Dergiler,Dergiler...

237 15 1
                                    

Yeni bölümü yapma isteği doğdu ders çalışıyordum ama neyse.....Multi Karin (baş karakter kız)Küçüklüğüde tatlı...

Eve geldiğimde yeni aldığım dergiyi odamda incelemeye başladım.Ve yine aynı şey..Çöpe...Öbür dergi.Bu da çöpe...Hep kardeş aşkımı koymak zorundalar of...Banyoya girmek için havlumu aldım.Banyoya girdim.Ev kapısı açıldı kapandı.Tekrar açıldı kapandı.Annem ve kardeşim eminim.Annem onu yine sokaktan almıştır.Bağırma sesi "Maç yapıyorduk!"diye bağıran kardeşim.Banyodan çıkıp havlumu sardım.Banyodan tam çıkmış odama gelmişken kardeşim merdivenlerden çıktı.Gördüğünde duraklayınca hemen içeri geçtim.Şu dergileri yakıp kül etçem.Kesip dergileri yapanları öldüreceğim!Neyse havluyu çıkarıp dolabıma yöneldim.Beyaz iç çamaşırlarımı giydim.Pembe rengine kaçmış turuncu renkte atletimi giydikten sonra altıma kahverengi kilotlu çorabımı giydim.Üstüne lacivert kot şortumu giyip yeni aldığım yeşil kazağımı giydim.Pikniğe gitçektik tüm arkadaşlar.Ve sınıfça olduğundan Usuide orada olacak.Nedense söylerken heyecan yaptım.Saçımı tarayıp turuncumsu bir toka ile saçımı topladım.Dudak parlatıcımı sürdükten sonra turuncu çizmelerimi giydim.Ayakkabım ile takım aldığım turuncu omuz çantamın içine herşeyi gerekli gereksiz herşeyi doldurduktan sonra odamdan çıktım.Kyohei yani kardeşimle tekrar karşılaştık.Üstünde siyah t-shirt üstüne yeşil montunu giymişti.Altına giydiği kahverengi pantolon ile süperdi.Saate baktıktan sonra acele ile aşağı indim."Ben çıktım!"diye bağırdığımda içeriden annemin "Dur!"sesiyle durdum.Elindeki piknik sepetini elime verip "Unutuyordun..."diye gülümsediğinde bende gülümsedim.Çıkarken kardeşimin "Nereye gidiyor?"dediğini anneminde hemen "Sınıf arkadaşları ile pikniğe!"dediğini işittim.Ne kulak var bende!Hemen durak yakın olduğundan durağa vardığımda hemen otobüs geldi.Binip telefonumdan müzik açtım.Kulaklığımı takıp otobüs camını açtım.Yarım saat sonra varmıştım.Herkes kurulmuş oturuyordu.Bende Sunako'nun yanına örtümü serdim.Bana gözüyle arkamı işaret edince döndüm.Ne?!Usui ile yan yana mı?Kaderim berbat!Sunako 'Ben bilmem der şekilde omuzlarını kaldırınca gözlerimi büyüttüm.O da 'Ah zavallıcık!'anlamında bakış atınca ciddi bakışlarımı takındım.Sepetimi yere bıraktıktan sonra oturdum.Küçük bir kız "Onii-san!"diye bağırarak Usui'ye koştu.Usuiye baktığımda 'Suratsız!'idi.İnsan gülümser.Aslında bende eskiden küçükken' 'Hey onee-san!'diye bağıran kyohei.'Noldu aşkım?'diye sıcak gülümsedim.'Niye sana abla diyorum?'diyen kyohei.'Çünkü 5 ay büyüğüm...'diye büyük konuştum.'Ama büyüyünce benimle evleneceksin değilmi?'diye kyohei.Ve gülerek 'Evet.'diyen ben.Ve 'Onee-san !'diye sarılmaya çalışan kyohei ve onu umursamaksızın resim çizen ben.Ve odadan çıkan kyohei.Ve resim çizip oyuncak bebeğini seven ben...'ama bende küçüktüm.Bu ise çok soğuk.Herkes "Haydi yiyelim!"deyince annemin yaptığı rameni açtım.Yerken Usui'nin 2 tanecik pirinç topuna baktım.Sonra Usuiye yaklaştım.Çubuklar ile bir havucu aldım.Ona doğru uzattığımda o da kardeşi ve Sunako gibi şaşırmış olacakki ben uzatınca duraksadı.Bir boğaz temizleme sesi duyunca o tarafa döndüm.Kyohei!Gülümseyip "Kardeşim!!"dedim.Usuinin ağzına tıkıp ayağa kalktım.Ayıp oldu ağzına tıkmam ama kyohei anneme söylerse terlik bombası yerim.Bide iyi abla gösterim var.Kardeşim deyip kolundan çekiştirdim.Boş yere gidince "Ne işin var burada?"dediğimde "Şansa bak bizde buraya beyzbol maçına gelmiştik!"dediğinde umursamaz ifade takınıp uzaklaşırken "Usui mi ismi?Usuidi değilmi?"dediğinde 'Sen öldün!'deyip vuracakken Sunako gelip "Siz kimsiniz?!"dediğinde yine uykusu geldiğini anladım."Benimle kavga etmek mi istiyonuz lan?!"deyip yumruk sallarken uyuya kalınca kolundan çekiştirip piknik alanına çektim.Bir bardak su alıp yüzüne fırlattığımda "Neji-kun beni sev!"dedikten sonra iyice ayıldı.Ağzındaki salyayı silip "Kimse duymadı değilmi?"dediğinde başımı hayır anlamında salladım.Oturduğumda nedense Usui kızarıp gerildi.Kardeşi ise "Senin adın ne?"dediğinde gülümseyip "Karin...Senin?"dediğimde heyecanla "Miki!"dediğinde gülüp yanağından öptüm.Çok şirin kız!Kyohei beyzbol alanına giderken 'Görüşürüz!'bakışı attığında bende 'Hadi bakalım!'bakışı attım...

Strange LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin