YEOSANG POV:
Se făcuse deja ora 18:30, iar Mira nu da nici un semn de viata. Nu vreau sa o pierd si pe ea. Este tot ce mai am. Omit să recunosc, însă Taehyung lipsește de 2 ore jumate. Parca spusese ca va ajunge în zece minute. Doar nu o fi facut vreo prostie.
Ceasul incepe a bate spre ora 19:00, iar de nicăieri apare Hoseok grăbit, urmat mai apoi de Seonghwa.
Hwa: Yeosang....Mira?!
Yeosang: va fi bine!
Hwa: cum?!
Yeosang: Sunmin...
Hwa: o omor cu mana mea....ma jur....cum isi permite sa se atingă de Mira? Nu era suficient ca i-a omorât părinții?
Hoseok: mai încet prietene, deja Tae a încercat să o omoare pe Sunmin.
All: CEEE?
Yeosang: ce satana a mai făcut și asta?
Hoseok: a ajuns la firma, a dat buzna în birou apoi a sărit la gâtul lui Sunmin. Urmat mai apoi de strigăte.
Yeosang: limbajul?
Hoseok: ii se adresase lui Sunmin ceva de genul. Stai sa imi gasesc tonalitatea.
Hwa: omule tu crezi ca avem chef de glume. Zi doar ce limbaj a avut si gata. Ferească dumnezeu!
Hoseok: bine javra cu părul rosu. Era ceva de genul: "VORBESTE JAVRA DRACULUI. ACUM MORI, MORI IN CHINURI!"
Yeosang: unde este acum?
Hoseok: la secția de poliție.
Yeosang: Seonghwa rămâi te rog lângă Mira până ma întorc. Nu promit ca vin repede, însă dacă se trezeste sau se intampla ceva sa ma anunți! Ai inteles?
Hwa: da, desigur!
AUTORUL POV:
Yeosang o lasa pe Mira in grija lui Seonghwa, apoi împreună cu Hoseok pleaca spre secția de poliție. Nimănui nu îi trecuse prin cap ca Taehyung ar face una ca asta.
Taehyung era de mai bine de o oră la secția de poliție, sperând într-un suflet ca Mira sa se faca bine. Nu ii pasa ca era inchis, ca ii este foame, nu ii pasa de nimic. Dorea să o vadă pe Mira in picioare, sănătoasă și să își aducă aminte macar de Yeosang daca nu de el.
Ii era greu să recunoască că o iubea. Încă din prima zi de cand a angasat-o ca secretara puse ochii pe ea. Era drăguță, frumoasa, exact asa cum visase Taehyung.
Nu și-ar fi închipuit niciodată că viața sa va lua o întorsătură odată cu această căsătorie. Căsătoria cu Sunmin. Credea că este doar pentru afacere, iar durata ei va fi de 2/3 luni, însă a fost chiar inversul celor spuse in contract.
La un moment dat o voce familiară lui Taehyung il face sa se ridice de pe podeaua rece si sa se îndrepte spre usile de fier. Era Yeosang împreună cu Hoseok. Spera din tot sufletul, ca macar Yeosang sa il creda si sa ii permita macar o data sa o vadă pe Mira.
După mica conversatie dintre Yeosang si ofițerul de poliție, Taehyung este eliberat însă nu inainte de a da o declarație. Sunmin era si ea arestată. Tipa cat o tin plămânii spunand neîncetat ca Taehyung este vinovat. Odată cu sosirea lui Yeosang la secția de poliție pentru al putea scoate pe Taehyung această începu a țipa și mai tare.
Yeosang: doresc sa depun plângere!
Poliția: pe numele domnului?
Yeosang: nu. Pe numele doamnei de acolo. Kim Sunmin.
Poliția: stai sa notez. Motivul?
Yeosang: ea este persoana care mi-a omorât părinții in urma cu 8 ani si acu-
Poliția: doriti sa redeschidem acel caz? Moartea domnilor Kang?
Yeosang: as dori însă nu am terminat de spus.....
Poliția: desigur, continuati!
Yeosang: azi mi-a împins sora pe scările firmei domnului Kim, aceasta suferind o lovitură puternică în zona capului.
Poliția: desigur! Va trebui să luăm declaratie si de la sora ta. Desigur când se va face bine.
Yeosang: desigur, multumesc! O seara plăcuta!
Poliția: asemenea!
Sunmin: PE MINE DE CE NU MA SCOTI DE AICI YEOSANG? HA? JAVRA? CINEVA SA MA SCOATA DE AICI!
Poliția: MAI TACI ODATA, ai dosar penal pentru ucidere.
Sunmin: ce?
Poliția: ce ai auzit, acum taci din gura.
Taehyung este eliberat, iar tot ce mai rămase era Mira. Trebuia să se întoarcă la ea, nu o puteau lasa singura. Erau la jumatea drumului când Seonghwa suna disperat.
CONV TEL:
Hwa: Yeosang vin-o repede, Mira moare!
Yeosang: ce? V-vin a-acum!
SFÂRȘIT CONV TEL.
La cele auzite Yeosang se albi mai rau ca varul la fata, începând a apasă mai tare pe pedala de accelerație. Trebuia să fie acolo. Nu o putea lasa sa moara. Era prea tânără, are un viitor in fata,însă soarta pentru Mira era alta.
Tae: Yeosang?
Yeosang: M-Mira...m-m-moare...
_____________________________
Am revenit cu un nou capitol!
Sper sa va placa!
Scuzati greșelile gramaticale!
CITEȘTI
~Their fate~
FanfictionDupă ce Mira isi pierduse părinți într-un accident de mașină, a crescut alaturi de fratele său mai mare Yeosang. Odată ce ajunge secretara la firma marelui Kim, problemele și necazurile vor apărea și vor deveni din ce în ce mai intense și dureroase...