TAE POV:
Am rămas surprins de faptele Mirei. Nu ma asteptam sa imi ofere o mica îmbrățișare. Chiar aveam nevoie de una. Timp de câteva minute stam îmbrățișati, în timp in care imi fac curaj, sa ii spun ce simt.
Tae: Mira? Poate este prea brusc, însă....
Pe usa salonului intra un medic, astfel ma făcuse a ma opri din a vorbi.
Medic: puteti sa așteptați afara până ii dau medicamentele?
Tae: Desigur. Mira ma întorc dupa.
Mira: bine.
Yeosang, Seonghwa si Hoseok așteptau afara, iar când ma văzuse parca inlemnise.
Tae: ce s-a întâmplat?
Hwa: doar nu ai dezamajit-o pe Mira ca te omor.
Tae: nu doamne fereste, a venit medicul sa ii de-a pastilele.
All: MEDIC?
Hwa: medicul ala cu halatul alb, si parca purta peruca si masca?
Tae: da.
Imi luase nici bine doua secunde ca deja începuse a alerga spre salonul Mirei. Acel medic era unul din oamenii lui Sunmin. În timp ce alergam micile strigăte ale Mirei se făcuse auzite.
Dau buzna în salon, iar imaginea din fata mea, ma făcuse sa o iau razna. Asa zisul medic era peste Mira, tinand-o de gura, iar cu cealaltă mana injecta o soluție in perfuzie Mirei.
Tae: MIRAAAA
Fără a mai sta pe gânduri m-am repezit asupra acelui individ. Nu aveam sa il las in viata. Nici Yeosang, Seonghwa si Hoseok nu întârzie să apară,cu paza in urma lor.
Tae: tu, om nenorocit....
Mira zăcea parca fără viata, iar pielea începu a se albi. Nici nu am apucat sa ii spun cat de mult o iubesc si ea moare aici lângă mine. Un echipaj medical sosește într-un final, cu speranța că vor putea sa o readucă la viață.
Tae: Mira.....
Yeosang: MIRAAAAA NUUU FA ASTA
Yeosang era si el aproape leșinat, văzându-si sora mai alba ca varul, pe patul de moarte. Ii inteleg durerea, însă nu voi lasa lucrurile asa. O voi duce in Cloud9, acolo voi avea grija de ea, va fi mai in siguranta.
Aparatele incep iar a scoate sunete ciudate, dând semn ca Mira nu mai are mult de trăit. Medicii incep a se agita, în speranța de a o putea salva insa corpul Mirei stătea fără viata aici in fata noastra.
Saturat de situație, dau medicii la o parte, urmând să o iau stil mireasă și să o duc in Cloud9. Vreau sa fie lângă mine, nu departe.
Yeosang: ai înnebunit ce ai de gând să faci? MIRA MOARE SI TU.....TU?
Tae: o duc in Cloud9 acolo voi avea grija de ea.
Yeosang: ACUM VEI AVEA GRIJA DE EA? MOARE IN MAINILE TALE NU VEZI, TU NENOROCITULE.
Tae: iti promit ca o voi aduce la tine in viata, promit!
Ii las pe poti in urma, începând a alerga spre masina. Tot ce conta era ca Mira sa reziste si sa poata reveni pe picioarele ei.
Tae: Mira.....iartă-mă. Nu pleca, te voi salva, promit!
Apas pedala de accelerație, urmând ca în scurt timp să ajung la firma. Încep a alerga cu Mira in brate până in Cloud9 nu inainte de a anunța echipajul de prim ajutor din firma. Întreaga firma se uita la mine ca la felul 13 dar nu dădeam importanta, Mira sa fie bine.
Ajung in Cloud9, unde Mira este preluată, urmând să îi se ofere primul ajutor.
Tae: Mira, te rog rezista, te voi salva.
______________________________
Scuzati greșelile gramaticale!!!
CITEȘTI
~Their fate~
FanfictionDupă ce Mira isi pierduse părinți într-un accident de mașină, a crescut alaturi de fratele său mai mare Yeosang. Odată ce ajunge secretara la firma marelui Kim, problemele și necazurile vor apărea și vor deveni din ce în ce mai intense și dureroase...