Eskiler Kayıt ...%90...

537 25 6
                                    

.... Multideki şarkı ağlattı :( Neyse iyi okumalar bu arada multideki resmi okuyup bakın küçüklükleri.Karin başkarakter onu söyleyim nedense sunakoyu sevmedim kendi yarattım karakteri sevmedim :D .... #

11 yaşından başlıyorum...Ben Karin.Çok kıskandığım bir kardeşim var.Erkek ama işte benden daha iyi olmasından nefret ediyorum.Sadece 5 ay var aramızda ikiz olabilirdik ama şans bana dönüp kardeşimi 5 ay küçük yapmış.Bana abla demesi gerektiğini ilk duyduğumda çok sevindim.İyiki ikizim olmadı diye çok sevinirim.Daha çok anneme benziyor.Sapsarı saçları ve parlak mavi gözleri ile kızlar etrafında.Benim ise siyah saçlarım , mavigözlerim var.Güzel olabilirim ama benim mavi gözlerim parlamıyor.Benim mavi gözlerim soluk.

Sunako adında arkadaşım var.10 yaşında yani 1 sene önce tanışıp kaynaştık.Şu an arkadaşız hatta dostuz.Kapalı kahve saçlarını hep kısa keser.Kapalı kahve gözleri parıldar.Küçüklük arkadaşını ne kadar sevdiğini anlatır.Çocukluk arkadaşı Neji bizden 1 yaş büyük olduğundan endişe ediyor.Bir kız arkadaş bulur diye korkuyor.Nejiye sırılsıklam aşık.Neji beyaz saçlı ve bal rengi gözlü tatlı bir oğlan.Çok arkadaş canlısı,Sıcak ve karizmatik biridir.

Ben bunları düşünürken Sunako sırasını benim sırama birleştirmişti.Yemek zamanı!Annem onigiri yapmıştı.Gerçekten her zamanki gibi lezzetli."Sunako-chan!"kapıda el sallayan kıza döndüm.Misaki isimli şeker pembesi saçlı parlak kocaman pembe gözlü kızdır.Herkes şeker perisi der.Şekerleri çok sever ve iyi biridir.Sunako yanına gidip yanımıza çağırdığında bana döndü."Karin-chan!"diye seslenip el salladıktan sonra beslenme çantası ile yaklaştı.Başka sırayı birleştirip oturdu.Sunakoda oturduğunda dersler hakkında konuştuk.Misaki ders zili çalınca "Ja Ne!"deyip koşar adımlar ile sınıftan çıktı.Sıraları düzeltip oturduktan biraz sonra Bayan Naoki sınıfa girdiğinde herkes aynı anda ayağa kalktı."Günaydın Sensei!"diye herkesle birlikte bağırdım.Bayan Naoki gülümseyip oturun işareti verdi.Derse başladığında bütün dikkatimi ders vermiştim.Gözüm bir ara dışarıya takıldı.Kyoheinin sınıfın beden dersidi.Başka sınıflara gidiyorduk.İkimizde aynı sınıfız ama farklı şubelerdedik.Cam kenarında oturduğumdan rahatça görüyordum.Bazen onun yerinde olmak istiyorum.Herkes onu seviyor ve herkes ona hayran.Tüm okulun ilgi odağı.Terini elinin tersiyle silerken havalı gözüküyor.Tekrar elinin tersiyle saçını itip terini silince bütün sınıf "Aaaa..."deyince olumsuz şekilde başımı salladım.Bayan Naoki boğazını temizleyince herkes dikkatini derse verdi.Bayan Naoki bir yere gidince herkes tekrar camlara koştu.Kyohei havalı şekilde su şişesini alınca herkes tekrar "Aaa..."dedi.Kyohei bizim sınıfa döndüğünde herkes "Bize bakıyoorr!"dedi sevinçle.Göz kırpınca herkes Çığlık attı.Camdan dışarı başımı çıkarıp "Git şurdan!"dediğimde "Beden dersimiz var!"dedi."O zaman öyle davranmayı kes dersi dinleyemiyorum!"dediğimde "Dikkatini mi çekiyorum?"dediğinde "Hayır sınıf gürültü çıkarıyor sinirim bozuluyorum...Kardeşim!"dediğimde elindeki su şişesini yukarı doğru bana fırlattı.Cama çarpıp aşağı düşünce "Iskaa!"dedim alaycı sesle.Bayan Naokinin boğaz temizleme sesi gelince yerime oturup "Üzgünüm Sensei!"dediğimde Bayan Naoki derse devam etti.İşte kardeşim ile böyle atışırdık hep.Şu an 15 yaşındayım ve Sunako ile hala arkadaşız giriş sınavlarında iyi not alıp aynı liseye gitme şansı kazandık.Tabi Kyoheide aynı lisede olduğundan biraz şansımız kötü oldu.Ama Sunako mutlu çünkü Nejinin lisesinin yolunun üstünde bir lise yolda karşılaşıp beraber eve gidebilirler belkide Hep birbirlerini görebilirler.Tabi bu lisede Kyohei her zamanki gibi dikkat çekti...

Strange LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin