Ayuna Miki 0.0

214 12 5
                                    

Okuyanlara tşk...Okumayanlarada...I love Your!Ve multide pembe saçlı ayuna miku.Bu arada şarkıyı söyleyenin karin olduğunu eşlik edenlerin ayuna miki , sunako olduğunu düşünün...

Sabah erkenden kalkıp banyoya girdim.İşlerimi halledip üniformamı giydim.Bugün saçımı açık bırakçam...Odadan çıkmamla midemin bulanması bir oldu.Sevgili(!) Kardeşim yine o parfümünden sıkmış.Arkasından dil çıkardıktan sonra banyoya girdim.Hemen güzel kokulu parfümümü etrafa sıktım.Beni görmeden geçmesinin nedeni elindeki telefona odaklanması...Parfümü kendimede sıktıktan sonra yerden çantamı alıp aşağı indim.Sandwichimi alıp evden çıktım.Kardeşime yetişip sırtına atladım."Yakaladım.Yakaladım!"dediğimde oflayıp sırtından indirdi."Bak!Bugün sınav var.Çalıştınmı?"dediğimde başka biryere daldı."N'oldu?"dediğimde "Saçını hiç açık bırakmazdın-"dediğinde "Aa...Güzel olmuş mu?Bugün canım istedi."dediğimde "Sen son günlerde tuhafsın!"dediğinde "Her zamanki gibiyim."dedim."Hayır!"deyip hızlı hızlı yürüdü.Ben ise birşey anlamamıştım.Okula vardığımızda Okulun kapısında bekleyen kişiyi görmemle başka tarafa yürücekken"Aa Karin!!"diye bağırıp kolumu çekti."Karin...Karin!"bu Ayuna Miki.Eskiden küçükken oynardık.Bana büyük bir sevgisi olduğundan ona her istediğim şeyi aldırıyordum.Ama o ona sevgi duyduğumu sanıp bana bağlandı.Ve sonunda kurtuldum demişken yine çıktı.Kardeşim Kyohei arkadaşların yanına gidiyordu."İmdat!Kyoheii!"dediğimde döndü."M-Miki!"tam yaklaşırken Miki kızgınca bakıp "Uzak dur!"dediğinde üzgünüm anlamında başını sallayıp arkadaşların yanına gitti."Miki...Ben büyüdüm.Artık genç kızım.Lütfen-"derken birden ağladı."Beni arkadaşın olarak görmüyorsun artık!"dediğinde "Mikii..."dediğimde "Kariiin!"dedi.Sarıldı.Bende sarıldım.Sunako "K-Karin...Bu Kim?!"dediğinde Miki ona kısık gözlerle bakıp "Ben Karin'in EN iyi arkadaşıyım!"dediğinde sunako "Hayır!Benim!"dedi.Tartıştıklarında oradan kaçarken birisine çarptım."U-usui-sama!"dediğimde "Karin-chan!"dedi.Samamı demiştim ben!"Y-yani-"derken elimden tutup"Bende seni arıyordum.Gel!"deyip çekince peşinden gittim.Kyohei "Hey!"diye bağırdığında ne olduğunu merak etmiştim ama Usui gelmem için ısrar ettiğinden soramadım...

Strange LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin