'Dikkat etsene!!'

270 16 2
                                    

Nbr gençliq :D :D tbe tbe :D :D Ok kstm :S Neyse İyi okumalar :D :D Bende şu savaş oyunu oynayım hani geziyorsun karakter yapıyorsun savaşıyon lvel atlıyon işte o :D işte o :D Cips ve bilgisayar keyfi...Şaka maka kötüyüm :(

Kafamdaki düşünceden uzaklaşmak adına internette gezinirken birisinden mesaj geldi.Sunako her zaman mesaj gönderir.Açtığımda resim çıktı basınız yazıyordu.Bastığımda aniden korkunç resim çıktı.Kapı çalınca iyice korktum.Kapıyı açmaya gittim.Çünkü annem yine tv başında hergün aynı bölümü gösterilen 'Love Kiss Love' dizisini izliyordu.Kapıyı açar açmaz içeriye atılan çanta ile Sevgili kardeşimin geldiğini anladım.Annemin yanına gidip kuruldum.Gerçekten bu dizi üzücü ama çok sıkıcı.Şimdi kız gidip tüm cesaretiyle 'Beni severmisin?'diyecek çocuk öyle bakış atçak ki kız kıpkırmızı olacak.Oğlan gülümseyip 'Sen beni severmisin?'diyecek kız şaşıracak.Oğlan '2 yıldır bunu söylemeni bekliyordum!"Diyecek kız dahada şaşıracak.Ve öpüşçekler.Sonra gıcık ve sizofren bir kız aralarını bozmak için en iyisi ikisinide öldürmek diyecek.Bu gıcık kız oğlanı seviyor anlayacağınız gibi.Sonra kıza araba ile çarpçak kız felç kalacak.Oğlana 'Beni artık sevmezsin!'diye bağıracak oğlan kızın 2 elini avucuna alıp 'Sen nasıl olursan ol!Ne olursan ol hep Seveceğim!'diyecek ve kız gülümseyecek ve sonra 'Ya ölürsem hep severmisin?'der ve oğlan 'Senle birlikte ölürüm!'der.Kız 'Peki o zaman az sonra öldüğümde sen de ölmelisin öyle mi?'dediğinde oğlanın gözleri yaşarır.'Evet!'diye bağıracak.Kız sıcacık gülümseyip bir elini oğlanın yanağına götürcek ve 'Beni son kez öpermisin?'diyecek oğlan öpçek ve kız sıcacık gülümsedikten sonra gözleri kapanacak ve ölecek.Oğlan üzerine başını koyarak ağlıcak.O sırada o gıcık kız gelecek ve 'Tek sen kaldın!'dediğinde oğlan büyük sırıtış ile 'Hazırım!'dediğinde o gıcık kız şaşırsada vuracak ve oğlan yere yığılcak son sözü şu olacak 'Sonunda onunla huzurlu ve mutlu şekilde yaşayacağım!'ve dındın bitiş.Sizcede saçma değil mi? Kardeşim aşağı inip yanımıza geldiğinde istemsiz şekilde gerildim.Hayır!Hayır!Annem tekrar 10 defa izlediği bu bölüm bitince 10 bölüm göz yaşlarını sildikten sonra "Haydi yemek yiyelim o zaman!"Masaya oturur oturmaz "Afiyet olsun!"dedikten sonra yemeye başladık.Ramen en sevdiğim yemek ve yanında Büyük annemin özel sosu.Yemeğimi hızlıca bitirip "Ben yukarı çıkıyorum!"dedikten sonra koşarak yukarı çıkarken annemin arkamdan "Bir türlü doğru düzgün bu kızla oturup konuşamıyoruz."diye dertlendiğini duydum.Kardeşimin ise "Çünkü inatçı!"dediğini duydum.Odama girip o dergiyi alıp göz gezdirdim.Büyük bir erkeği etkilemenin yolları isimli başlık dikkatimi çekti.Düşününce Kaname-kun fena değil siyah saçlı ve siyah gözlü olmasına lakin dikkatli,ağır başlı,umursamaz ve havalı biri.Bunları bir kenara atarak dergiyi çalışma masamın çekmecesine koydum.Geceliğimi giymeye hazırlanırken aniden kapı açılınca üstümü geceliğim ile örttüm.Gelen kardeşimdi ve bu daha da telaş yaptırdı.Bakışları beni bulunca birden kızarıp "Çok üzgünüm!"dedikten sonra gözlerini kapatıp odadan çıktı.Geceliğimi giyip yattım.Ama uyuyamıyordum.Acaba pencereden atlasammı?Pencereye yaklaştım.Tekrar kapı açıldı.Yine annem! "Endişelenme seni pencere ile evlendircem yakında!Neyse bak sana ne aldım?!"dediğinde heyecanla anneme koştum."Göster!Göster!"diye atıldığımda annem paketi verdi.Açtığımda kinomo çıktı."Çok güzel!"dediğimde annem "Bir şartla giyersin.O da yarın ki festivale katıldığında bunu giyersen!"dediğinde 'Yarın festival mı var?!'bakışı attım."Bazen senin derslere çok önem verdiğini düşünüyorum.Biraz kesmelisin ders çalışmayı.Herkes bunu biliyor az önce kardeşin seni aşağı çağırcaktı.Çağırmadı sanırsam.Neyse iyi geceler!Unutma söz verdin!"dedikten sonra aniden odadan çıktı.Az önceki olayı hatırlattığı için anneme teşekkürler ve ben festival sevmem!Tekrar aniden kapı açıldı.Yeter artık kapı çalma diye birşey var.Gelen kişi kardeşimdi."Dikkat etsene biraz!"dedim.Kardeşim içeriye 1 adım atıp "A-arkadaşın Sunako gelmiş..."dedikten sonra durdu.Sonra hızlıca odadan çıkıp kendi odasına gitti.Neyse şimdi aşağı inip birisine ceza verme lazım!Aşağı inerken çalar saatide elime aldım.Aşağı inip kapıya gidip Sunako'ya saati gösterdiğimde çirkin bir surat ifadesi ile "Biliyorum!Ama acil!"dediğinde tekrar saati gösterip arkamı dönüp el salladım.Omzumdan çekip kendisine çevirdi."Ölüm-kalım..."dediğinde ağzını kapatıp "Felsefeye gerek yok!"dedikten sonra odama çıkıp hızlıca üstüme mini pembe elbisemi onun üstüne krem rengi ceketimi aldıktan sonra krem rengi babetlerimi giydim.Beyaz küçük omuz çantamı aldıktan sonra aşağı hızlıca indim."Tamam hazırım Sunako!"dediğimde Sunako elini yumruk yaparak havaya boşluğa vurdu.Bu kızı anlamıyorum!Kapıyı kapatırken içeriye "Ben çıktım!"diye bağırırken merdiven başında kollarını birbirine kenetlemiş şekilde duran Kardeşim Kyohei gözüme çarptı.Kapıyı hızlıca çarpıp Sunako'nun arkasından gittim.Sunako hem koşuyor hemde bana "Çabuk Karin!"diyordu.

Strange LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin