-Karin-
Ben çok heyecanlıyım.Elimdeki pakete baka baka ilerlerken Sunako'nun sesiyle durdum."Günaydın Karin!"dedi gülümseyerek.Sunako'da heyecanlıdı."Haydi!"deyip koştuk.Okula vardığımızda tüm kızlar Kyohei'nin etrafındaydı.Lanet olsun!Aslında ilk sevgililer gününe katılışım hep evden çıkmazdım.Ağlardım hep.Tam Usui-sama'nın yanında gitçekken birisi seslendi."Karin-san!"dediğinde döndüm hiç görmediğim erkek çikolatayı uzatıp "B-Ben...Hoşçakal!"deyip koşmaya başladı.İlk çikolatam teşekkürler hoşçakal diyen çocuk!Usui-sama'ya yaklaşmışken birisi "Karin-san!"deyip çikolata verdi."Senin için.Çok utandırıcı!"deyip el salladı.Teşekkürler ama Usui-sama nerde?!Bloğa girerken yakaladım.Lanet olsun çikolata dolmuş eli."Karin!"dedi.(Bu arada hep ilk isimler sesleniliyor.Ama şimdi uğraşamam düşünün burada böylemiş!)"Usui-kun...Bunu senin için ben yaptım.Lütfen kabul et!"deyip eline verdim.Elimdeki çikolataları görünce biraz durakladı."Teşekkürler!"dedikten sonra gülümsedi.Ben donup kalarken Sunako-chan yanıma gelip "Verdim ve cidden utandı ve sonra bana teşekkür tam alnımdan öptü!"dediğinde bende "Bana gülümsedi!"dedim ikimiz sevinirken bir kız "Kyohei-sama bu senin ikizin değilmi?"dediğinde Kyohei "Evet."dediğinde kız "Tam bir salak!"dedi.Kyohei seni öldüreceğim!Sunako-chan ile sınıfa ilerledik.Kyohei sınıfa ilerlerken "Karin!Ben-"derken sözünü kesip "Ablanım!"dediğimde "Karin-neechan!Ben telefon aldım.Annem hastaneye kaldırılmış!Ama acil değil sadece ateşi çıkmış!"derken ben çoktan koşmuştum...
-Kyohei-
Peşinden giderken "Karin-neechan!"diye bağırdım duymadı.Sadece ateşi çıkmıştı!"Karin-neechan!...Karin!"diye bağırdığımda "Ben Ablanım!"diye bağırdı.Beni duyuyorsa niye cevap vermedi.Hastaneye geldiğimizde "Neyi var?"diye sorduğunda "Ateşi çıkmış ama şimdi iyimiş."dediğimde "Daha önceden desene!"dediğinde bir cevap vermedim.Odaya girdiğimizde "Niye okulda değilsiniz?"diye azarladı annemiz.Karin gülümseyip annemize sarıldı.Telefonum çalınca dışarı çıktım."Buyrun!"dediğimde sunako "Karin nerede?!"dediğinde "Annemiz hasta.."derken "Fırsattan yararlanma!"dediğinde sinirle "Kapatıyorum gereksiz şeylere arama lanet!"deyip telefonu kapattım.Eskiden ona söylemeseydim bunlar olmuyacaktı.
-2 Sene evvel-
"Sunako-san...Ben Karin'i seviyorum!"dedi oğlan.Kız gülüp "Herkes ablasını sever!"dedi.Oğlan sinirle "Öyle değil.Ben ciddi seviyorum!"deyip uzaklaştı oğlan.Kız şaşkınlıkla "Lanet olası böcük!Sen neler diyorsun?!Şakanın böylesi görülmedi!Lanet olası Bücür!Ablan'ı rahatsız etme saçma şeylerle allak bullak etme!"diye bağırdı.Şakasınadır belki deyip umursamadı kız.Oğlan uzaklaştıktan sonra futbol oynayan kişileri gördü.Oturup onları izledi.Az önce ne dediğini unutmuştu bile.
-Karin-
Eve gittiğimizde annem hemen uyudu.Üstüme rahat bir şort ile askılı t-shirt giydim.Tvde en sevdiğim program başlıyacak!Koltuğa uzanıp Tv'yi açtım.Kyohei buzdolabından soğuk sütü çıkarıp içerken "Yine o programmı?"dediğinde "İzlemeyen anlamaz!"dediğimde "İzlemeye değmez."deyip odasına çıktı.Bana verilen çikolataları açıp yerken dişimin ağrısıyla bıraktım.Hayaller kurmaya başladım.Usui-sama , Ben ve minik kızımız aslında erkekte olur.Yeterki Usui-sama olsun.Yeşil gözleri parıldasın.Yanakları kırmızı rengi alırken gerçek bir gülümseme belirlesin ağzında.Bana baksın yeter.Uyuya kaldığımı farketmemiştim bile...
-Kyohei-
Süt paketini çöpe atıp tekrar yukarı çıkarken Karin'in uyuduğunu farkettim.Çikolatalarıda farkettim.Onları çöpe attıktan sonra yukarıdan örtü getirdim.Üstünü örttükten sonra saçlarını yüzünden çektim.Yanağından öptükten sonra odama çıktım.Çekmecemin kilidini açıp günlüğümü ararken dergiyi farkettim.Kardeş aşkını anlatan tüm dergiler.Karin'in sevmeyip çöpe attığını sandığı dergiler ve benim aldıklarım.Üzgünüm ama Usui'yi hayatından sileceğim.Odamın kapısı çaldığında hepsini koyup kapattım.Annem uyanmıştı."Kyohei markete gidermisin?"dediğinde gülümseyip "Elbette."dediğimde kapıyı kapattı.Engel olamadığım sırıtma ile çekmeceyi kilitledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strange Love
Teen Fictionİnanılması zor ve İmkansız aşk...Ama kaderleri değişirse kolaylaşır mı?