5

141 5 0
                                    

Hwa: trezeste-te ca o sunat Yeosang....

Hwa: seen....

Mira: om bun nu vezi ca dorm?

Hwa: mira este ora 12 dupa amiaza...

Mira: ceee?

Sar ca arsa din pat, verifica ceasul si observ ca Seonghwa chiar avea dreptate. Il dau afara din camera fără să bag de seamă cele spuse de Seonghwa. Alerg agitată prin camera, alegandu-mi ținută.

Cobor in sufragerie, unde Seonghwa se plimba agitat dintr-o parte in alta.

Mira: ce?

Hwa: iti dai seama ca ai întârziat?

Mira: doar taci bine, am plecat bye

Hwa: bye!

Alerg cat ma tin picioarele, iar după 20 de minute am ajuns. Frică ca voi fi iar concediata nu imi da imi da pace. Imi las lucrurile in birou apoi plec spre cel al șefului. Bat la usa apoi aud un intra.

Mira: va rog sa ma scuzati de intarziere, am adormit, promit ca nu se va mai întâmpla. Va rog mai dati-mi o sansa!

In timp ce imi ceream scuze, Tae incepe sa rada.

Tae: mira e in regula! Nu este nici o problemă!

Mira: oh....

Tae: ceva important pe azi?

Mira: nu domnule!

Tae: poti sa nu mai imi zici domnule!? Zi-mi Tae, sau Taehyung.

Mira: oh...bine...

Dau sa ies din birou pentru a imi continuă treaba din birou când Tae ma opreste!

Tae: Mira....

Mira: da?

Tae: azi va veni soția mea....

Mira: am inteles....

De ce mereu când aud de aceea femeie parca totul devine trist. Poate ca am 23 de ani si inca nu am iubit. Nici eu nu stiu ce am.

Tae: Mira...

Mira: da?!

Tae: sa ai grija de tine!

Mira: desigur....multumesc de grija

Ce avea să însemne asta? De ce sa am grija de mine? Nu ii dau importanta, si imi continui treaba din birou. La un moment dat doi dintre colegii de serviciu vin la biroul meu pentru a-mi spune ceva!

Haneul: mira?

Mira: da?

Baekhyun: ai vazut ce se intampla la parter?

Mira: ha? Ce?

Haneul: nebuna aia iar face scandal!

Mira: oh...femeia agresiva?

Baekhyun: oh...nu cred ca asa porecla i-ai pus.

Mira: oh ba da. La cate palme am primit de la ea...pfuu

Haneul: apropo ii pauza, veniti la o cafea sau ceva?

Mira/Baekhyun:suna bine.

Mergem impreuna la cafeneaua firmei, bineînțeles că trebuia sa trecem pe lângă întreaga scenă a vedetei firmei, femeia agresiva. Fiecare isi ia cafeaua, apoi decidem sa plecam la terasa.
In drum spre terasa, femeia agresiva se repezi la mine. Tot ceea ce gândeam in momentul ala, era cum naiba sa scap de ea?!

Sunmin: tu nesimțit-o mi-ai distrus familia. Rușine să îți fie!

Dau sa ii raspund acuzațiilor facute de ea la adresa mea dar o voce familiară ma face sa ma opresc din a începe discuția.

Yeosang: ai face bine să încetezi doamna Sunmin!

Sunmin: oh Yeosang....ce vizită plăcută...

Ăștia doi de unde se cunosc? De parca trebuia sa vina peste două săptămâni nu a doua zi. O grămadă de întrebări referitoare la cei doi imi străbat întreg gândul.

Yeosang: uita cum sta treaba, ea nu are nici o vina, ci tu ai fost cea care s-a băgat în familia noastră.

Sunmin: ha? Cum asa?

Yeosang: nu te preface ca nu stii

Sunmin: nu stiu despre ce vorbesti! Ce tampeni ai mai găsit?! Ha!? Sa aud...

Tae: ce mama focului ai mai făcut femeie? De ce te-ai băgat în familia Kang?

Sunmin: dar nu am facut nimic...ce nu înțelegi, aberează nu vezi

Stau de aproape jumate de ora si ii privesc neînțelegând ceea ce vrea sa zica Yeosang. Decid la un moment dat sa merg lângă ei si sa ii intreb de situație.

Mira: Yeosang, ce mama focului faci?

Yeosang: tu taci si asculta, ai face bine să îți păstrezi calmul. 

Mira: ha?

Nu mai inteleg nimic. Acum adică sa îmi păstrez calmul? Ce are sa însemne?Cu cateva momente in urma Sunmin era toată vina. Ce dracu se intampla?

Mira: sa imi spuna cineva ce se intampla, va rog!

Sunmin: tu sa taci sau iti dau una!

Yeosang: mai încet....calm...

Tae: deci daca nu vorbesti ce dracu ai facut cu familia Kang jur ca aci te strâng de gât. Ii fi tu mai in varsta decat mine dar nu imi pasa.

Yeosang:iartă-mă dar cati ani ai Tae?

Tae: 24 da asta nu conteaza!

Mira: yeosang....

In spatele lui Yeosang veni un echipaj de la poliție și jandarmerie. Ce mama focului ai facut Yeosang!?

Mira: ce ai facut Yeosang? Ce cauta ei aici?

Tae: de ce ai adus poliția si jandarmeria in firma mea?

Poliția: doamna Kim Sunmin?

Sunmin: eu sunt...

Poliția: sunteti acuzată de ucidere!

Tae: poftim?

_______________________________________

Scuzati greșelile gramaticale!

~Their fate~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum