Karin-
Kyohei odasına çekilirken gözyaşlarımı dindiremedim."KARİN!" annemin yüksek sesiyle gözyaşlarımı sildim.
***********
"Project idol!"
Sunako'nun elindeki kağıda bakıp düşündüm.Sunako'nun suratına baktığımda gözlerini devirdi.
"Bu bizim ünlü olma şansımız!"kendi etrafında kollarını açıp döndü."İtiraz istemiyorum."zaten itiraz etmeyecektim.Olumlu anlamda başımı sallayınca sevinçle el çırpttı."Okul çıkışını bekle Ka-chi"
"Hey!Bana öyle seslenme Su-chi!"arkasını dönüp dil çıkartmasına rağmen yolunu şaşırmadan derse girdi.Sıkıntılı nefes verişimden sonra gözlerimi devirdim.
"Uh-Um...Ka-Ka-chi?"Sinirle sağıma dönünce bir olgun görünen bayanla karşılaştım.
"Adım Karin!"diye bağırdım sonunda.Özürler ve önemli değillerden sonra gülümsedi.Gerçekten çok güzel.
"Ben Azusa.Project İdol'da çalışıyorum.Az önceki sohbetinizi duydum.Katılmanıza yardımcı olmaktan zevk alırım.Zaten burada bulunma amacım idol aramasıydı.Chiya-san'ım için yaptığımı bildirmek isterim.Benim sevgili arkadaşım~"Bu kadar güzel kızın uzun ve tuhaf konuşması işte gariplik.
"Sunako-san!" telaşlı sesimi duymayı bekliyormuş gibi Sunako yanıma geldi.
"Evet?"yanımda duran kızı farkedince umursamaz sesi değişiverdi."AZUSA-SAN!İnanamıyorum!"
"Ah!Merhaba beni tanıyan-san!Ben sizin konuşmanızı duydum.Project idol'a katılmanıza yardımcı olmaktan onur duyarım"Elini uzatınca Sunako heyecanla elini tuttu.
"B-Ben Sunako!B-Bu Karin-san!Tanışmaktan onur duydum."Azusa Çıkış saatimizi beklemekten onur duyacağını deyip gittiğinde biz de sınıfa gittik.
*****************
"Neji-kun!Beni görecek!"
"Yine mi?"Okul çantamı Sunako'nun karnına yavaşça vurup uzaklaştım."Geride kalan Çirkin ördek yavrusu!"Azusa'nın yanına geldiğimizde Azusa bizi yönlendirdi.
"Azusa-san bize orayı anlatır mısınız?"Azusa-san düşünceli gülümsemesiyle biraz sessiz kaldı.
"Çok şirin insanlar var.Anlaşacağınıza eminim.Ve işte geldik!"Sunako heyecanla öne atıldı.
"Genç ünlülerin yeri PROJECT İDOL!"İçeri girdiğimizde bir kaç kız bekliyordu.
"Kalabalık olacağını sanmıştım..."Sunako'nun üzgün suratına karşınlık Azusa güldü.
"Biraz geç olduğu için seçilmeyenler/seçilenler gitmiş olabilir."
"Doğru!"Kafasına yavaşça vurup güldü Sunako.Azusa bizi bekleyen kızların yanına oturtup sıramızı beklememizi istedi.O içeri girince Sunako diğer kızları süzdü.Erkeğe benzeyen,kısa siyah saçlı,yakışıklı denilecek tipten bir kız kenarda oturup müzik dinliyor,Kahverengi uzun saçlı,bakımlı ve elinde ayna tutup kendine bakan bir kız ortada oturuyordu.Ve...Ve...
"Mami-san!Burada ne işin var?"Mami umursamazca saçını savurdu.
"Katılmam yasak mı?Ve sessiz ol aptal!"sessizce gülümseyip sırtımı arkaya yasladım.Azusa-san odadan çıkıp kocaman gülümsedi.
"Tebrikler!Hepiniz seçildiniz-"kafasına bir olgun kadın vurup gözlüklerini düzeltti.
"İçeri geçin hepiniz tanışalım."dediğinde içeri geçtik.Azusa-san gözyaşları ile kafasını ovalıyordu.
"İlk senden başlayalım.Etrafa bakan kız!"Sunako dili tutulmuş gibi yerinden fırladı.
"Ben Sunako!"telaşla gelirken hazırladığı evrakları uzattı.Kadın başını olumlu anlamda sallayıp kendisinden bahsetmesini istedi.Sunako herşeyini neredeyse anlattıktan sonra kadın bana döndü.
"Meşhur Kyohei-kun'un ablası?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strange Love
Teen Fictionİnanılması zor ve İmkansız aşk...Ama kaderleri değişirse kolaylaşır mı?