'İtiraf edemem!'

256 12 3
                                    

Bu arada multi karin daha 5 yaşında falan iken...Çok şirin d'emi?!

Arka bahçede kiraz ağacının yanına gittiğimizde "Ne kadar güzel değilmi?Karin-chan!"dediğinde kızarıp "E-Evet!"dediğimde o gülümseyen ifadesi bozulup normal ifadesine döndü."Her neyse ben gidiyorum!"dedi.Kolundan tutup "Ne diyecektin?"dediğimde "Saçın güzelmiş böyle.Ama eskiside güzeldi-"dedikten sonra hızla uzaklaştı.Ben ise kızarıp gülümsedim.Sunako "Katria okulundanmış..Gitti.Bende seni arı-"derken utangaç ifademi görüp "Karin!İyimisin?!"dediğinde ona "Sana birşey soracağım...Birisinden hoşlanıyorum-"birden atılıp"K-Kim?"dediğinde "Usui-sama...Ama pek-"derken yine sözümü kesti."Biliyordum!"dedikten sonra kolumdan çekince sınıfa doğru ilerledik."Bak şimdi kesin kez itiraf et..Eminimki çok eminimki onunda sana karşı duyguları vardır.Bak senin elini tuttu az evvel!"dedikten sonra hayallere dalıp"Kyaa!:3""Harika birşey.Hayal etsene!"dediğinde gülümsedim.Sonra dahada gülümseyip "İtiraf edemem!"dediğimde "Oh!Nedeen?"dediğinde "Daha emin değilim.."dedim.Arkadan kıkırdama sesi geldi.Akura!Siyah saçları kahküllü ve uzun herkesi korkutuyor.Gözleri simsiyah.Ve kıyafetleri çok kapalı renk!"Hehe!Bende birisinden hoşlanıyordum.Ama reddetmekle kalmayıp beni ezik gösterdi.Hehe!"dedikten sonra gitti.Ben dahada korkunca sunako"Boşver o deli!"deyip sarıldı...

Strange LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin