CONV:
Mira: alo?!
Yeosang: cum merg lucrurile?
Mira: tocmai ce vorbeam despre firma si program cu domnul Kim!
Yeosang: bun, am sunat ca sa iti spun ca nu voi veni acasa.
Mira: de ce?
Yeosang: voi pleca in china cu firma, ma întorc peste 2 saptamani, sa ai grija de tine da?
Mira: hmm, bine Yeosang! La fel si tu!
Yeosang: la revedere surioara!
Mira: bye!
SFARSIT CONV:
După ce închid apelul, si incerc sa ma reîntorc la conversatia cu șeful firmei, dau de o pereche de ochii care ma privesc uimiți!
Tae: tu esti soția lui Yeosang Kang?
Mira: nuu, sunt sora lui.
Tae: wow încântăt sa lucrez cu sora prietenului fratelui meu.
Mira: la fel!
Tae: bun vino sa iti arat firma, apoi de maine poti incepe munca. Biroul va fi chiar in fata biroului meu.
Mira: am înțeles!
Acesta incepe sa imi prezinte întreaga firma si cu ce se mănâncă fiecare domeniu în parte. Începuse sa-mi placa deja aici, si cu siguranta as veni cu mare drag.
După prezentare, plec acasa urmând să petrec 2 saptamani singura. Ajunsa in fata casei, dau sa o deschid însă usa era descuiata. Yeosang tocmai ce plecase acum 2 ore, iar el nu lasa niciodată usa descuiata!
Intru cu cea mai mare frică, crezând că ceva hot incearca sa ne jefuiască. Ma desculț, iar în timp ce mergeam tiptil, pregatita sa atac, o ființă bine menită pe lume ma sperie.
Mira: tuti zâmbetul ta de frumos, de mai speriat Seonghwa!
Hwa: hello, ce mai faci?
Mira: in primul rand cum ai intrat?
Hwa: pe usa!
Mira: normal seonghwa ca pe usa nu pe geam...
Hwa: Yeosang o zis sa stau cu tine până vine el!
Mira: pff....
Hwa; am pregatit cina !
Mira: sigur nu ma otravesti?
Hwa: de ce as face asta?
Mira: nu știu ce îți poate capul ala...!
Hwa: ala cum?
Mira: nu contează, vino la masă.
Ne așezăm la masă, luând cina. Am început prin ai povești de prima zi la munca si de femeia agresiva, asta facandu-l pe Seonghwa sa rada pana nu mai putea.
După cina, si dupa cat am povestit, am decis ca fiecare sa meargă la culcare, deoarece maine aveam munca.
A DOUA ZI
Îmbrăcată asa cum trebuie sa arate o secretara am pornit spre noul loc de muncă. Ajuns în fața firmei, salut politicos, urmând sa ma duc la biroul meu.
Imi asez paltonul in cuier, geanta la locul ei, apoi pornesc monitorul ca sa preiau orarul de azi. Orarul era si el gata, tot ce trebuia era sa il predau șefului.
Ma ridic de la birou cu speranta de a imi îndeplini mica misiune, însă femeia agresiva reapare la firma. Trecu val vârtej pe lângă mine, si intra in biroul șefului.
Lasă ura deschisă în urma sa, astfel șeful putând să mă vadă. Imi facu semn sa intru si eu, iar femeia agresiva început să țipe iar la mine.
Tae: lasa omul sa spuna ce are de spus si dupa continui tu.
Sunmin: fie...dar repede nu trebuie să auzi tu ce este in familia mea.
Mira: b-bine
Tae: ya uitate la ea....este secretara mea si eu ii spun ce sa faca asa ca taci, Mira, spune orarul de azi te rog!
Mira: de la ora 12:00 aveti o întâlnire cu reprezentanții firmei din Singapore
Tae: asta este importanta, înainte de asta am ceva?
Mira: nu domnule
Tae: ai putea sa organizezi o ședință pentru departamentul materii prime?
Mira: desigur la ce oră?
Tae: acum este 9:30, pune la 10 ca in maxim 30 de minute termin de spus ce am de spus. Continua te rog!
Mira: dupa intalnirea cu reprezentantii firmei din Singapore veti avea un interviu dedicat firmei, condițiile de munc-
Sunmin: nu ai terminat?
Tae: poate ma ridic de aci, apăi sa vezi atunci terminat
Sunmin: aha
Tae: continuă!
Mira: atat domnule.....
Tae: multumesc Mira! A era sa uita, vei veni cu mine la ședința cu departamentul materii prime si la celelalte ședințe, sper ca esti de acord?!
Mira; d-
Sunmin: da cum sa nu...nimic păpușa
Si iar incepe femeia agresiva sa tipe la mine. Dar de data asta m-am ales cu 2 palmii si cateva fire de par smulse din cap.
Șeful se enervase apoi o prinde de braț si o duce afara din biroul acestuia. Întreaga firma răsuna din cauza tipetelor care răsunau in urechile mele.
_______________________________________
Scuzati greșelile gramaticale
CITEȘTI
~Their fate~
FanfictionDupă ce Mira isi pierduse părinți într-un accident de mașină, a crescut alaturi de fratele său mai mare Yeosang. Odată ce ajunge secretara la firma marelui Kim, problemele și necazurile vor apărea și vor deveni din ce în ce mai intense și dureroase...