Mami!

147 10 0
                                    

Multideki şarkıda Karin,Sunako ve Mami var.:s Buldum bir yerlerden artık daha iyi hikaye olacak.Ve gifte Yine onlar var :s

-Karin-

Bugün çok heyecanlıyım.Eski ortaokul arkadaşımız bizim liseye transfer olmuştu.Mami Shijou biraz birbirimize bağlıdık.Sunako-chanda bizledi.Ama o Neji-kunun peşindeydi.Onu okulun kapısında karşıladım.Göğüsleri...kendikime baktım onun birazdan fazla büyük."Karin hiç değişmemişsin!"dediğinde "S-Sende!"dedim.Birden aramızda kötü enerjiler hissettim.Birbirimize bakarken Sunako yarı uykulu gelip arkamdan sarıldı."Sunako!"dediğimde daha da sıkıp "Neji-kun..."dediğinde anladımki beni o sandı.Okula öyle girdik.Sunako-chan beni sonunda bırakınca Mami "Ben sınıfıma gidiyorum!"dedi.El salladıktan sonra sınıfımıza gittik.

-Mami-

Karin'i çok özledim.Didişmelerimizi ve beraber geçirdiğimiz zamanları.En çokta 'O'nu özledim...

-Sunako-

Dünden beri Usui-kun yok.Sanırım dediklerimden dolayı.Üzgünüm Karin.Karin ona baktığımı hissedince bana dönüp gülümsedi.Lütfen böyle yapma kendime çok kızıyorum.Neji-kun'a herşeyi anlatmak ile tehdit etti.Ben rezil olmak istemedim.Üzgünüm Karin.Neji-kun'a aşık kızlar var.Ve benim sevdiğim öğrenilirse dalga geçerler ve Neji-kun beni yakın arkadaş olarak görüyor eğer öğrenirse ya arkadaşı olarak görmezse artık benden uzaklaşırsa diye korkuyorum.Nolur affet beni!

-Karin-

Sunako çok garip davranıyor.Ne olduğunu sorunda duygulandım Mami gelince eski zamanlar aklıma geldi diyor.Aslında doğru bende duygulandım."Selam Kızlar!"Mami yanımıza oturunca gülümsedim.Eski zamanlardada hep beraberdik.Şu an kantinde önümüzde yiyecekler boş boş oturuyorduk.Gelen geçen "Boşuna almışlar sanırım.Baksana yemiyor bakıyorlar." "Yok yok bakmak için süs almışlar!"diyerek gülüyorlar.Sonunda aklımıza esip yemeye başladık."Selam Karin-neechan!"diyerek yanımızdan geçti Kyohei.Kızlar yine yanında koluna girmişler.Kendimi gülmekten alıkoyamadım.Evde onu görseler iğrenirler.Aç ayı gibi yiyişini vb.Mami "Bir sorun mu var Karin?"dediğinde "Kardeşimin evdeki hali ve burdaki hali aklıma geldi güldüm.Affedersiniz!"dediğimde Mami Kyohei'ye baktı.Şaşkınlıkla "Aa!O Kyohei mi?"dedikten sonra Kyohei'ye seslendi.Kyohei dönüp baktı.Tanıyamadı ilk önce sonra şaşkınlıkla "Mami-neechan!"evet bana bile demezken bazen ona öyle diyor.Aslında bizde bazen derdik.Resmen bizden büyük gözüküyor."Kyohei'cik Ne kadar da büyümüşsün!"dedi kıkırdayarak.Her zamanki Mami kendini üstün , büyük gören Mami."Hiç değişmemişsin Mami-neechan!"dedi gülerek.Biz Sunako-chan ile donup kaldık.Mami titremeye başladı.Kötü ve korkunç aura tüm kantini sarmıştı."S-Sen ne dedin?Ben değişmemişmiyim?!"dediğinde Kyohei "Yanlış birşeymi dedim?"dediğinde Sinirle ona doğru atıldı."Seni öldürmemi istiyorsun?!"diye bağırdığında tüm herkes "Ne korkutucu!"dediğinde "Ne dediniz?"diye herkese döndüğünde Sunako-chan ile sakinleştirmeye çalıştık.Kyohei son anda anlayıp "Yani her zamanki gibi güzelsin Mami-neechan demek istedim!"dediğinde sakinleşip "Evet ben hep güzelim!"dediğinde herkes bir rahat 'Oh' çekti.

-Kyohei-

En korkutucu kız Mami-neechan şu an bu okulda.Eskiden küçükken çok ağlardım.Beni ağlatan ve döven bu kızdı!Bir kere oyun oynarken çamur olduğu için elbisesi beni dövmüştü.Eve gittiğimde annem ne olduğunu sorunca "Korkuyorum!"diyerek ağlamıştım.Ama Sunako ve Karin-neechan ile oldukça bağlılardı.Tabi kendini üstün ve güzel görmesi dışında fazla kötü biri olmaz.Bide sinirlendirince çıldırırdı ve hala öyle.

-- Okuldan sonra ---

-Karin-

Sunako-chan ve Mami ile buluşup cafeye gitçektik.Üstüme kıyafet seçip Saçımı güzelce topladım.Buluşup Cafeye gittik.Her zamanki balkona çıktık.Cafenin bu balkon kısmı çok hoş.Dışarıyı seyretmeye başladık.Sunako-chan şu an oldukça normal ve mutlu."Hey Karin!Senin sevgilin varmı?"dediğinde biraz utanıp "Aslında yok ama var.Yani Var!"dedim gülerek.Onlarda gülümsedi bu halime.Ama nedense Dünden beri Usui-sama'yı göremedim...

Strange LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin