPT ALT PLAN A LUI SUNMIN? INTELEGE O IUBESC PREA MULT CA SA O PIERD. NU POT PERMITE CA O PERSONA BLESTEMATA SA IMI OMOARE IN PRIMUL RAND IUBITA SI TOTODATA PRIETENII SI FAMILIA. INTELEGE ODATA PENTRU NUMELE LUI DUMNEZEU.
RM: Taehyung, iti intelegem durerea însă nu pot spune ca pare a fi corect ceea ce ai facut.
Jimin: lăsând vorba la o parte, vine medicul..... (nebăgare de seamănă din partea lor) BA FRAIERILOR VINE MEDICUL VOI CE DRAC FACETI?
Tae: ho nebun pitic calmează-te am văzut si noi....
Jimin: aha....cică nebun pitic.
Jin: fi atent pitic nebun, daca nu te liniștești....
RM: te linistim noi....
Yeosang: poate va dau afara pe toti trei.....
In timp ce ei se certau, Taehyung înaintează spre usa imensă a camerii încercând ca afle rezultatele stării de sănătate a Mirei.
Tae: cum se simte Mira?
Doctor: am reusit sa extragem substanță din corp însă nu pot spera ca este in totalitate extrasă. Starea ei de sănătate este buna, în scurt timp ar trebui să se trezească.
Yeosang: pot aparea alte simptome datorită acelei substanțe?
Doctor: nu pot spune nimic. Trebuie să vedem cum se comporta corpul dupa ce se trezește.
Tae: multumim pentru informare.
Doctor: cu mare drag, Taehyung. Era sa uit, aveti grija cu Sunmin. Va incerca cu orice preț să intre în Cloud9.
RM: de asta mă ocup eu personal.
Doctor: ma bucur!
______________________________________________
Hello everyone!
Stiu am lipsit cam mult, însă am postat un nou capitol, sper sa va placa!
Lectura plăcută!
CITEȘTI
~Their fate~
FanfictionDupă ce Mira isi pierduse părinți într-un accident de mașină, a crescut alaturi de fratele său mai mare Yeosang. Odată ce ajunge secretara la firma marelui Kim, problemele și necazurile vor apărea și vor deveni din ce în ce mai intense și dureroase...