Lütfen Uzak dur!

167 12 4
                                    

 Multideki şarkıyı dinleyin :) Karin'in sesi nasılmış bakın <3

-Kyohei-

Markete gittiğimde annemin istediklerini tam almışken Sunako-chan'ı gördüm.Turşu alıp çıkarken tutup "Sunako-chan!Senden yardım isteyebilirmiyim?"dediğimde şaşkınlıkla "Noldu?"dedi."Yolda anlatırım!"deyip marketten çıktığımda o da çıktı.

-Karin-

Uyandığımda üstümdeki battaniyeyi itip kalktım.Olamaz program bitmiş.Niye uyudum ki akılsız kafam!Odama çıkarken annem elindeki ilaç ile "Kyohei'yi markete gönderdim hala gelmedi.Birşey olmuş olabilirmi?"dediğinde gülerek "Anne o büyük ve erkek birşey olmaz!"deyip odama girdim.Dışarı çıkma isteğim sonunda uyanınca üstümü giydikten sonra dışarı fırladım.Gezinirken 'Pet shop' yazısını gördüm.İçeri girip bakınırken kahverengi hamster gördüm.Çok tatlı bakıyordu.Hemen satın aldım.Fakat annem ne der bilmiyorum.Eve girip hemen odama daldım.Masama koyup onu besledikten sonra sevip isim düşündüm.Buldum "Mamoru-kun!Bundan sonra adın bu!"dediğimde sevinmiş gibi etrafında döndü.Çok güzel kafes süsü aradım.Bulamayınca aklıma Kyohei'nin eskiden aldığı ve ölen hayvanların kafeslerinden kalma süsler geldi.Odasına girmeden göz attım.Yoktu!Etrafı karıştırırken çekmeceyi açmaya çalıştım.Kilitlemiş çok merak ettim.Karıştırıp bir anathar buldum.Çekmeceyi tam açtım Kyohei'nin sesi geldi."Ben Geldim!"hemen kapattım.Anahtarı yerine koyup etrafı hızlıca düzeltip çıktım.Odama girip yatağıma oturdum.Çekmecede kağıtlar vardı.Of Mamoru-kun sana bulamadım süs."Kyohei!Kyohei!"diye bağırdım.Hemen odaya dalıp "Bir sorun mu var?"dediğinde "Mamoru-kun'a süs bulamadım!"deyip Mamoru-kun'u gösterdim.Şaşkınlıkla "Annem görürse..."dediğinde "Lütfen söyleme!"deyip ayaklarına kapandım."Tamam.Ben sana bir tane süs veririm."dediğinde sarılıp "Teşekkürler!"dedim.İttirip "Ben getirim."dedi.Ama ittirmesi kötü.Çok bencil!Bir tane süs getirdiğinde sevinip "Çook Teşekkürler!"dedim.Kapıdan çıkarken birşey dedi.Ama duyamadım.Neyse süsü taktığımda Mamura-kunda sevindi.

-Sunako-

Lanet bücür!Şaka diye birşey demedim ama bu şakayı fazla abarttı.Benide bu işe kattığına inanamıyorum.Dediği yere geldiğimde dediği gibi adı yazan zile bastım.Kapı açıldığında içeri girdim.Zilde "Tanae Yuuta" yazıyordu.Yani şu an karşımda duran kişi Usui Yuuta.Ve onun yanında duran Miki yuuta."Merhaba ben senin sınıftan.."dediğimde "Biliyorum Sunako-chan."deyip içeri aldı.Salona geçtiğimizde "Fazla vaktim yok.Yani.."deyip fotoğrafları gösterdim.Şu lanet bücür yüzünden arkadaşımın hayatını mahvediyorum."Lütfen Karin-chan'dan uzak dur!"dedim.

Strange LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin