MIRA POV:
Tinerii soți plecaseră in a lor lună de miere, eu am revenit pe ale mele picioare si tot lumea mea este pe dos. Revenisem la postul de secretara, iar pe surprinderea mea femeia agresiva nu isi făcuse apariția inca. Parca intrase în pământ, doar sa nu acționeze de undeva, doamne....
Stand la biroul meu, vad deodată unul dintre portari ducând un plic de culoare maro-deschis, urmând ca mai apoi să se întoarcă în al lui loc. Nici nu trecu mult ca Tae apare fericit in fata mea.
Tae: am primit actele de divorț din partea lui Sunmin.
Cum bănuiam, Sunmin sta ascunsă iar când vom fi mai fericiti si mai împliniți va acționa ruinandu-ne viețile.
Mira: felicitări, ai reusit sa scapi de ghinionul copilăriei mele.
Tae: ceea ce înseamnă că sunt liber sa te iubesc?!
Mira:aish, Tae....serios....parca il vad pe mingi când te apuca copilăria.
Tae: oh mira, doar sti-
Mira: Tae, as minti daca as spune ca nu am sentimente însă, nu pot până nu o vad pe Sunmin moartă, înțelegi?
Tae: o vom învinge amândoi promit.
AUTORUL POV:
Cu timpul Mira ii acceptase sentimentele lui Taehyung ceea ce îi făcuse sa fie si mai apropiati. Lună de miere a celor doi soți începuse a lua sfârșit. Mai erau 2 zile până la sosirea lor în Seul urmând sa isi continue a lor viata.
După o zi obositoare de la munca Mira pleca spre apartamentul ei unde acum doua luni stătea împreună cu Yeosang. Ajunsa in capătul scărilor de la etajul 3 putu vedea de la depărtare ca ceva nu este in regula. Usa apartamentului era deschisă,mai bine spus forțată să fie deschisă. Teama o cuprinse imediat, însă nu avuse curajul de a intra in apartament.
Singurul care era treaz la ora aceea era Taehyung. Fără ezitare il suna cu speranța că o va putea ajuta.
MIRA POV:
Tocmai ce terminasem si ultimele acte de semnat, stând cu gândul că voi putea ajunge acasa si sa ma pun la somn, eram extrem de obosită.
Taehyung rămase inca putin la firma, astfel eu luam taxi-ul si plecând acasa. Deoarece liftul era stricat de câteva zile, am fost nevoită să folosesc scările până la etajul trei.
Usa apartamentului era deschisă, ceea ce eu nu lăsasem inainte sa plec dimineata. Frica puse stăpânire pe mine, iar gândul că Sunmin ar putea face ceva nebunesc ma îngrijorează.
Imi adusem aminte de Taehyung, el este singura persoana trează si care sper ca va putea ajunge până aici.
CONV TEL:
Tae: Mira?
Mira: Tae?....
Tae: Mira ce s-a întâmplat?
Mira; usa de la apartamentul meu este deschisă, mai bine spus a fost forțată să se deschidă.
Tae: esti sigura ca nu ai lasat tu usa deschisa?
Mira: Tae....eu n-nu l-l-as u-usa deschisa n-nicio-odata.
Tae: Mira ce-i cu tine?
Mira: S-Sunmin....
Tae: CEEE? Mira? Mira ma auzi? Răspunde? AISH....
AUTORUL POV:
Mira avea de bănuit, știa inca de la inceput ca Sunmin sta ascunsă urmând ca mai apoi cand viata lor este mult mai buna ea sa actioneze comisand crime.
Acum Sunmin era in fata ei, râdea ca ultima nebuna. Asteptara prea mult timp pentru a putea acționa însă asta nu o împiedică să o omoare pe Mira. In timp ce Sunmin se apropie încetul cu încetul spre Mira, Taehyung isi făcuse apariția, strigând inca din capătul scărilor. Într-o fracțiune de secundă Sunmin se făcu nevăzută, lasand-o pe Mira speriată in fata scărilor.
__________________________
Scuzati greșelile gramaticale!
CITEȘTI
~Their fate~
FanficDupă ce Mira isi pierduse părinți într-un accident de mașină, a crescut alaturi de fratele său mai mare Yeosang. Odată ce ajunge secretara la firma marelui Kim, problemele și necazurile vor apărea și vor deveni din ce în ce mai intense și dureroase...