AUTORUL POV:
Timpul trecea, iar planul a fost deja construit. Sper norocul lor, cu ajutorul lui Niki, Sunmin nu a înțeles planul având nevoie de traducător ceea ce nu era disponibil pentru moment.
Trecuse mai bine de 3 zile de când Sunmin nu mai ataca, parca intrase în pământ. Hana si Yeosang isi făcuse si ei planuri pentru venirea pe lumea a celui mic. Era o fericire mare pentru ei.
Mira se mutase la Taehyung pentru a fi in siguranta, iar înțelegerile dintre ei au devenit din ce in ce mai de ne descris. Micile atingeti sau chiar săruturile scurte pe obraz sau chiar buze ii face pe cei doi îndrăgostiți sa para un cuplu mult mai ciudat fata de cei din zilele noastre. Dar lor le plăcea, nu aveau nimic impotriva. Doar spera ca intr-o zi toată nebunia aceasta sa se termine, iar ei sa trăiască fericiti.
Nishimura Riki. Este unul dintre angajații de top ai firmei. Un prieten deosebit, si un frate rar întâlnit. Deși lumea ii spune japonezul urat, multe fete s-au dat pe lângă el, însă acesta avea ochii doar pentru iubita lui. Avuse o iubita deosebit de frumoasa, de naționalitate străină fata de a lui. Nu, nu va gânditi la coreea, era o fata venită din europa. Momentul întâlnirii si motivul care i-a atras sa se iubesca nespus doar ei il stiu.
Totul era ca in basmele citite de bunicii copiilor când ii ducea la culcare. Pana într-o zi, când fosta soție a faimosului Kim Taehyung, a ucis-o cu sânge rece chiar in fata sa. Au fost momente de trauma si durere, pierderea persoanei iubite, l-a destrămat. Jurase inca de pe atunci ca nu va mai iubi vreodata asa cum o iubire pe ea, fata inimi sale.
Era miez de zi, iar cele două cumnate erau pornite a pleca spre mall pentru a cumpăra necesarul celui mic.
Hana: Yeosang, noi plecam.
Yeosang: desigur doar aveti grija, sunați daca se intampla ceva.
Mira: desigur.
Acestea pornira, urmând să hoinareasca întreg mall-ul până se vor hotara. Uitasem sa mentionez, era o vreme ce bătea a toamnă târzie, ceea ce înseamnă că seara se lasa mult mai repede. Însă cele două cumnate se pare ca uitase de grija.
Sunmin in schimb se pregătise in a-si pune planul in aplicare. Da, acum pare a fi momentul perfect. Două ținte deodată. Era un noroc pentru ea, mai exact ziua perfecta.
MIRA POV:
Era trecut de ora 7:30. Dacă va gânditi ce am facut atata...ei bine am hoinarit cam multe magazine, am stat si noi ca fetele la o cafea. Ceva normal nu? Însă uitasem de grija.
Hana: hai sa plecam acasa este cam tarziu...se vor îngrijora.
Mira: desigur. Sa mergem.
Iesim din cafenea, urmând să plecăm spre casă. Aveam de gand sa plec la Yeosang acasa, apoi să îl sun pe Tae sa vina sa ma ia. Nu ar fi o idee rea. Mergem noi liniștite până deodată simt cum cineva parca ne-ar urmări.
Mira: Hana, am impresia ca cineva ne urmărește.
Hana: acelaș lucru as spune si eu. Hai sa ii sunăm pe băieți, poate vor ajunge la timp.
Mira: desigur.
Imi scot telefonul din buzunar, apoi îl apelez pe Taehyung. In timp ce ma uitam in agenta telefonului pentru al contacta pe Tae, cineva ne pune o batistă in zona gurii. Avea un miros puternic, greu de suportat, urmând ca mai apoi să văd totul negru.
Tae: alo, Mira? Mira ce s-a întâmplat? Alo? Răspunde Mira?
AUTORUL POV:
Degeaba, era prea târziu. Fetele au fost deja răpite, au cazut in plasa lui Sunmin. Cale de scăpare nu mai este, doar puterea legii sau moarte le mai poate ajuta. Cat despre băieți. Erau agitati la culme, îngrijorați si chiar nu stiau ce sa faca. Singura soluție era sa astepte ziua, urmând ca a doua zi să se împărta in perechi si sa înceapă cautare.
CITEȘTI
~Their fate~
FanficDupă ce Mira isi pierduse părinți într-un accident de mașină, a crescut alaturi de fratele său mai mare Yeosang. Odată ce ajunge secretara la firma marelui Kim, problemele și necazurile vor apărea și vor deveni din ce în ce mai intense și dureroase...