8

128 9 0
                                    

A DOUA ZI

MIRA POV:

De data asta m-am trezit înaintea alarmei, neputând să dorm datorită celor întâmplate ieri. Ma ridic din pat, urmând să imi fac un dus apoi să imi îmbrac ținuta decentă pentru o secretara.

Înainte de a pleca la serviciu ii lăsasem o mica scrisoare lui Seonghwa, în caz de se trezeste sa nu ma caute ca sunt la munca.

Ajunsem la serviciu, liniște deplină, sălile goale. Era prima oară când ajunsem prima. Imi pornesc monitorul ca sa preiau orarul si sa imi termin actele de completat.

Timpul incepea a se scurge din ce in ce mai repete, iar restul colegilor începeau să apară și ei in peisaj. Toti ma intrebara daca sunt bine, însă toate intrebarile colegilor au fost spulberate de strigătul lui Taehyung.

Tae: vin-o in birou.

Deși nu aveam starea necesară sa ma ridic de pe scaun, imi mi-au dosarele apoi pășesc în biroului șefului.

Tae: lasa dosarele si stai jos. De ce ai venit azi la munca? Puteai sa stai acasa.

Mira: Tae, munca este importanta!

Tae: pentru mine nu, pentru mine important este ca tu sa fi bine!

Mira: Tae, de ce iti pasa de mine? Sunt secretara ta nu iubita ta.

Tae: te voi face iubita mea *spune mai șoptit*

Mira: poftim, nu te-am inteles!

Tae: de toti angajatii mei imi pasa.

Mira: oh, imi pare rau nu am stiut. Orarul de azi est-

Tae: anulează tot..

Mira: de ce? Tae sunt bine, pot să merg sa ședințe!

Tae: azi nu, mira. Azi voi incerca sa te fac sa uiti de ziua de ieri. Asa ca....

Tae se ridică de la birou, urmând ca apoi să plece spre al meu birou. Imi luase paltonul si geanta, apoi ma ia de mana dar nu înainte de a-mi da paltonul pe mine si sa isi ia si el al sau palton. Întreaga firma se uitase la noi cu gurile căscate.

AUTORUL POV:

Tae avea de gând să o facă pe Mira sa uita cat de cat de evenimentele de ieri. Vroia sa o facă puțin mai fericita, sa uite putin de sunmin, de tot ceea este legat de moartea părinților ei. Vroia sa o duca într-un parc de distracții, sa o faca sa se simtă bine. Pana si el se simțea oribil, stiind ca sotia lui este o criminală. Acum parca nici ochi nu ar da cu familia Kang, de rușine.

Cei doi au ajuns in cele din urmă la parcul de distracții, urmând să își petreacă ziua acolo, bucurandu-se de fiecare moment!

_____________________________________

Scuzati greșelile gramaticale!

~Their fate~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum