TAEHYUNG POV:
Ca sa nu transmit vreun sentiment neplăcut decid să îi indrum chiar eu pe invitatii veniti chiar din Tokyo. Puteam spune că azi chiar eram fericit având în vedere că de dimineata Mira imi luminase ziua. Ii salut politicos pentru ultima dată pe invitatii apoi aveam de gand sa plec împreună cu Mira spre Cloud 9.
Mergeam cu zâmbetul pe buze spre scările care duceau spre primul etaj, însă acesta dispare când văd cum Mira se rostogolește pe scări. In spatele ei Sunmin râdea diabolic, începând mai apoi să aplaude.
In acel moment mintea mea parca isi luase concediu, însă după câteva secunde incep a alerga speriat spre Mira, care acum zăcea pe podea, iar sângele începea a se scurge încetul cu încetul.
Tae: MIRA
Hoseok: ce doam-MIRAAA
Tae: Hoseok cheamă ambulanța nu mai astepta.....Mira moare.....
Sunmin: Tae las-o, esti căsătorit ce iti pasa de ea? Ai un copil.....
Jin: tu javra dracului.....
Sunmin: ce? Nu am facut nimic...
Baekhyun: tu ai împins-o pe scări....
Sunmin: Tae, vin-o nu trebuie să îi asculți.....nu inteleg ce te tot ti dupa ea....
Tae: PENTRU CA O IUBESC ACUM INTELEGI....MISCA.
Toti din firma rămase gura casca, însă in acel moment chiar nu imi pasa de ce gandesc ei. Ambulanța ajunge într-un final, urmând să o duca pe Mira de urgență la spital.
Dau fuga in birou pentru a-mi lua paltonul, plecând mai apoi la spital. Ajunsem odată cu ambulanța, astfel putând să văd cum o duc in sala de operație. Dacă știam că se va intampla o asa nenorocire o luam cu mine de mână sa ii îndrumăm pe invitatii. Parca spusese Yeosang sa am grija de ea, si uita ce am facut.
Datorită stresului care puse stăpânire pe mine, uitasem sa il sun pe Yeosang sa il anunt de cele întâmplate, însă se pare ca Hoseok o luase inainte. Il vad alegând spre sala de operație. Era îngrijorat si totodata speriat.
Yeosang: Taehyung? Mira? Ce mama focului ai facut?
Tae: Yeosang....
In spatele lui apare o fata, cam de varsta lui, încercând să îl liniștească. Nici Hoseok împreună cu băieții nu întârzie să apară. Erau si ei la fel de îngrijorați si speriati de cele întâmplate.
Yeosang: Tae spunem ce s-a întâmplat? De ce Mira? Ha?
Tae: tocmai ce se terminase ședință, avusem invitați din Tokyo, iar ca sa nu exprim un sentiment neplăcut i-am îndrumat eu.
Jin: Mira rămase în urma să strângă actele
Hoseok: deoarece liftul era plin a coborât scările...
Tae: însă....cand m-am intors sa o iau sa plecam spre Cloud 9 această deja se rostogolea pe scări
Jin: Sunmin râdea diabolic in urma sa
Yeosang: era de bănuit, însă tu nemernicule ti-am spus să ai grija de ea. Eu vreau sa te scap din mâinile lui Sunmin dar mai mult ma încurci
Tae: Yeosang, nu am vrut sa se intample asta....este numai vina mea recunosc, însă....
??: Yeosang, înțelege acea Sunmin nu se va opri până nu o va omora pe Mira.
Yeosang: stiu...insa trebuie sa fac ceva nu se mai poate
O liniște deplină se lasa printre noi, dar este întreruptă de usile sălii de operație. In fata noastra apare un doctor cu o privire mai putin încântătoare.
Yeosang: doctore? Mira?
Dc: operația a decurs bine....insa va trebui să o ținem sub supraveghere medicală.
??: d-de ce?
Dc: datorită căderii aceasta a suferit mai multe lovituri in zona capului, nu pot promite că își va aminti de realitate sau daca se va mai trezi.
Tae: este posibil sa n-nu se mai trezească?
Dc: da...
Yeosang: m-multumim!
Mira nu se va mai trezi? Sau nu o sa isi mai aduca aminte de mine, de noi? De Yeosang si restul. Oh doamne. Mira este dusă în salon, iar parca nervi puse stăpânire pe mine când văzusem acele aparate aflate în jurul ei. Ma simt extrem de vinovat, deoarece nu am luat-o cu mine.
Tae: Yeosang....permite-mi 10 minute sa plec până la firma sa anulez tot apoi ma voi intoarce.
Yeosang: Tae voi sta eu cu ea, daca ei ședințe du-te.
Tae: nu voi anula totul pe maine sau saptamana viitoare. Ma întorc repede.
Nu puteam sta si privi cum Mira se zbate între viata si moarte. Doream sa fie Sunmin in locul Mirei. Urc in masina apoi plec spre firma. Aveam de gand sa ii dau o mica "lectie" aceste nenorocite.
Ajuns la firma, toti angajatii se uita la mine si incep a-mi pune întrebări cum se simte Mira. Nu le-am dat importanta, urmând ca mai apoi sa dau buzna în birou.
Asa cum m-am gandit, Sunmin era aici. Nervii puse deja stăpânire pe mine, iar singurul lucru la care ma gândeam era cum pot să omor aceea ființă care acum stătea în fata mea si râdea.
Ajung in dreptul ei, iar datorită nervilor care puse stăpânire pe mine o trântesc de perete urmând ca mai apoi să îmi duc mana spre gâtul ei. O vroiam moartă, o astfel de persona nu merita sa trăiască.
Tae: te-am avertizat. Dacă te atingi de ea, te omor cu mana mea nu? HA? VORBESTE JAVRA DRACULUI. ACUM MORI, MORI IN CHINURI.
________________________________
Scuzati greșelile gramaticale!
CITEȘTI
~Their fate~
FanfictionDupă ce Mira isi pierduse părinți într-un accident de mașină, a crescut alaturi de fratele său mai mare Yeosang. Odată ce ajunge secretara la firma marelui Kim, problemele și necazurile vor apărea și vor deveni din ce în ce mai intense și dureroase...