TAEHYUNG POV:
Tae: cum se simte Mira?
Yeosang: cum sa se simtă Tae? Nu spune nimic, sta in patul ala blestemat.
Hwa: Yeosang iti inteleg durerea. Toti suntem tristi, stiind ca ieri zâmbeai si radeai in hohote alaturi de ea, iar acum este acolo.
Tae: pot sa o vad.
Yeosang: Desigur.
Intru in salonul Mireai, iar mici lacrimi imi dau târcoale. Seonghwa avea dreptate. Acum râzi alaturi de ea peste putin timp nu o mai ai lângă tine.
Tae: Mira? Imi cer scuze! Este numai vina mea. Nu ar fi trebuit să te las in urma.
Liniștea imi face apariția, ceea ce ma face sa înnebunesc. Unde este fata aceea de care m-am îndrăgostit? A dispărut....
Tae: de ce nu spui nimic?
Liniște. Doar sunetul aparatului ce o ținea în viața se auzea. Eram supărat pe mine, ma uram eu pe mine pentru ceea ce am facut. Dar nu aveam de unde sti ca o asa nenorocire va avea să se întâmple. Dar tot nu ma pot ierta. I-am distrus viata unei, fiinte, a unei persoane iubite.
Tae: Te rog trezeste-te. Doar nu ne lasa aici. Eu....eu...am nevoie de tine! Yeosang are nevoie de o sora nebuna, asa cum esti tu! Acum iti inteleg sentimentul de tristețe și singurătate. Crede-ma ca tu esti tot ce mi-a mai rămas. Recunosc ca este absurd, ne cunoastem doar de o lună, însă....m-am atasat de tine, imi esti ca o sora! Mira trezește-te!
SUNMIN POV:
Sunmin: chiar asa de mult o vrei moartă?
??: hmm, poate nu chiar, nu stiu.....
Sunmin: ai vreau plan....
??: hmm, da....
Sunmin: care ar fi?
??: o sa trimit pe cineva la spital sa ii injecteze in perfuzie cianura.
Sunmin: pare prea greu.....cum ii injectezi tu in perfuzie cianura?
??: nu o voi face eu....o va face Chanhee.
Nu credeam ca fratele meu e capabil să facă asa. Totusi e cianura. Nu zic ca nu a ucis oameni dar nu in felul asta. Partea bună este că asa pot scapa de inca o pacoste.
Mergem sa ne întâlnim cu acel Chanhee, urmând ca mai apoi să îi spunem planul. Desigur acesta acceptând cu orice preț stiind ca fratele meu nu il va lasa viu de nu face ce ii se spune.
AUTORUL POV:
Zilele treceau, iar Mira începuse a se trezi. Toti o priveau cu sufletul la gură așteptând ca medicii să iasă din salon, iar Mira sa ii recunoasca pe toti.
Yeosang, speră ca macar pe ei sa ii recunoasca. Nu conta ca a uitat ca părinții ei au murit. Nu îl deranja, îl ajută mai mult sa o dupa dupa gratii pe Sunmin.
YEOSANG POV:
Asteptam de câteva minute ca medicii să părăsească acel salon, urmând să mă duc la Mira.
Tae: vin medicii.
Hwa: domn doctor?
Dc: avem vești bune. Domnule Kang, sora dumneavoastra este o adevărată eroină.
Yeosang: ha?
Hoseok: Mira este bine, huraaaa
Jin: tu taci dracului odată ca nu o zis medicul nimic inca, taci....
Hoseok: da ce am facut? Ha?
Tae: diavolilor taceti.
Hs/jin : DA SA TRAITI!
Râsul isi face apariția printre noi. Mica cearta dintre ăștia doi m-a facut sa zâmbesc putin. Ce prieteni mai am si eu.
Hwa: puteti continua?
Dc: sora voastră este perfect sănătoasă, amintirile sunt si ele la locul lor.
All: doamne iti multumim!
Dc: însănătoșire grabnică!
All: multumim!
Hwa: LA MIRA ACUM....MI-A FOST DOR DE EA.
Toti am început să râdem, urmând să plecăm in salonul Mirei si sa stam cu ea de vorba!
____________________________
Scuzati greșelile gramaticale!
CITEȘTI
~Their fate~
FanficDupă ce Mira isi pierduse părinți într-un accident de mașină, a crescut alaturi de fratele său mai mare Yeosang. Odată ce ajunge secretara la firma marelui Kim, problemele și necazurile vor apărea și vor deveni din ce în ce mai intense și dureroase...