MIRA POV:
Hana plângea in hohote, implorandu-i sa se opreasca. Toate ma dureau. Eram plina sa sânge, si lovituri care incep a-și schimba culoare de la rosu la un mov inchis spre negru.
S-au oprit, javra pământului venise în fața mea cu un zâmbet pe care l-as distruge chiar acum. Rade, cum poate fi asa? N-are suflet.Sunmin: până aici Kang. Ne vedem pe lumea cealaltă. Puneți bomba si-o porniti. Ne vom retrage.
AUTORUL POV:
Poate fi această o cale de scăpare pentru cele două cumnate? Vor reuși să aibă o viață mai bună fără griji, fără frică ca vor fi ucise? Toate acestea raman semne de întrebare atat pentru ele cat si pentru ceilalti.
Băieți reușiseră într-un sfarsit sa gaseasca mica ascunzătoare, unde erau tinute Mira si Hana. Singura soluție care le-a mai ras era sa de-a buzna.
Mira: Hana, promite-mi ca vei scapa de aici....si .....sa ai grija de Yeosang si copil. Eu....Eu nu mai pot. Sunmin ma vrea moartă, iar tu sti ca nu putem face fata ei.
Hana: Mira nu vorbi prosti. Vom scapa de aici. Promit.
Mira: nu este cale de scăpare. Nu se poate....
Hana: de as putea acum te-as bate ca să revi la realitate.
Mira: tu....incerca sa fug-
Hana: MIRA...
Sângele isi face apariția pe fata Mirei. Loviturile fusera prea multe si prea dureroase, iar corpul Mirei cedase începutul cu începutul.
Mira: s-s-unt bine.
Hana: Mira....
Mira: bomba deja fuse pornită.
Hana: C-ce...
Mira: sunt sigura ca Yeosang si Taehyung vor ajunge în curând, asa ca i-ai de mana si fugiti. Nu contează unde doar mergeți, fugiti. Bine?
Hana: dar tu?
Mira: eu....voi fi bine, lângă mama și tata.
Hana: eu....Nu te las sa pleci asa. Uita vei avea un nepotel, trebuie să îl ți in bate sa iesi cu el in parc asa cum iti place tie.
Mira: voi aveam grija de el de sus.
Lacrimile isi făcură apariția pe obrajii Hanei. Se vedea tristețea, suferința. Stia asta inca de la inceput, inca de când am ajuns sa fim răpite, dar a fost puternică, si uita ca nu mai poate tine in ea toata suferința. Deși începuse a striga dupa ajutor nimeni nimic.
Oamenii lui Sunmin începură a se agita, iar nu la scurt timp focurile de armă isi fac auzită prezenta.
Mira: au ajuns.....
MIRA POV:
Usa fusera trântita cu putere, iar pe ea intrând poliția, în urma lor fiind Yeosang si Taehyung. Se putea citi pe al lor priviri teama, supărarea, frica. Le inteleg sentimentele, asa au fost si ale mele. Dar acum, toate s-au sfarsit.
Tae: MIRA....
Mira: nu te apropia. Stai acolo. Te rog...
Tae: Mira...eu...
Mira: stiu ai venit aici sa ma salvezi. Dar nu....
Tae: Mira, promit ca te voi scoate de aici, promit...
Mira: nu poti, bomba a fost pornită, mai sunt 30 de minute, fugi....
Yeosang: BOMBA? MIRA?!
Mira: du-o pe Hana cat mai departe, te rog. Macar tu sa fi fericit daca n-am fost eu.
CITEȘTI
~Their fate~
FanfictionDupă ce Mira isi pierduse părinți într-un accident de mașină, a crescut alaturi de fratele său mai mare Yeosang. Odată ce ajunge secretara la firma marelui Kim, problemele și necazurile vor apărea și vor deveni din ce în ce mai intense și dureroase...